Gå til innhold

Bomann


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er inne å kikker på Netthandelen.no, og der er det masse elektriske artikler fra Bomann som går for en ganske billig penge.

Bomann er et merke jeg ikke er kjent med, og lurer igrunn på om noen av dere har erfaring med dette merket?

Bra/dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å si at jeg har mye kjenskap til merket er val å ta litt hardt i, men jeg kjøpte et sånt neglpolish-sett der for en stund siden.

Og for å si det sånn...det funket dårlig....faktisk ikke i det hele tatt :evil:

Så....anbefales ikke av meg i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at jeg har mye kjenskap til merket er val å ta litt hardt i, men jeg kjøpte et sånt neglpolish-sett der for en stund siden.

Og for å si det sånn...det funket dårlig....faktisk ikke i det hele tatt :evil:

Så....anbefales ikke av meg i hvertfall!!

Elektrisk?

Jeg tror det heter manekyr-sett..Har et slikt selv.. Tror det funker hvis man bruker det rett, men ikke til å polere negler!"!

Hvis man kjøper støvsuger der.. HVOR finner man poser når man ikke har flere igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis man kjøper støvsuger der.. HVOR finner man poser når man ikke har flere igjen?!

Det var igrunn et godt spørsmål. Kanskje man kan få tak i poser som passer i en vanlig elektrisk butikk eller noe? Ellers er det vel ærlig talt ingen vits i å kjøpe støvsugeren ihvertfall :wink:

Har du prøvd noe fra Bomann Jordbær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd noe fra Bomann Jordbær?

*klemt* :oops:

Jeg har tilfeldigvis en kaffekvern og ei juice-presse (+neglesettet) stående på kjøkkenbenken.. Har ikke brukt det enda.. har ikke bruk for det.. :oops:

Tenkte kanskje å gi det vekk i julegave til noen. Får se.

Anyway.. Det virker som et greit merke. Ikke noe LUKSUSkvalitet, men det vil funke til en normal person.. Ser ganske stabilt ut... Dessuten er det et tyskt merke.. http://www.bomann.de/ <- Det er hjemmesiden dems.. Så jeg tror de er seriøse.

Hilsen jordbær som er litt glad for at hun ikke kjøpte støvsuger der.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hm, tenkte jeg skulle kjøpe espressomaskin der jeg, men kanskje jeg bør droppe det og heller ta en tur på Elkjøp..

Fikk espressomaskin til jul, men den fungerer kjempedårlig, så jeg vil ha NY!!

Har så lyst på det fotbadet de har jeg, og noe kjøkkenutstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lyst på det fotbadet de har

Jeg kjøpte det fotbadet og jeg har en ting og si:

Det er det dårligste fotbadet i hele verden!! :frustrert:

Det er nesten ikke plass tilnoe vann i det og "massasjen" bare kiler litt under bena... Helt ubrukelig...

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte det fotbadet og jeg har en ting og si:

Det er det dårligste fotbadet i hele verden!! :frustrert:

Det er nesten ikke plass tilnoe vann i det og "massasjen" bare kiler litt under bena... Helt ubrukelig...

*sukk*

Høh :x Da gidder jeg ihvertfall ikke kjøpe det. Kanskje like greit å holde seg heeelt unna Bomann, hvis det er så dårlig.

Tusen takk for at du sa ifra Felicia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de jeg kjenner som har handlet Bomann varer er Ikke fornøyde. En kammerat kjøpe et kjøkkensett, og boksåpneren klarte ikke åpne bokser! en annen kjøpte en sykkel, denne var den dårligste sykkelen han hadde sett. datt nesten fra hverandre!

En arb kollega av sambo, har meldt dette til forbrukerrådet, blir spennene å høre hva de sier.

Ikke kjøp der, man kan være heldig, men stort sett er det dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for det Kreps.

Da skygger jeg unna hele Bomann gitt. Enda godt at jeg valgte å legge ut spørsmålet her før jeg gikk til innkjøp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Kjøpte en Bomann frityrkoker (Toppmodell), og den virker i 5 min så må jeg vente i 10 min før jeg kan fortsette med matlagingen. bare drit spør du meg.

Skulle lage vårruller til familien vår på 5, og det tok meg nesten en time å få alle vårrullene ferdig :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg med på denne Bomann-runden jeg også. Har kjøpt (på netthandelen) en ladyshaver med ladestasjon - funker ikke i det hele tatt. Har også en elektrisk tannbørst - ikke oppladbar. Denne slutter å rotere når man legger LITT press/motstand på den. Altså - funker heller ikke. Juicepressa, derimot, var ikke så ille. Eneste å utsette på den, er at den har litt dårlig kapasitet. Men hva skal man med den? Ja, se det er et helt annet spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en kaffetrakter av dette merket, som min samboers far har kjøpt på en netthandel. Vel, saken er den, kanna lekker! Ja, vi har åpna den og sett på pakninger og skrudd ogpp og ned og igjen og opp og.... ja... den LEKKER. På det mest håpløse er det snakk om at det lakk ut mer enn det var igjen....

Den der "drypp-stopp" tingen funker ikke heller. Jeg snakker ikke om at det kommer ut en dråpe eller to, men at det fyller en kaffekopp på den tida det tar å så kaffe i to kopper. Altså, rett og slett, det fortsetter i samme tempo som om kanna sto under....

(Det sier seg selv at sambo gikk tilbake til pulverkaffe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Utrolig at merket er så dårlig uten at Netthandelen og QXL blir stoppet. De kan da vel for søren ikke selge sånn dritt og lure folk trill rundt!?

Sier naive Angeleyes.. :oops: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte støvsuger på netthandelen, ødelagt etter en uke!!

(vi støvsuger ikke sååå mye da :D )

Sendte mail dit, ser ut som de er interessert i å ordne opp, så de skal ha for den hvertfall!

Har også manikyr-settet, som det ikke er NOE galt med..

Flaks jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte støvsuger på netthandelen, ødelagt etter en uke!!

(vi støvsuger ikke sååå mye da :D )

Sendte mail dit, ser ut som de er interessert i å ordne opp, så de skal ha for den hvertfall!

Har også manikyr-settet, som det ikke er NOE galt med..

Flaks jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...