Gå til innhold

Er det vanlig at jenter har dildo?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Noen ganger virker det som om dama mi har lyst til å kjøpe en dildo, men hun er får sjenert til å innrømme det :rødme: . For min del kan hun godt kjøpe en, men håper bare ikke det blir mindre sex på meg. Jeg synes nesten litt synd på henne, derfor lurer jeg på noen spørsmål....

- Er det vanlig at jenter som er i et forhold har en dildo?

- Blir det mindre sex på kjæresten hvis en jente har en dildo?

- Hordan kan jeg gi henne en dildo uten at hun synes det er flaut?

Det er vel like vanlig som det er uvanlig. Jeg har flere, både vibratorer, dildoer og klitorisvibratorer. Det blir ikke mindre sex på meg og kjæresten av den grunn, jeg vil tro det ble mer også etter at vi innførte leketøy. Vi bruker de mest sammen, men jeg bruker de også alene om han er bortreist. Hva om du finner frem noen forslag på nettet, også kan du vise henne og spørre henne, om dette er noe hun kunne tenkt seg ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en av dem som har mange.

Onani er en fin hobby som jeg har investert litt i :fnise:

Jeg onanerer kanskje enda mer når jeg har kjæreste, og det går slett ikke utover sexlivet. Heller omvendt, da jeg er kåt hele tiden. Mye vil ha mer! Bruker det også sammen med kjæresten, de fleste har satt pris på leketøysamlingen min.

Jeg er en av dem som kanskje liker dildo litt bedre enn en vibrator, men om hun er leketøy-jomfru så er det kanskje bedre å kjøpe en liten dings. Ikke minst fordi de ser litt mindre drøye ut en penisformet leketøy. Selv er jeg veldig glad i vibrerende egg, og det finnes også mange søte små klitorisvibratorer som ser mer ut som en nintendo wii-kontroll enn et sexleketøy.

Skal ikke uttale meg om hvor vanlig det er, men om man skal tro på damebladene så er det veldig normalt. "Alle" onanerer jo, og sexbutikker er overalt og har blitt veldig stuerent. I tillegg så har man jo internett for de mer sjenerte.

Skrevet

Har et par stykker, hater å bruke dem (så det gjør jeg ikke...). Det er jo dritkleint.

Gjest Gjest
Skrevet

- Ja

- Nei (hater når gutter tror dette :gjeiper)

- Syns hun det er flaut så er det nesten ingen måte å unngå det. Du kan jo foreslå å se på noen online.

Skrevet
Noen ganger virker det som om dama mi har lyst til å kjøpe en dildo, men hun er får sjenert til å innrømme det :rødme: . For min del kan hun godt kjøpe en, men håper bare ikke det blir mindre sex på meg. Jeg synes nesten litt synd på henne, derfor lurer jeg på noen spørsmål....

Hei, Jeg kjøpte en dildo til min flotte dame etter 4 uker sammen, ikke fordi hun "trengte" det, men jeg liker at hun føler seg vel, og vi bodde ikke sammen, så jeg var ikke alltid "tilgjengelig" osv. Hun har den fremdeles etter 2 år, og hun bruker den alene eller mens jeg penetrerer, det har vært bra for vårt sexliv, og jeg har vel egentlig lært ganske mye av å hjelpe henne med den dildoen. så alt i alt... veldig positivt (nå har jeg vel ikke nevnt noe negativt... er vel fordi jeg ikke kan finne noe).

Hvor vanligt det er kan ikke jeg svare på... men så uvanligt er det vel ikke.

Hvordan gi denne til henne uten hun blir flau... tja... ikke gi den til henne med andre der i hvertfall (er litt tradisjonell slik).

OK

Skrevet

Kjøpte dildo(med vibrasjon) sammen med kjæresten i sommer. Brukt den et par ganger. Bor ikke sammen med kjæresten, men synes det er litt stusselig å bruke den alene. Gir meg ikke så mye.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Som regel går kvinnene for 22cm eller større. Rett og slett fordi vanlig pikk ikke er nok. Du må bare vende deg til at hun vil foretrekke dildoen inni seg. Så vil du slippe til når hun har fått sitt, om du er heldig nok til det da.

Anbefaler ikke kjøp av sexleketøy om du ikke tenner på å bli fornedret.

Gjest Gjest
Skrevet
ikke gi den til henne med andre der i hvertfall (er litt tradisjonell slik).

Finnes det virkelig noen som gir bort slikt mens andre er til stede? Pakke opp under juletreet sammen med bestemor og svigermor liksom?

Gjest Gjest
Skrevet
Finnes det virkelig noen som gir bort slikt mens andre er til stede? Pakke opp under juletreet sammen med bestemor og svigermor liksom?

Ja. Både jeg og søster har vært offer for denne hendelsen. Heldigvis har vi en laidback familie.

• 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har flere dildoer.Koser meg når jeg trenger det virkelig.Hat kjøpt denne naturtro dildoen for noen dager siden.Helt perfekt både utseende og materiale👌

Anonymkode: a062a...960

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dildo og egg, men har funnet ut etter mange år med mye onani at fingrene er best...

Anonymkode: a02ce...525

Skrevet

Åtte år gammel tråd...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2010 den 8.41, Jacko skrev:

- Er det vanlig at jenter som er i et forhold har en dildo? ja

- Blir det mindre sex på kjæresten hvis en jente har en dildo? nei, heller mer

- Hordan kan jeg gi henne en dildo uten at hun synes det er flaut? gi den som en del av hva dere gjør sammen, si at du vil hun skal bruke den mens dere er sammen, eller snakker på telefonen 

Anonymkode: a7d1e...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...