Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Datteren min 15 år skal konfirmeres nå til våren. Hun har selv ytret ønske om å holde takketale. Jeg er ikke vant med dette, men synes det er en kjempegod ide. Hun har selv foreslått at hun kan takke hvert enkelt familie medlem for det de er for henne i hverdagen, isped med litt humor. eks takk til mormor og morfar fordi jeg alltid kan komme til dem når jeg trenger litt fred fra min masete mamma. Takk til tante fordi hun har så kul klessmak som jeg kan herme etter osv... Vil dette bli feil? for mye oppramsing? Hva bør hun ha med? Noen som kan gi oss litt tips og råd?
Gjest Gjest_Mathilda_* Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Hvis datteren din skal holde talen så synes jeg hun skal skrive den selv. Det vil kun bli naturlig dersom dette faller naturlig for henne, dersom hun er en morsom og utadvendt jente som kan bruke sin egen kreativitet i talen. Det er lett gjennomskuelig dersom mor eller far skriver talen istedet for konfirmanten selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå