Gå til innhold

Tid etter brystreduksjon


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Vicky_*
Skrevet

Hei.

Jeg er ei jente på 19 år som har kommet frem til at jeg en gang i fremtiden må ha en brystreduksjon. Kan ikke tenke meg å leve et helt liv med de jeg har nå. Men jeg har et dilemma fordi jeg føler jeg er midt i en vanskelig tid. Begynner mest sannsynlig å studere etter sommeren, men føler nå et hastverk for å få brystreduksjonen utført. Tenker derfor at dette må utføres i en juleferien(sommerferie blir mest sannsynlig brukt til jobbing), men da blir spørsmålet mitt til dere som har hatt en brystreduksjon, hvor lang tid gikk det før dere fungerte som normalt? Holder det med 2-3 uker før jeg må reise tilbake og forhåpentligvis klare å ''skjule'' at jeg har fått utført en operasjon?

Mange takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min operasjon var jeg sykemeldt i 4 uker. Måtte også holde meg unna tung aktivitet i 6 uker.

Jeg hadde ikke noe smerter etter operasjonen, så jeg følte at 4 uker hjemme var lenge. Holdt også på å gå på veggen fordi jeg ville trene. Så jeg ville ikke begynt med noe du ikke bør før tiden er inne. Det er lett å strekke seg mer enn man skal, noe som kan gjøre arrene mindre pene f.eks.

Men ta det opp med legen, dere kommer sikkert til en løsning.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...