Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med plastisk kirurgi? Det jeg tenkte på var rett og slett hvordan man har råd til det.. da tenker jeg på silikon, eller fettesuging og lignende. Man har jo begrenset med penger, men hvordan har man da råd til silikon eller fettsuging? Hva er dine erfaringer? Sparte du opp, eller går det ann å ta opp lån til sånnt? Tar gjerne imot tips :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har operert nesen, øyelokkene og tatt silikon i brystene. Jeg gjorde ikke alt samtidig, men de enkelte operasjonene var allikevel kostbare. Jeg finansierte dette selv, ved å jobbe og spare opp penger (skulle bare mangle :Nikke: ).

Har man fast inntekt er det selvsagt en mulighet for å ta opp forbrukslån, men dette er som kjent ganske dyrt og ikke å anbefale.

Gjest sue84
Skrevet

jeg fettsugde magen for 2 dager siden. reiste til tallinn. kjempebillig.. vant en god sum penger på bingo, ellers hadde jeg aldri hatt råd :S

Skrevet

Da er dere heldig som har råd ihvertfall. Mye jeg har lyst til å gjøre, men som jeg ikke har pengene til. Desverre. Og forbrukslån er helt sikkert for dyrt, ja.. Blir vel med drømmene da. Penger er noe herk :)

Gjest sue84
Skrevet
Da er dere heldig som har råd ihvertfall. Mye jeg har lyst til å gjøre, men som jeg ikke har pengene til. Desverre. Og forbrukslån er helt sikkert for dyrt, ja.. Blir vel med drømmene da. Penger er noe herk :)

det er heelt sant.. har hatt lyst i flere år, men har alltis vist at det aldri kommer til og skj på grunn av at jeg ikke var penger, eller råd å spare.. så jeg hadde bare flaks..

er kjipt om det er noe du VIRKELIG har lyst å gjøre.. :(

Skrevet

jeg har hatt brystreduksjon, gjorde utrolig vondt etter operasjonen. Var en psykisk og fysisk påkjenning for meg. Også med tanke på arrene jeg fikk, masse bandasjebytting ekle blodflekker på trøya. Smerter!!

Jeg fikk det dekket av staten, da jeg hadde store ryggplager...

Jeg har en kusine som fikk silikon-bryst dekket av staten-siden hun var helt flat. Hun følte seg som en mann... Og fikk dekket silikonpupper ( A-cup. )

Er du veldig overvektig? da er det mulighet for å få det dekket av staten... Du kan prøve å gå til en psykolog i en stund deretter, prøve å få psykologen din til å skrive at du må få det dekket pga psykiske problemer, MEN dette er ikke så lett. skal mye til for å få det dekket på denne måte.

Men jeg vet at mange av disse har nedbetalingsordning... Du kan ringe å høre med de forskjellige stedene.. Jeg opererte på Drammen private sykehus... Kirurgen der er en av norges fremste innenfor brystoperasjoner... Fikk han anbefalt !!

Men tenk over FØR du bestemmer deg å gå under kniven...

Mulighet for infeksjoner (noe jeg fikk) og det ser ikke pent ut etterpå. Arrene bli missdannet... men så er det mange tilfeller hvor alt går bra...

Lykke til !

Skrevet
Er du veldig overvektig? da er det mulighet for å få det dekket av staten... Du kan prøve å gå til en psykolog i en stund deretter, prøve å få psykologen din til å skrive at du må få det dekket pga psykiske problemer, MEN dette er ikke så lett. skal mye til for å få det dekket på denne måte.

Men jeg vet at mange av disse har nedbetalingsordning... Du kan ringe å høre med de forskjellige stedene.. Jeg opererte på Drammen private sykehus... Kirurgen der er en av norges fremste innenfor brystoperasjoner... Fikk han anbefalt !!

Nei er ikke overvektig, men psykolog hadde jo vært en mulighet. Men jeg vil gjøre det ærlig, og jeg har jo ikke psykiske problemer i den grad. Bare selvtillitten som alltid har hatt en knekk, derfor jeg virkelig har lyst til å gjøre noe. i såfall måtte det blitt nedbetalingsordning, viste ikke at det var nedbetaling på sånnt jeg. Så det er noe som hvertfall er verdt å undersøke :)

Gjest Gjest_stine_*
Skrevet
Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med plastisk kirurgi? Det jeg tenkte på var rett og slett hvordan man har råd til det.. da tenker jeg på silikon, eller fettesuging og lignende. Man har jo begrenset med penger, men hvordan har man da råd til silikon eller fettsuging? Hva er dine erfaringer? Sparte du opp, eller går det ann å ta opp lån til sånnt? Tar gjerne imot tips :)

Hei=) Jeg tok silikon i puppene for en uke siden. Jeg betalte alt selv og det var en engangsbetaling siden de fleste klinikker skal ha pengene før operasjonen.

For å få råd må du rett og slett spare penger. Å ta opp et lån er ikke til å anbefale. Da blir prisen for operasjonen(e) dyrere enn det vil bli om du sparer opp penger og betaler alt på en gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Spar opp penger. Jeg jobbet på et eldresenter i helgene for å få råd. Om du virkelig vil, er alt mulig. Og det er igrunnen greit at det er litt dyrt, så vet man at man virkelig vil dette før man gjør det.

Skrevet

Man jobber for å få penger.

Skrevet

Det koster masse penger, men har du virkelig lyst så klarer du å få det til på ett eller annet hvis. Mange tilbyr finansiering, men det kan bli dyrt, så jeg anbefaler deg å spare. Ta en ekstrajobb for en periode!

Jeg arvet penger, og omtrent det første jeg gjorde var å bestille time til fettsuging av "love-handels".

Angrer ikke ett sekund... :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei,sjekk www.thehealthclinic.eu, de har mye rimligere plastikk operasjoner enn i Norge og de har egen kontakt person i Norge.Lykke til:-)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg har operert nesen, øyelokkene og tatt silikon i brystene. Jeg gjorde ikke alt samtidig, men de enkelte operasjonene var allikevel kostbare. Jeg finansierte dette selv, ved å jobbe og spare opp penger (skulle bare mangle :Nikke: ).

Har man fast inntekt er det selvsagt en mulighet for å ta opp forbrukslån, men dette er som kjent ganske dyrt og ikke å anbefale.

Hei! Hvilken klinikk brukte du på øyelokk? Og ble du 100% fornøyd?

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg fettsugde magen for 2 dager siden. reiste til tallinn. kjempebillig.. vant en god sum penger på bingo, ellers hadde jeg aldri hatt råd :S

Hei!

Hva er kjempebillig? Hvor mange kilo gikk du ned? Jeg harmye til overs eter å hagått mye opp på alle4 barna ogføler jeg fortjener å få "litt hjelp" på å bli ok i kroppen igjen. Og hvis du anbefaler klinikken hadde d vært topp med et navn

Setter pris på svar

Skrevet

Tok silikon da jeg var 18. Betalte rundt 25 000 hvis jeg ikke husker feil. Brukte noe av spare pengene mine (som foreldrene mine hadde spart opp siden jeg var liten) og penger som jeg selv hadde spart opp i flere år før jeg tok silikon :)

Skrevet

Er ikke du gammel nok til å vite hvordan man sparer opp nok penger, er du ikke gammal nok til å operere deg heller.

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Gjest maria
Skrevet

Spar opp penger. Jeg jobbet på et eldresenter i helgene for å få råd. Om du virkelig vil, er alt mulig. Og det er igrunnen greit at det er litt dyrt, så vet man at man virkelig vil dette før man gjør det.

Gjest maria
Skrevet

kjempefint og motiverende svar på et spørsmål som jeg har gått og tenkt over lenge. tusen takk <3

Skrevet

Det høres ut som at viss du hadde hatt pengene, hadde du tatt alskens operasjoner. Er det bare pengene som stopper deg???

---

For meg, var det ikke pengene som avgjorde eller ikke om jeg ville operere. Jeg hadde planlagt det lenge, og dermed også spart opp penger. (Selv om en sommerjobb var det som skulle til for å finansiere det). Jeg angrer ikke. Jeg ville aldri tatt opp lån for en slik operasjon. Da hadde vært annerledes dersom den hadde reddet liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...