Gjest doffen Skrevet 6. mars 2010 #1 Del Skrevet 6. mars 2010 Har et lite spørsmål til dere jenter: Hvordan liker dere å bli spruta på? Å hoppe av i svingen å bare la alt komme utover dere? Har hatt lyst til dette, men har desverre aldri turt å gjort de... Kan i samme slengen legge til at jeg digger jenter som spruter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sophie_* Skrevet 7. mars 2010 #2 Del Skrevet 7. mars 2010 Be a man og spør den aktuelle jenta. Men hoppe av i svingen er da virkelig aldri et godt alternativ? Hva i all verden skal det være godt for? Beklager å måtte si det, men det er ikke digg og det beskytter ikke mot graviditet. For som sagt, det er i svingen og for å komme dit så må du desverre ut på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mars 2010 #3 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg liker å bli spruta på. Det skjer som regel ved at han trekker seg ut rett før og jeg eller han runker han utover kroppen/ansiktet mitt. Er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på hvis man har samleie? Ved oralsex er det å kjøre på og ta spruten hvor man/partneren vil ha det. Jeg regner med du bruker "hoppe av i svingen" som jeg beskrev over, og ikke som prevansjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbell_ Skrevet 8. mars 2010 #4 Del Skrevet 8. mars 2010 Spør jenta du har sex med! Ikke verre enn det;) Personlig kan jeg gjerne få det utover hele meg, syns det er digg å bli spruta på Untak finnes jo da - fikk nemlig en sprut rett i det ene øyet en gang. Kan kanskje le av det nå, men det var ikke akkurat et sjakktrekk for han som gjorde det for å si det sånn! =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapzen Skrevet 8. mars 2010 #5 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes det er deilig å få det uover brystene, men helst ikke i ansiktet =P Blir ofte litt klønete ....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #6 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes det er deilig å få det uover brystene, men helst ikke i ansiktet =P Blir ofte litt klønete ....hehe Merkelig nok ( syns jeg) så er min erfaring at alle jentene har tatt spruten i munnen , men å få litt i ansiktet er mer problematisk . For min del er det BIG TIME turnoff hvis jenta misliker sæden ( min . Tipper det samme andre veien hvis jeg sa jreg mislikte "smaken" til jenta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapzen Skrevet 8. mars 2010 #7 Del Skrevet 8. mars 2010 derfor får jeg det ikke i munnen, fordi jeg tåler ikke smaken av sæd. Har gjort det to ganger og begge gangene endte med at jeg brakk meg og var kvalm i flere dage =D Så da unngår jeg heller det slik at mannen ikke blir fornærma, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mars 2010 #8 Del Skrevet 8. mars 2010 derfor får jeg det ikke i munnen, fordi jeg tåler ikke smaken av sæd. Har gjort det to ganger og begge gangene endte med at jeg brakk meg og var kvalm i flere dage =D Så da unngår jeg heller det slik at mannen ikke blir fornærma, hehe Må si meg enig her. Prøvd men funka ikke for meg. Jeg kastet rett og slett opp første gangen(PINLIG). Jeg har self. lyst å gjøre det for min kjæreste for vet det er turn on for ham, men jeg brekker meg hver gang, of gikk rundt med rødt øye i flere dager (fordi den traff øyet også)! Så istedefor at vi gjør det og begge sitter igjen med en følelse av : Fiasko. så dropper vi det. han kan sprute på kroppen og puppene men ikke fjeset- Det er turn on hvis noen ppøver og du merker at det ikke settes pris på. men om det ikke gjøres trenger man ikke tenke på at det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest b Skrevet 8. mars 2010 #9 Del Skrevet 8. mars 2010 Enig, spør henne. En selvfølge ved bj, men ellers fortrekker jeg å få det inni meg. Kan ikke tenke meg noe deiligere enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 30 Skrevet 9. mars 2010 #10 Del Skrevet 9. mars 2010 Las tråden der man spurte om mennene i en trekant skulle ta den andre mannen i munnen. Fulgte med der litt , siden jeg er "hjelpemann" i trekant. Damen hadde foreslått at vi mennene også skulle prøve, men pysete som vi er gjorde vi ikke det. Helt til jeg fant ut jeg skulle forsøke. Typen kom i mange støt inne i munnen min, og det var deilig med varm væske overalt. Salt. Kjente smaken en stund etterpå, men noen Fishermans Friends så var det over. Siden hører dette med til ritualet vårt når vi 3 har sex sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 9. mars 2010 #11 Del Skrevet 9. mars 2010 Det digger jeg ja, har ingenting imot å få sæd utover magen, puppene, i ansiktet eller whatever. Det er bare kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå