Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #1 Skrevet 29. april 2002 Noen som har prøvd denne p-pillen og vil dele sine erfaringer med meg?
Catzy Skrevet 29. april 2002 #2 Skrevet 29. april 2002 Brukte Synfase i ca 4 år før jeg byttet til p-sprøyte for å slippe p-piller hver dag og mens. Hadde helt fint kunnet fortsette med Synfase hvis jeg ville fortsatt med piller. Jeg fikk ingen bivirkninger av den. Ingen vektøkning, ingen rare humørsvingninger, ikke noe som helst. Menstruasjonen ble redusert etter at jeg begynte på den, og jeg hadde bare mens i 2-3 dager, og kanskje litt blodblanda skvip en dag til. Mindre vondt og mindre blod. Det største problemet med Synfase er hvis du vil utsette mensen noen dager, så går brettene veldig fort, fordi du må kaste 10 dagers piller for hver periode du vil utsette det. Men dette er sikkert ikke noe du skal gjøre så ofte, så det gjør ikke så mye. Selv om p-piller kan ha forskjellige virkninger på forskjellige jenter, så tror jeg at Synfase er en av de snillere typene. Anbefales i hvertfall. Catzy
Gjest Tristessa Skrevet 29. april 2002 #3 Skrevet 29. april 2002 Jeg har brukt Synfase i snart et år og er kjempefornøyd! Har ikke hatt noen nevneverdige bivirkninger, de jeg fikk gikk over etter et par uker. Anbefales!12
smil Skrevet 29. april 2002 #4 Skrevet 29. april 2002 Jeg ble visst anonym i innlegget mitt. Takk for svar! Smil
Kylie Skrevet 29. april 2002 #6 Skrevet 29. april 2002 Har brukt synfase i mange år og har ikke hatt noe særlig bivirkninger utenom total mangel på sexlyst, men den virkningen har alle p-piller på meg så jeg tror ikke Synfase er noe verre. ++ for svært sparsomme blødninger og ingen menssmerter!! 12
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Jeg har netopp begynt og bruke Synfase...har fått utslett over hele kroppen som klør, er dette normalt og når går det over ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå