Gjest Utlogget nå Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg og kjæresten har vært sammen i snart ett år,og har sex 2-3 ganger i uka. Han var den første jeg klarte å komme sammen med, og før pleide jeg å komme nesten hver gang vi hadde sex(da mener jeg under samleiet). Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke komme med han lenger! Det har vært slik i ca 3 mnd,og jeg begynner å bli ganske frustrert. Jeg skjønner bare ikke hva problemet er...tror ikke det har noe med han å gjøre, han kan holde på veldig lenge(opptil 1,5 time!) og er god i senga. Som sagt, det gikk jo fint før, men nå plutselig...går det ikke. Problemet må da være på min side, men skjønner ikke hva det er. Noen som har liknende erfaringer? Forresten så kan jeg komme når han fingrer meg, men det gjør litt vondt for meg. Liker MYE bedre å komme under samleiet, så det er jo det jeg helst vil klare igjen!
Gjest Blubberella Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Kanskje du rett og slett har kommet inn i en vond sirkel? Jo mer man fokuserer på orgasme, jo mer skuffet blir man jo når det ikke skjer. Og jo vanskeligere blir det å komme. Hvorfor MÅ du oppnå orgasme under samleie? Hva med å la ham fingre deg til orgasme, og så fokusere på selve nytelsen under samleiet? Skulle du ikke få orgasme (selv om du klarer å slappe av og nyte) har du likevel hatt bra sex. Jeg har også opplevd at jeg kan bli litt "immun" mot stillinger og metoder som vanligvis gir meg orgasme. Da kan det være greit å prøve noen nye innfallsvinkler, enten helt nye stillinger eller nye varianter av favorittstillingen. Da vil det kanskje også bli lettere å oppnå orgasme senere når man går tilbake til de "gamle" måtene å få orgasme på. Begynn å se på orgasmer som en deilig bonus istedet for å forvente det hver gang, så vil forventningspresset forsvinne og orgasmene kommer tilbake før du vet ordet av det! Du kan jo trøste deg med at du kan få orgasme både ved samleie og fingring, for det er jo ikke alle forunt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå