Gjest Gjest_susann_* Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Nårtid bruker dere å legge deres 8 åringer?og hvor lenge får de lovt til å ha besøk utover kveldene i helgene? her er klokka over ti og faren og dattera er her enda(han skulle hente henne kvart over ni).jeg synes det er seint...er sliten og trøtt selv og vil gjerne ha litt fred sammens med min kjøre før jeg sovner!
Gjest Gjest_susann_* Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Nårtid bruker dere å legge deres 8 åringer?og hvor lenge får de lovt til å ha besøk utover kveldene i helgene? her er klokka over ti og faren og dattera er her enda(han skulle hente henne kvart over ni).jeg synes det er seint...er sliten og trøtt selv og vil gjerne ha litt fred sammens med min kjøre før jeg sovner! KJÆRE skulle det stå
Thomasine Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Hvis det er gode venner av familien (da mener jeg de voksne også!), kan besøk vare lenge... Er det derimot foreldre av barnas venner, synes jeg kasnkje det er lovlig lenge å sitte over 1 time når barnet skal hentes! Enten mangler far her sosiale antenner, eller han føler at han faktisk er et godt selskap! Lykke til - håper du får noe tid med mannen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå