Gjest Snart prøver Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Etter mange år på p-pillen har jeg sett meg møkka lei på hormonprevensjon, og sluttet på dem denne uka. Samboeren min og jeg har lyst å begynne å prøve å bli gravid til sommeren, men hva slags prevensjon er greit i mellomtiden? Kondom er jo et åpenbart valg, men ingen av oss synes noe særlig om det.. Og noen ny hormonprevensjon gidder jeg ikke for bare noen måneder. Lurer litt på ladycomp kanskje? Noen som har noen tips?
LetThemEatCake Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Hormonfria preventivmedel är det tyvärr ganska ont om. Men pessar och spermiedödande? Det är ju i och för sig lika avtändande som att ta på en kondom, men likväl ett alternativ. Annars har jag hört massa bra saker om Ladycomp. Men är inte det dyrt?
Gjest TS Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Takk for svar Pessar har jeg ikke tenkt på.. Men som du sier, det er ikke noe særlig turn-on å styre med slikt. Men den kjennes kanskje ikke like godt som et kondom? Har kikket litt på ladycomp, men det koster noen tusenlapper, og jeg får meg liksom ikke helt til å tro at det funker..
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Sånn som jeg forstår det så må Ladycomp "læres opp" så til å kjenne dine sykluser, så jeg tror ikke du får noe nytte av den på bare noen måneder frem til sommeren.
LetThemEatCake Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Om det bara är för själva fölelsen som du inte vill använda kondom så är ju pessar jättebra! Jag använder inte kondom för det enkla faktum att jag tycker att det är så avtändande. Jag tycker att den ser "instängd" ut, haha. Självklart använder jag kondom med nya killar, men nu har jag haft samma pojkvän i 2 år..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå