Gå til innhold

Påskemarsipan

Fremhevede innlegg

Gjest Sulten godtegris
Skrevet

Har påskemarsipanen kommet i butikkene der dere bor? Her har den ikke kommet i noen av de store dagligvarebutikkene. Tenker da på Nidar sine påskeposer. Har ikke sett dem noe sted. Til jul begynner de da å selge mange uker i forveien? Folk pleier jo å klage over at julen starter alt for tidlig. Men hvor blir det av påsken? ;)

Jeg har forresten sett påskeegg i butikken, men de er tomme, så det hjelper ikke :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett dem i noen uker nå her i Trondheim. Både de "vanlige" til Nidar og nye fra Minde.

Skrevet

Det er kommet i bergen.

Skrevet

Dagen etter at juleskokoladen var ute, så kom påskegreier. Her i Tyskland!

Skrevet

De har kommet her!

Gjest Gjest
Skrevet

I Oslo kom de også rett etter at siste rest av julemarsipanen forsvant, er noen uker siden nå! :)

Gjest Fortsatt sulten
Skrevet
I Oslo kom de også rett etter at siste rest av julemarsipanen forsvant, er noen uker siden nå! :)

Jamen, jamen! Jeg bor også i Oslo, på et sted med mange butikker rundt meg, men ingen av kjedene har den enda! Og nå er Narvesen tom for julemarsipan til halv pris også. Bør jeg klage? Eller busse rundt til andre bydeler på leting :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Hm det var da rart. Husker ikke hvor jeg kjøpte, men var sikkert på en av butikkene på Oslo S, rimi kanskje?

Synes du burde klage å be de ta inn påskemarsipanen ja, er o snart påske! ;) Og det er jo NÅ den er god, vanligvis har den jo ligget så lenge innen høytiden kommer at den har blitt tørr da... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...