Gå til innhold

Hvor ofte ringer du til venner?


Gjest anonym

Hvor ofte ringer du til venner?  

  1. 1. Hvor ofte ringer du til venner?

    • Hver dag
      4
    • 1-2 ganger per uke
      11
    • Et par ganger per mnd
      13
    • En gang i halvåret
      6
    • Aldri
      2


Anbefalte innlegg

Hvor ofte ringer du til venner?

Har du tenkt på at det i kveld kanskje sitter en venn et sted og kjeder seg like mye som du kanskje gjør?

Hva med å ta en telefon?

Synes du det er viktig å prate jevnlig med venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjelden.

Det varierer litt også da. Noen ganger ringer jeg venner hver dag i en uke. Så kan det gå en evighet til neste gang.

Men jeg kjeder meg svært sjelden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

DET er ikke ofte nei.

Jeg sender en mail i ny og ne, men ringe dem, det skjer ikke ofte.

Jeg ser dem jo ikke mer enn en gang i året i snitt heller da (alle mine venner i Bergen flyttet bort da vi var ferdig å studere, men ikke jeg...)

Kjeder meg forsåvidt ofte, nå som min samboer går på jobb når jeg kommer hjem fra jobb, men bruker da heller tida på å skrive dem mailer jeg, eller, en gang i blandt (til dem jeg enda har oppdaterte postadresser) sende et brev. De flytter jo lit hit og dit også (ikke helt uvanlig det første året etter endte studier det da) og dermed er det bare mobilnummeret jeg følr meg ganske sikker på stemmer, ellers har jeg nummer hjem til forldrene deres, så jeg kan altids lokalisere dem... Men mail-adressene, de holder seg. En mail finner de når det passer dem, i stedet for at jeg ikke vet om de er i Norge eller Praha....( vel, den venninna som er i praha (er i norge nå) hun har jeg ikke telefonnummer til, annet enn hjem til foreldrene, hun kjenner jeg fra vgs, har holdt mailkontakt)

Jeg er nok ikke flink til å ringe nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker sjeldent med vennene mine som bor i Norge eller andre land. Det har jeg rett og slett ikke penger til. I stedet skriver jeg mail og "snakker" via MSN. Venner i DK snakker jeg heller ikke så ofte med, enten så ses vi mye på skolen o.l., ellers så snakker vi kort for å avtale når og hvor vi skal ses osv. Jeg foretrekker helt klart å se folk på "ordentlig".

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for sjelden egentlig. Men er ikke så glad i å snakke i telefonen. Enkelte unngår jeg nesten og ringe fordi det er klin umulig å avslutte samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjelden.

Det varierer litt også da. Noen ganger ringer jeg venner hver dag i en uke. Så kan det gå en evighet til neste gang.

Samme her :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for sjelden dessverre. Tiden strekker bare ikke til, og når man kommer hjem fra jobben på ettermiddagen vil man jo slappe av litt. Siden jeg ikke er hjemme før halv 6 (ofte...) blir nok venner nedprioritert....dessverre :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor sjelden!

Nå tar jeg meg ikke en gang tid til å skrive mail - for det er jo bedre å ringe - og så får jeg ikke tid til det heller. Eller tid til og tid til - det er utrolig mye man får med seg på tv.

Og når jeg er i det hjørnet så tenker jeg at de kan jo ringe meg også.

Har et forsett om å ringe en venn hver dag - eller ta kontakt på en eller annen måte. Har ikke helt fått begynt enda - men nå ble jeg inspirert.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet vennene mine for to år siden, når jeg flyttet 100mil sørover..

Dere skjønner.. Det er alltid den som FLYTTER somskal holde kontakten ;) (De har en å ringe og jeg har 50.. :P) Forsøkte å ringe en stund.. men det virket som om de minstet interessen.. Savner de ikke heller.. så det kan være det samme :-?

MEN!

De vennene jeg har her nede, holder jeg kontakt med hver dag via IRC/MSN/ICQ/SMS.. Dessuten ringer jeg dem kanskje en gang i uka.. kommer litt an på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her jeg studerer bor jeg ganske tett med vennene mine.

de ser jeg dermed døgnet rundt, og det er sjeldent behov for å ringe dem.

vennene mine hjemmefra derimot holder jeg kontakten m mye via mail, msn og sms. jeg og min bestevenninne ringes en til to ganger i uka.

er også hjemme ca to ganger i måneden, og synes det er greit å ha en del å fortelle og snakke om når vi ses jeg :)

mamma derimot: minst tre samtaler i uka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å prate i telefon, så det er svæært sjelden jeg ringer venner. Mailer de, eller sender SMS for å avtale møtetid og sted. Synes det er myye bedre å være med de "live" enn å prate i telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig viktig å ha jevnlig kontakt med venner, men er ikke særlig flink å ringe selv. Prøver og ta meg i nakken innimellom og ta en ringerunde, men burde gjøre det mye oftere... Når det blir for lenge mellom hver gang blir det verre og klare og holde seg oppdatert på hva den andre driver med.

Det blir som regel at jeg ringer til dem jeg har mest kontakt med til daglig hvis jeg kjeder meg en kveld, ellers skriver jeg litt e-mail og sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske flink å ringe vennene mine..

Når jeg ikke kommer meg så mye ut, så ringer jeg..

Bestevenninna mi som bor i Oslo snakker jeg med ett par ganger i uka, om ikke mer..

De andre vennene mine snakker jeg med litt sjeldnere, men jeg sender mail og sms. Prøver å ringe de en gang i uka, og noen ganger holder jeg det andre ganger ikke.

De ringer meg like ofte..

Syntes det er kost å snakke i telefonen jeg... :D

Jobben til sambo betaler hustelefonen vår, så det er ikke noe problem med regninga.. Å heldigvis for det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver dag..

Jeg og min beste venn ringer hverandre nesten hver dag fordi vi ikke ser hverandre så ofte.. Ellers ringer jeg minst en person om dagen og forteller dem at de betyr mye for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen venner har jeg bedre kontakt med enn andre, hvis man ikke tar med studievenner, så ringer jeg noen hver uke. Gleder meg til jeg får min egen fast-telefon, det er dyrt å ringe på mobil, så jeg ringer først og fremst på min mors telefonregning. Hun er forøvrig glad for at jeg ikke er hjemme oftere enn i helgen :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...