Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Stort sett hver dag blir jeg rød innpå ett eller begge øynene. Det ser jo helt forferdelig ut og jeg lurer veldig på hva det kan komme av. Det har vært slik i lang tid og kan komme når som helst på dagen. Hvorfor blir det sånn?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Dette kan komme av flere ting; allergi/irritasjon, vitaminmangel/feilernæring, for mye foran pc, eller annen sykdom. Prøv å ha en hel helg uten pc/tv-titting, vær ute så mye som mulig i frisk luft. Er øynene dine like røde, så kan du utelukke pc/tv som årsak. Ta deg da en tur til lege/øyelege. Kanskje trenger du briller/korrigering av briller, kanskje trenger du vitamintilskudd. M.a.o mange mulige årsaker, du må bare begynne i en ende og eliminere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå