Gå til innhold

Hvit skjorte med ivory vest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forloveden min trenger vest og kravat til dressen sin. Vi hadde tenkt han skulle ha vest i ivory, siden min kjole er i den fargen. Men så kom vi på at skjorta han skal bruke er helt hvit.

Dressen og skjorta er skreddersydd, så det er uaktuelt å kjøpe ny skjorte. Lurer på om det blir kræsj med hvitt og ivory sammen? Vi var på "Follestad", og damen der mente det ikke var rart i det hele tatt, og var vanlig å kombinere. Men jeg er usikker..

Han prøvde en i sølvgrå også, og den var veldig fin. Men jeg blir redd for å se "gul" ut ved siden av han, hvis han har helt hvit skjorte med sølvgrå vest.

Det er litt sølvdetaljer i kjolen min, og fargetemaet vårt er sølv/hvitt, så sånn sett hadde det vært fint med sølvgrå vest.

Vi endte opp med å kjøpe ivory farget, men har byttemuligheter.

Hva skal mennene deres ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, går ikke det ann? :sjenert:

Mannen min skal ha hvit skjorte og ivory vest med litt sølvsnirkler og kravat .. og jeg skal ha ivory kjole.. blir så lekkert atte..

Sjaketten hans er koksgrå :rødme: Han ble sååå pen når han prøvde antrekket hos skredderen :rødme:

Jeg er bare verdens heldigste som har sååå lekker mann altså :rødme: :fnise:

Skrevet

Å joda, ble så lekkert så! :jepp:

Holdt alt opp mot kjolen min, og det ble perfekt i fargene! Ble bare så usikker på å blande forskjellige nyanser av hvitt. Når vi var og kjøpte vesten i stad, så hadde vi ikke med resten av antrekket hans... Var litt impuls-handel :sjenert:

Skulle egentlig til byen for å bestille bryllupsreise, og endte opp med masse annen bryllupshandling i tillegg! Deilig! :)

Jeg har ikke sett min kjære i antrekket. Har litt lyst til å vente med det til bryllupsdagen. Vet jo hva han skal ha på seg, men vil "spare" synet til den store dagen! Kommer til å bli så fiiiiin!!! :rødme:

Så flott at du er så fornøyd med forloveden din, christal! Er veldig fornøyd med min også!! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...