LindaM Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Forloveden min trenger vest og kravat til dressen sin. Vi hadde tenkt han skulle ha vest i ivory, siden min kjole er i den fargen. Men så kom vi på at skjorta han skal bruke er helt hvit. Dressen og skjorta er skreddersydd, så det er uaktuelt å kjøpe ny skjorte. Lurer på om det blir kræsj med hvitt og ivory sammen? Vi var på "Follestad", og damen der mente det ikke var rart i det hele tatt, og var vanlig å kombinere. Men jeg er usikker.. Han prøvde en i sølvgrå også, og den var veldig fin. Men jeg blir redd for å se "gul" ut ved siden av han, hvis han har helt hvit skjorte med sølvgrå vest. Det er litt sølvdetaljer i kjolen min, og fargetemaet vårt er sølv/hvitt, så sånn sett hadde det vært fint med sølvgrå vest. Vi endte opp med å kjøpe ivory farget, men har byttemuligheter. Hva skal mennene deres ha?
Christal Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Næh, går ikke det ann? Mannen min skal ha hvit skjorte og ivory vest med litt sølvsnirkler og kravat .. og jeg skal ha ivory kjole.. blir så lekkert atte.. Sjaketten hans er koksgrå :rødme: Han ble sååå pen når han prøvde antrekket hos skredderen :rødme: Jeg er bare verdens heldigste som har sååå lekker mann altså :rødme:
LindaM Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2010 Å joda, ble så lekkert så! Holdt alt opp mot kjolen min, og det ble perfekt i fargene! Ble bare så usikker på å blande forskjellige nyanser av hvitt. Når vi var og kjøpte vesten i stad, så hadde vi ikke med resten av antrekket hans... Var litt impuls-handel Skulle egentlig til byen for å bestille bryllupsreise, og endte opp med masse annen bryllupshandling i tillegg! Deilig! Jeg har ikke sett min kjære i antrekket. Har litt lyst til å vente med det til bryllupsdagen. Vet jo hva han skal ha på seg, men vil "spare" synet til den store dagen! Kommer til å bli så fiiiiin!!! :rødme: Så flott at du er så fornøyd med forloveden din, christal! Er veldig fornøyd med min også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå