Gjest Gjest_Mann 45_* Skrevet 15. mars 2010 #81 Skrevet 15. mars 2010 Jeg kommer aldri til å fortelle hvor mange sexpartnere jeg har hatt om du spør. Ikke skal du måtte tvinges til å gjøre det heller, en person som er sykelig opphengt i tidligere seksuelle forhold og antall sexpartnere er patetisk og ynkelig. Hvorfor i heiteste må man på død og liv være like?
Gjest Your Man in Yemen Skrevet 15. mars 2010 #82 Skrevet 15. mars 2010 Ikke skal du måtte tvinges til å gjøre det heller, en person som er sykelig opphengt i tidligere seksuelle forhold og antall sexpartnere er patetisk og ynkelig. Hvorfor i heiteste må man på død og liv være like? Sykelig oppheng er en ting, en helt annen ting er at like barn ofte leker best. Det er totalt uaktuellt for meg å ha en kvinne som jeg vet har veldig mange færre/flere enn megselv. Det går rett og slett på at det lønner seg og ha ganske lik moral. Det er så mange fisk i sjøen at det går ann å fiske noen som tenker som enselv. Det går ann å synes det kvalmt at parteren har pult rundt uten at det bunner ut i ett syklig oppheng. Jo flere partere man har hatt, jo større er sjangsen for utrsoskap og sykdom og at man vil sprenge grenser for spennings kicket sin skyld. Har man spist mye koldtbord veit man at det finnes mer spennende mat enn brødskiva man har i matpakken. Det kan være en trussel. Det er også fint med løse damer om man er singel og vil ha seg noe på byen, det er også fint med damer som har holdt igjen om man vil dele livet med personen. Viktigste er å ha like preferanser
Gjest Gjest_Mann 45_* Skrevet 15. mars 2010 #83 Skrevet 15. mars 2010 Jo flere partere man har hatt, jo større er sjangsen for utrsoskap og sykdom og at man vil sprenge grenser for spennings kicket sin skyld. Har man spist mye koldtbord veit man at det finnes mer spennende mat enn brødskiva man har i matpakken. Det kan være en trussel. Dette er jo bare sprøyt, det er ikke noe sammenheng mellom få partnere og trofasthet. Ei heller motsatt, moralen din synker ikke proposjonalt med antall sexpartnere. Hvis du sammenligner deg selv med matpakka så er det ditt problem, jeg syntes det også er ynkelig og patetisk. Dette er jo essensen i hvorfor folk sliter med seksuell fortid, usikkerhet og behov for kontroll. Sykdom er jo bare så fiffig å dra inn her, det er helt legitimt å be hverandre teste seg før man går inn i et forhold, ikke er det uvanlig heller. Jeg hadde overhodet ikke reagert på det, haddu hun bedt meg liste opp mine "erfaringer" hadde jeg nektet plent å svare, selv om jeg er milevis unna noen Don Juan De Marco.
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 #84 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Det er ikke fakta fordi at noen uttaler at det er bekymringsfullt, hvor dum er du egentlig? En lege i VG uttaler seg om hvordan fremtiden muligens kan se ut, og du tar det som fakta. Bra jobba Kristian, nytt lavmål. I forhold til å gi blod, så er det muligens fakta, men det er nå slik at det er fryktelig mange som ikke kan få gi blod og bare en slik ting som at du har vært i et land med stor smittefare så kan du ikke gi blod på en lang stund. Her er man ytterst, ytterst forsiktig, det er ikke dermed sagt at bifile menn utgjør en helserisiko for oss heterofile. Hvorfor har du inget ønske om å nyanserer deg i denne saken, skjult agenda? De tallene dine i det andre innlegget viser hvor lite opplest du er på temaet. Annbefaler deg å lese litt på helsedirektoratet osv. mulig også gaysir. Det er fakta at homo/bifile menn ikke får gi blod. Det er fakta - dokumentert større risiko for hiv blant homo/bifile menn- det er også fakta at smitte eksperten refert til i VG var bekymret for at dette ble en ny Hiv kanal inn i hetromiljøer. Det er fakta at det er x % mulighet for å kræsje med bil, det vil ikke si det samme som at man MÅ kræsje med bil. Nyansere meg? Ja, det kom fra rett person. Det er helt umåtelig på dette seksualforumet, at uansett hva man sier, så skal det kverruleres på fra andre. Fair nok, du får si du er uenig i blodgiver reglene og at du mener hiv problematikken er oppskrytt. Det eneste som er patetisk er at du baserer det kun på kapasiteten i hodet ditt - noe sier meg at du ikke er så opplest innenfor de temaene. Når du på toppen av det hele drar inn skjult agenda og kverrulerer på begrepsbruk, ja, at jeg gidder. Endret 15. mars 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 #85 Skrevet 15. mars 2010 Ikke skal du måtte tvinges til å gjøre det heller, en person som er sykelig opphengt i tidligere seksuelle forhold og antall sexpartnere er patetisk og ynkelig. Hvorfor i heiteste må man på død og liv være like? Ja, man er naturlignok sykelig opphengt, trolig også psykopat, kontrollerende og sosiopat, kanskje også narsissist, om man syns det er naturlig å vite om dama har vært samboer før, og 1 setning om jeg har hatt sex med 9 personer.
Gjest Mann45 Skrevet 15. mars 2010 #86 Skrevet 15. mars 2010 Ja, man er naturlignok sykelig opphengt, trolig også psykopat, kontrollerende og sosiopat, kanskje også narsissist, om man syns det er naturlig å vite om dama har vært samboer før, og 1 setning om jeg har hatt sex med 9 personer. Flott, da er vi enig da Vi vet begge to at det ikke dreier seg om å ha vært samboer eller 1 setning om 9 sexpartnere. Det er stor forskjell på å spørre om tidligere forhold og å spørre om hvor mange man har ligget med. Hvordan hadde du reagert hvis en kvinne hadde nektet å svare på spørsmålet om hvor mange hun hadde ligget med?
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 15. mars 2010 #87 Skrevet 15. mars 2010 De tallene dine i det andre innlegget viser hvor lite opplest du er på temaet. Annbefaler deg å lese litt på helsedirektoratet osv. mulig også gaysir. Tall???? Jeg har ikke oppgitt noen tall, ei heller er jeg hypp på å leke linkeleken med deg. Hvor stort tror du dette problemet er? Alle leger vil si at det er fornuftig å beskytte seg uavhengig av seksuell legning, få leger vil påstå at bifile menn utgjør en helserisiko for heterofile kvinner i dagens Norge. Hører du ikke selv hvor absurd det høres ut? Man kan gjerne utrykke en bekymring for det, men det blir spekulasjoner og spådommer, og er det en ting historien har vist oss så er det at vi mennesker er jævlig dårlig på å spå. At du velger å bruke VGs artikkel og helsedirektoratets blodgiverstattutter som en indikasjon på at bifile menn utgjør en helserisiko for oss heterofile er jo bare smått utrolig. Fortsett med svertekampanjen din du, du fremstår mer og mer som en skinnhellig fjott.
Gjest Armule Skrevet 15. mars 2010 #88 Skrevet 15. mars 2010 20 sexpartnere fra du var 14 til 18??? Er det vanlig at en 14-15-åring stadig flyr ute i helgene, og havner til sengs med nye gutter så ofte som du beskriver? Jeg må si jeg lurer på om ikke hele innlegget ditt er ren trolling. Hvis ikke, så JA, det er altfor mange sexpartnere, alderen din tatt i betraktning! Hvor mange helger finnes det i ett år? 52. Hvor mange helger finnes det iløpet av fire? 208. Hvis vi fjerner det året hun hadde type, blir det 156. Om vi gjør litt enkel matte etter ditt resonnement, betyr det at hun hadde sex 12% av helgene i de tre årene. HVIS hun hadde dratt ut hver eneste helg, så er antallet hennes lite i forhold det totale antallet hun kunne hatt. Nei, du vet, noen foreldre har faktisk evnen til å følge litt med på hva ens håpefulle bedriver på fritida si. Og ved å (uoppfordret) møte hjemme klokka 20 hver kveld uka gjennom, og kun overnatte (en sjelden gang) hos venninner jeg på forhånd har avklart at har sine foreldre tilstede, skulle det vært interessant å se jentungen få boltra seg i uhemmet sex med nye partnere i fleng hver helg Vet ikke helt hvem som fremtrer som mest naiv her, men enkelte foreldre har også utrolig nok greid å lære sine sønner og døtre ett og annet om moral, fornuft og selvrespekt. Tror du at folk kun har sex i helger og etter klokka åtte om kvelden? Da er det i alle fall klart at du fremstår som mest naiv. Mange sengepartnere utelukker ikke moral, fornuft og selvrespekt.
SMann Skrevet 15. mars 2010 #89 Skrevet 15. mars 2010 Ja, man er naturlignok sykelig opphengt, trolig også psykopat, kontrollerende og sosiopat, kanskje også narsissist, om man syns det er naturlig å vite om dama har vært samboer før, og 1 setning om jeg har hatt sex med 9 personer. Jeg skjønner deg godt jeg Kristian82. Hvis du ikke vil være sammen en dame som har hatt mer enn X partnere i gjennomsnitt per leveår...og det er et være/ikke være spørsmål for deg...så må du få lov å spørre. Du må bare være forberedt å respektere svaret...uten å se ned på en kvinne som har valgt annerledes...enn din "drømmekvinne". Er du fortsatt enslig???
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 #90 Skrevet 15. mars 2010 Flott, da er vi enig da Vi vet begge to at det ikke dreier seg om å ha vært samboer eller 1 setning om 9 sexpartnere. Det er stor forskjell på å spørre om tidligere forhold og å spørre om hvor mange man har ligget med. Hvordan hadde du reagert hvis en kvinne hadde nektet å svare på spørsmålet om hvor mange hun hadde ligget med? Nei, vi er ikke enige nei. Da hadde jeg vurdert henne som for lukket/privat til at jeg anså det interessant å innlede en nær relasjon til henne. Kanskje har hun et høyt antall kanskje hører hun bare til de som av prinsipp ikke sier det uansett, begge typer er like uinteressante og for ulike meg til at jeg er noe interessert. Jeg skjønner deg godt jeg Kristian82. Hvis du ikke vil være sammen en dame som har hatt mer enn X partnere i gjennomsnitt per leveår...og det er et være/ikke være spørsmål for deg...så må du få lov å spørre. Du må bare være forberedt å respektere svaret...uten å se ned på en kvinne som har valgt annerledes...enn din "drømmekvinne". Er du fortsatt enslig??? Ja, jeg ser ikke ned på noen jeg. Syns det bare er forpult patetisk at det lissom faen ikke skal gå ann å si "jeg vil ha en dame som er tålig lik meg i synet på sex osv". Det aksepterer ikke dere "frigjorte" folk, og det gjennomsyres av hvert eneste innlegg dere kommer med "Er du egentlig redd for bifile? Høres ut som usikkerhet? Så eietrang og kontrollerende, hva med litt takhøyde, det har da ingenting å si om man har pult 100 stykk man bør ikke være et dårlig menneske av den grunn, eller som du og Trude sier Er du fortsatt singel? ". for den talentløst dårlige selvinnsikten deres!
Gjest Armule Skrevet 15. mars 2010 #91 Skrevet 15. mars 2010 yns det bare er forpult patetisk at det lissom faen ikke skal gå ann å si "jeg vil ha en dame som er tålig lik meg i synet på sex osv". Da vil jeg bare spørre: Hvilket syn er det du snakker om? Jeg mener, hva er det store spriket i synet på sex (ifølge deg) mellom de som har hatt mange partnere og de som har hatt færre?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #92 Skrevet 15. mars 2010 Klart det kan være interessant å få vite antall sexpartnere en potensiell kjæreste har. Men det er ikke noe jeg synes man kan kreve å få vite. Det blir litt på linje som at du skal vite hvor høy IQ en dame har før du kan vurdere henne.
SMann Skrevet 15. mars 2010 #93 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Ja, jeg ser ikke ned på noen jeg. Syns det bare er forpult patetisk at det lissom faen ikke skal gå ann å si "jeg vil ha en dame som er tålig lik meg i synet på sex osv". Det aksepterer ikke dere "frigjorte" folk, og det gjennomsyres av hvert eneste innlegg dere kommer med "Er du egentlig redd for bifile? Høres ut som usikkerhet? Så eietrang og kontrollerende, hva med litt takhøyde, det har da ingenting å si om man har pult 100 stykk man bør ikke være et dårlig menneske av den grunn, eller som du og Trude sier Er du fortsatt singel? ". for den talentløst dårlige selvinnsikten deres! Jeg har hatt færre partnere enn deg de siste årene Kristian (har sett tidligere innlegg fra deg) og jeg har 0 bifile eller homofile opplevelser. Jeg tenker kvalitet mye mer enn kvantitet!!! Forskjellen på oss er at jeg aksepterer folk som er annerledes enn meg selv...og respekterer en kvinne (eller mann) like mye uavhengig av hvor mange sexpartnere hun har hatt. Om jeg skulle treffe en partner som har ligget med 1000 menn...så går jeg ikke rundt og er redd for at hun kanskje har ligget med noen som har hatt større pikk...er bedre i senga eller lignende (jeg aner litt sjalusi her). Livet er mye enklere når man aksepterer seg selv...og at andre har tatt andre valg... Om man er singel eller er i forhold har mye å si på antall partnere... Endret 15. mars 2010 av SMann
kristian82 Skrevet 15. mars 2010 #94 Skrevet 15. mars 2010 Da vil jeg bare spørre: Hvilket syn er det du snakker om? Jeg mener, hva er det store spriket i synet på sex (ifølge deg) mellom de som har hatt mange partnere og de som har hatt færre? Jeg anser sex som en ting man i utg.p kun deler med folk man har en nær relasjon til. Enkeltvise elskere, eller ONS for den saks skyld har jeg ingen problemer med. Jeg er imidlertid selektiv på hvem jeg har sex med, og ønsker derfor en partner som er det samme - en som ikke deler alt med "de fleste" så sant han/hun var pen og ja, det er jo nachspill. De tilhørende den gruppen som jevnlig har uforpliktende sex med ukjente folk, og som anser sex som en ting man kan ha hver gang man har lyst, helt uavhengig av om det innebærer at man "har lyst og da puler en ny dame/kar hver helg på byen", er for ulike meg. De som anser det helt naturlig å ha 3 elskere samtidig, 30 sexpartnere før man er 28 år, tenker ulikt meg, og har i en langt større grad enn meg en avstand i linken mellom sex og følelser - når hoveddelen av sexen de har er uten følelser men kun for nytelsens skyld. Jeg må ikke anstrenge meg for å ikke pule enhver dame jeg kanskje får sjangs på, det faller meg ikke naturlig eller ønskelig å hoppe på ethvert tibud som byr seg med samme forhold til det å ha sex med en ukjent person, som det å runke. Da foretrekker jeg også en dame som er skrudd sammen på den samme måten som meg selv.
Guriane Skrevet 15. mars 2010 #95 Skrevet 15. mars 2010 Jeg foretrekker ha sex med en jeg er glad i framfor å gå på byen og finne en tilfeldig bare fordi det kribler litt i underlivet. Og jeg tror at i mange tilfeller så er det faktisk mulig å se det på fyren hva for en type han er. Kunne aldri falt meg inn å spørre hvor mange han hadde hatt, men om det kom fram at han hadde hatt 30 før meg så kunne det ene og alene vært nok til å sette kroken på døra for min del. Han hadde da hatt et annet syn på sex enn hva jeg har. Jeg synes sexen blir billing om man kan dele den med så mange og tilfeldige. Klarer man egentlig å skille partnerene fra hverandre hvis man har hatt 40 ulike? Husker man hver og en? :klø:
Gjest Blondie65 Skrevet 15. mars 2010 #96 Skrevet 15. mars 2010 Jo flere partere man har hatt, jo større er sjangsen for utrsoskap og sykdom og at man vil sprenge grenser for spennings kicket sin skyld. Har man spist mye koldtbord veit man at det finnes mer spennende mat enn brødskiva man har i matpakken. Det kan være en trussel. Og har ein aldri fått servert nåke anna enn kokt aurehove kvar laurdag kan det jo godt vere at ein heller vil ha slek ein pizza fra dolly dimples. Fra spøk til alvor: Kan vi få dokumentasjon på denne statistikken? Min erfaring er nemlig stikk motsatt.
Phaedra Skrevet 15. mars 2010 #97 Skrevet 15. mars 2010 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Phaedra,mod
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #98 Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde 18 sexpartnere fra jeg var 16 til 18, gikk da inn i et forhold som tok slutt etter fem år, og er idag oppe i 30 stk i en alder av 25. Synes ikke selv det er for mye, har ikke akkurat vært ute på byn hver helg for å finne meg et bra knull..
Gjest trall Skrevet 17. mars 2010 #100 Skrevet 17. mars 2010 Mer seksualundervisning i skolen! Og mer variert matpakke tydeligvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå