Gå til innhold

Sexpartnere

Gjest Gjest_jente17_*

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet
Hele poenget er jo (som man ser i disse trådene) med folk fra hver sin "borg", som diskuterer, er jo at jeg IKKE er interessert i å bli sammen med en dame fra den andre "borgen", som har så totalt ulikt syn på absolutt alt som har med det temaet der å gjøre. Å det fatter jeg ikke, at skal være så jæveeeeeeelig rart at man helst vil finne ut av FØR man f.eks. blir samboere.

Kort og godt, en dame som er swinger,nudist og bifil og har 50 sexpartnere, digger homser og bifile menn, hun har kanskje sjangs og kan matche MikeWaters, men hun matcher faen ikke meg! Derav greit å finne ut hvordan hun er,så hun heller kan jakte på MWaters, istedet for å kaste bort hennes (og min tid).

Ro deg litt her!

Fordi om man har et annet syn på fortid og historie enn deg så er man ikke dermed alt det du lister opp der. For meg er det like lite interessant å matche Mike Waters som det er å matche deg eller Waco.

Jeg er 45 og har levd en stund. Jeg var gift en stund og vi var de første for hverandre. Jeg kan si - med hånden på hjertet - at en partner med så dårlig erfaring og kunnskap vil jeg ikke ha igjen. Når det da kom utroskap inn i bildet var det den gnagende følelsen av å være utilstrekkelig i sengen og ikke spennende nok. For jeg visste jo ikke om jeg dugde.

For meg ville det også vært en total turn off om en potensiell partner hadde begynt å grave i hvor mange sexpartnere man har hatt. Det er greit å vite om en partner har hatt noen lange forhold, men jeg er ikke interessert i å vite om det er 5 eller 50 de har hatt sex med. Så lenge historie er historie så lar man det være det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
Forøvrig er det en god grunn til at homser og du (bifile menn) ikke får være blodgiver. Men det også er vel nok en gang noe du syns er tull og tøys. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=596599

Du vet at single som har skiftet partner siste 6 mnd ikke får gi blod heller?

Gjest Gjest
Skrevet
Det kommer ikke ann på antallet, men kvaliteten på sexpartnerene til jenta.

Hvis ei jente har lagt seg langflat for menn som jeg betrakter som slubberter i forhold til meg, blir hun uaktuell i mine øyne.

Okei, så hun må ha samme smak som deg når det gjelder menn... :fnise:

Skrevet
Okei, så hun må ha samme smak som deg når det gjelder menn... :fnise:

Naturen vil at jenter kun skal ha seg med sunne friske testosteronfylte gutter. Såkalte alfahanner. Jeg har ingen ting i mot jenter som gjør det. Men så fort jenter begynner å legge seg flate for menn med dårlige gener vil jeg ikke ha noe med dem å gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet
Naturen vil at jenter kun skal ha seg med sunne friske testosteronfylte gutter. Såkalte alfahanner. Jeg har ingen ting i mot jenter som gjør det. Men så fort jenter begynner å legge seg flate for menn med dårlige gener vil jeg ikke ha noe med dem å gjøre.

Så en kvinne som har evnen til å bli tiltrukket av en mann på tross av at han ikke har størst andel testosteron av mennene i rommet, er uinteressant for deg. Da har vi helt ulikt perspektiv. For meg har en manns intelligensnivå, humoristiske sans og sosiale evner også en betydning når jeg vurderer hans attraktivitet.

Skrevet
Så en kvinne som har evnen til å bli tiltrukket av en mann på tross av at han ikke har størst andel testosteron av mennene i rommet, er uinteressant for deg. Da har vi helt ulikt perspektiv. For meg har en manns intelligensnivå, humoristiske sans og sosiale evner også en betydning når jeg vurderer hans attraktivitet.

Hvis du som kvinne har en evne til å undertrykke naturens lover ved å legge deg langflat for en smart fyr med dårlige gener, så værsågod! Men du skal vite at en slik oppførsel vil bidra til å drepe menneskeheten ved å konstruere dårlige genetiske avkom! Fakta til side - gjør hva du vil, men naturen vil alltid ha det siste ordet i saken!

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Er man på korstog så er man på korstog, da spiller fakta, nyanser og hjerneaktivitet en mindre rolle vettu ;)

Gjest Trall
Skrevet

Eller folk som har piercing :)

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

De er ikke UTELUKKET fra å gi blod for evig og alltid nei. :) De må bare vente 3 mnd syns jeg å huske det var.

Men skjønner at du ikke forstår forskjellen. 70 ganger så stor risiko for hiv blant homofile og bifile menn..Det skjønner du vel heller ikke da. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du som kvinne har en evne til å undertrykke naturens lover ved å legge deg langflat for en smart fyr med dårlige gener, så værsågod!

En mann har for meg ikke dårlige gener bare fordi han ikke er den ene som har mest testosteron i rommet. En boler med lav iq har for meg dårligere gener.

Skrevet (endret)

Er man på korstog så er man på korstog, da spiller fakta, nyanser og hjerneaktivitet en mindre rolle vettu ;)

En ting er å benekte og være uenig når det kommer til "jeg syns påstander". Men å kverrulere på hva helsemyndighetene i norge og Europarådet har bestemt - da faglig dokumentert pga økt smitterisiko blant homser og bifile menn, ja det er jo bare helt latterlig. Tallene for hiv smittede menn som har sex med menn (Blondie: her regnes både homser og bifile) har økt hvert år, og forekomsten av hiv er 70 ganger større er det annslått. Gå inn og sjekk andre faglige sider, gjerne hvor det er registrert hiv smittede pr år i Norge (siden du tydeligvis ikke har fått med deg at homser og bifile menn) dominerer og alltid har dominert den statistikken der. Spesielt med tanke på hvor liten gruppe mennesker det er, så skjønner du (litt mye for langt) hvor stor utbredelse det er, kontra i "normalbefolkningen".

Men såklart helt logisk å hele svare med "alle kan få Hiv, og du kan ikke få gi blod om du har piercing heller". :roll: Det er forøvrig bare tull at unge menn som nettopp har fått lappen, er mest utsatt for ulykker i trafikken. :roll::fnise:

Endret av kristian82
Gjest Blondie65
Skrevet
Blondie: her regnes både homser og bifile) har økt hvert år, og forekomsten av hiv er 70 ganger større er det annslått.

Eh ... nå var mitt poeng at på tross av at du har hengt opp en stråmann som du driver og skyter piler mot så forblir vedkommende en stråmann fordi blodgiverreglementet gjelder ALLE som en eller annen gang har vært utsatt for smitte som de kan gi videre. DERFOR påpekte jeg at single som har skiftet partner har karantene de 6 siste måneder - og hvis man da er aktiv med ONS f.eks. 2 ganger i året så vil man aldri kunne gi blod.

Gjest Gjest
Skrevet

Men Kristian, hvorfor må du være slem mot noen bare fordi vedkommende er bifil? Jeg er ikke selv bifil, og tiltrekkes ikke bifile menn, men ville ikke drømme om å hetse bifile menn. MikeWaters er jo også en veldig hyggelig og reflektert mann, så da forstår jeg iallfall ikke hvorfor du viser slike holdninger. Kanskje han som bifil er truende for deg? Er det noen sider av deg selv du ikke har tatt et oppgjør med ennå? For du er veldig defensiv på dette området.

Gjest Blondie65
Skrevet
De er ikke UTELUKKET fra å gi blod for evig og alltid nei. :) De må bare vente 3 mnd syns jeg å huske det var.

Men skjønner at du ikke forstår forskjellen. 70 ganger så stor risiko for hiv blant homofile og bifile menn..Det skjønner du vel heller ikke da. :)

Hallo? Du er utelukket for evig og alltid hvis du skifter parnter 1 gang pr halvår.

Og hvis du piercer deg 1 gang i halvåret.

Og hvis du tatoverer deg 1 gang i halvåret.

Men jeg skjønner jo at dette handler om å disse homofile og bifile.

Jeg snakket forøvrig med en blodgiver en gang som sa at h*n dret tyve null i forbudet mot sex med ny partner siste 6 mnd. Det var bare å lyge til blodbanken det ...

Skrevet (endret)
Men Kristian, hvorfor må du være slem mot noen bare fordi vedkommende er bifil? Jeg er ikke selv bifil, og tiltrekkes ikke bifile menn, men ville ikke drømme om å hetse bifile menn. MikeWaters er jo også en veldig hyggelig og reflektert mann, så da forstår jeg iallfall ikke hvorfor du viser slike holdninger. Kanskje han som bifil er truende for deg? Er det noen sider av deg selv du ikke har tatt et oppgjør med ennå? For du er veldig defensiv på dette området.

Da får du lese igjennom trådene på nytt, gjerne i andre tråder her også. Jeg har ikke hetset bifile menn et eneste sted.

Det er ikke hetsing å skrive "homofile og bifile får ikke gi blod, leger frykter bifile menn skal spre hivsmitte til hetrofile jenter og hetrofile miljøer". Det er bare fakta.

Det er heller ikke hetsing å svare på ting man er uenig i. Du får lese svar og motsvar, så skjønner du kanskje litt mer. Og om du syns han har hyggelig svar, ja da trenger du seriøst hjelp! (Syns du de er reflekterte, ja da har jeg ikke ord. :skratte:)

Lykke til videre i livet! :arwen:

Endret av kristian82
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kommer aldri til å fortelle hvor mange sexpartnere jeg har hatt om du spør.

Jeg kan fortelle om ulike faser i livet mitt.

Den jeg debuterte med holdt jeg sammen med i 6 år. Da det tok slutt så var jeg så såret og full av kjærlighetssorg at jeg hadde en rimelig vill periode på et år eller to. Hvor jeg skulle ha kontrollen og jeg forførte. Så kom neste fase. Jeg var lei. Traff mannen og så kom det barn. Etter en del år så ble det brudd. Levde 12 år alene med minimalt med sex. Traff en mann. Masse sex. Samboerskap. Brudd. Da hadde jeg erfart hva sex kunne være og bestemte meg for å ikke leve uten. Har hatt et par elskere og noen ons. Da ble det kanskje 4 forskjellige menn i løpet av et år. Nå er jeg der hvor jeg har roet alt ned, men gud som jeg savner sex.

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet
Jeg snakket forøvrig med en blodgiver en gang som sa at h*n dret tyve null i forbudet mot sex med ny partner siste 6 mnd. Det var bare å lyge til blodbanken det ...

Ja, det er kanskje forskjellen på deg og andre her da. En venninne av meg som hadde fremvist de holdningene, hadde jeg mistet all respekt for og kuttet vennskapet med. En 12 år gammel jente skal risikere å få Hiv- pga hiv viruset ikke vises i blodet 3-6 måneder etter smitte- fordi din venninne ikke forteller om nye partnere og ignorerer karanteneperioden.

Glad i alle fall ikke alle er like uansvarlige som henne, og flåsete som deg. Er jo et bra argument å si at venninnen din lyver og unngår karanteneregler, så hvorfor ikke bare gjøre vondt verre, og også la homofile, bifile og alle som vil gi blod. Bør vel ikke sjekke blodet heller, folk lyver jo bare, så er jo egentlig unødvendig å sjekke. Det går nok bra.

Gjest Blondie65
Skrevet
Ja, det er kanskje forskjellen på deg og andre her da. En venninne av meg som hadde fremvist de holdningene, hadde jeg mistet all respekt for og kuttet vennskapet med. En 12 år gammel jente skal risikere å få Hiv- pga hiv viruset ikke vises i blodet 3-6 måneder etter smitte- fordi din venninne ikke forteller om nye partnere og ignorerer karanteneperioden.

Glad i alle fall ikke alle er like uansvarlige som henne, og flåsete som deg. Er jo et bra argument å si at venninnen din lyver og unngår karanteneregler, så hvorfor ikke bare gjøre vondt verre, og også la homofile, bifile og alle som vil gi blod. Bør vel ikke sjekke blodet heller, folk lyver jo bare, så er jo egentlig unødvendig å sjekke. Det går nok bra.

Den som sa dette er ikke min venn lenger.

Poenget mitt er at reglene om forbud mot ditt og karantene datt er ikke mye verdt hvis det bare er å lyge seg ut av de. Ganske hult å gi blod dersom man ikke forstår såpass ...

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet
Det er forøvrig bare tull at unge menn som nettopp har fått lappen, er mest utsatt for ulykker i trafikken. :roll::fnise:

Men det er da ingen som påstår med fullt vel og viten at unge menn utgjør en helserisiko for andre bilister, ei heller nektes unge menn å ta lappen.

De fleste unge menn kjører ikke gris, og det er generaliseringene og det overdrevne fokuset du har på hivsmitte og homo/bifile som er patetisk.

Hvor mange heterofile kvinner har blitt smittet av sine bifile menn? Hvor stort problem er egentlig dette? Synsing og spådommer kan vi alle komme med, det blir ikke nødvendigvis noe skumlere av den grunn jmf Islamdebatten.

Hvis vi anslår at 5% av norges mannlige befolkning er homofile/bifile, så står vi med et antall på 125.000 homo/bifile i Norge pr idag. Ca. 1300 av disse er HIV-positive, mao ca. 1%. Hvor mange av disse igjen lever i et heterofilt parforhold og har i tillegg ubeskyttet sex med menn?

Hvor redd er det egentlig mulig å bli? Greit at man alltid bør beskytte seg da det tross alt også er en hel del andre sykdommer man vil unngå, men det får være grenser til svertekampanje.

Gjest Gjest_Trude_*
Skrevet
Det er ikke hetsing å skrive "homofile og bifile får ikke gi blod, leger frykter bifile menn skal spre hivsmitte til hetrofile jenter og hetrofile miljøer". Det er bare fakta.

Det er ikke fakta fordi at noen uttaler at det er bekymringsfullt, hvor dum er du egentlig?

En lege i VG uttaler seg om hvordan fremtiden muligens kan se ut, og du tar det som fakta. Bra jobba Kristian, nytt lavmål. I forhold til å gi blod, så er det muligens fakta, men det er nå slik at det er fryktelig mange som ikke kan få gi blod og bare en slik ting som at du har vært i et land med stor smittefare så kan du ikke gi blod på en lang stund. Her er man ytterst, ytterst forsiktig, det er ikke dermed sagt at bifile menn utgjør en helserisiko for oss heterofile.

Hvorfor har du inget ønske om å nyanserer deg i denne saken, skjult agenda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...