Gjest omg... Skrevet 12. mars 2010 #41 Skrevet 12. mars 2010 Jeg blir like sjokkert hver gang dette temaet er oppe til diskusjon jeg... Det er ingen, jeg gjentar INGEN som kan bestemme hvor mange partnere som er for mange. Jeg er 35++ og har sikkert hatt 60++ ligg, noen har vært i forhold ( 7) resten enten elskere eller ONS. Og jeg debuterte etter fylte 18. Jeg har arbeidet i utebransjen i mune yngre år, og levde som "en mann" en stund. Så jeg noe jeg ville ha, så tok jeg det. Det er ikke dermed sagt at det var så veldig fornuftig, og ja jeg angrer på noen av dem. Men dette har ikke gjort meg til et verre menneske enn noen av dere andre, og jeg har prøvd det meste. Så ikke døm andre, selv om dere ikke hadde valgt det samme.
kristian82 Skrevet 12. mars 2010 #42 Skrevet 12. mars 2010 Jeg blir like sjokkert hver gang dette temaet er oppe til diskusjon jeg... Det er ingen, jeg gjentar INGEN som kan bestemme hvor mange partnere som er for mange. Jeg er 35++ og har sikkert hatt 60++ ligg, noen har vært i forhold ( 7) resten enten elskere eller ONS. Og jeg debuterte etter fylte 18. Jeg har arbeidet i utebransjen i mune yngre år, og levde som "en mann" en stund. Så jeg noe jeg ville ha, så tok jeg det. Det er ikke dermed sagt at det var så veldig fornuftig, og ja jeg angrer på noen av dem. Men dette har ikke gjort meg til et verre menneske enn noen av dere andre, og jeg har prøvd det meste. Så ikke døm andre, selv om dere ikke hadde valgt det samme. Ja, men som alt annet, så må det være lov å si at du ikke hadde appelert som partner med den fortiden/partneranntallet ditt. Såklart er det individuelt og hver får gjøre hva som er rett for en selv, men man må jo fatte å begripe (som alt annet, ulike interesser, holdninger, fritidssysler osv.) er dett et moment, som noen (herunder meg selv) tar med i betraktning ved valg av partner, om hun er lik meg, når det kommer til holdninger og følelser på det området. Er hun ikke det, er det ikke interessant. Vica versa, er jeg sikkert uinteressant for en dame med et sånt syn på sex, og det er jo en helt real sak!
Gjest yojo Skrevet 12. mars 2010 #43 Skrevet 12. mars 2010 Jeg synes det er mange partnere til å være så ung... Tenk deg litt om, er ikke sikkert det er like moro i fremtiden.
SMann Skrevet 12. mars 2010 #44 Skrevet 12. mars 2010 Ja, men som alt annet, så må det være lov å si at du ikke hadde appelert som partner med den fortiden/partneranntallet ditt. Såklart er det individuelt og hver får gjøre hva som er rett for en selv, men man må jo fatte å begripe (som alt annet, ulike interesser, holdninger, fritidssysler osv.) er dett et moment, som noen (herunder meg selv) tar med i betraktning ved valg av partner, om hun er lik meg, når det kommer til holdninger og følelser på det området. Er hun ikke det, er det ikke interessant. Vica versa, er jeg sikkert uinteressant for en dame med et sånt syn på sex, og det er jo en helt real sak! Bra Kristian!!! Du kan selvfølgelig velge hvor mange seksualpartnere du maksimalt kan ha...og du kan la vær å ha sex med en dame som du mener har hatt feil antall partnere...og alle andre mennesker trenger du ikke tenke på i det hele tatt...for en fantastisk verden vi lever i!!!
kristian82 Skrevet 12. mars 2010 #45 Skrevet 12. mars 2010 Bra Kristian!!! Du kan selvfølgelig velge hvor mange seksualpartnere du maksimalt kan ha...og du kan la vær å ha sex med en dame som du mener har hatt feil antall partnere...og alle andre mennesker trenger du ikke tenke på i det hele tatt...for en fantastisk verden vi lever i!!! Bra kristian?? Hva f#en er det du mener på? :kjefte:
SMann Skrevet 12. mars 2010 #46 Skrevet 12. mars 2010 Bra kristian?? Hva f#en er det du mener på? :kjefte: Beklager...jeg droppet 82...
skandale Skrevet 12. mars 2010 #47 Skrevet 12. mars 2010 Ja, men som alt annet, så må det være lov å si at du ikke hadde appelert som partner med den fortiden/partneranntallet ditt. Er det vanlig å forhøre seg om den potensielle nye kjærestens antall tidligere partnere før en innleder et forhold? Jeg mener det ikke kritisk, jeg er nysgjerrig på om dette er noe folk gjør. Selv vil jeg ikke vite, og han har ikke spurt, og vi har aldri hatt noe behov for å snakke om det. Vi vet begge at den andre har erfaring, men et konkret antall vil jeg ikke høre - jeg tror det skader mer enn det gagner. I mine forhold er det noe som kommer med årene, hvor en møter tidligere partnere her og der og ting kommer for en dag. Det har aldri vært noe problem.
Gjest MikeWaters Skrevet 12. mars 2010 #48 Skrevet 12. mars 2010 Er det vanlig å forhøre seg om den potensielle nye kjærestens antall tidligere partnere før en innleder et forhold? Jeg mener det ikke kritisk, jeg er nysgjerrig på om dette er noe folk gjør. Selv vil jeg ikke vite, og han har ikke spurt, og vi har aldri hatt noe behov for å snakke om det. Vi vet begge at den andre har erfaring, men et konkret antall vil jeg ikke høre - jeg tror det skader mer enn det gagner. I mine forhold er det noe som kommer med årene, hvor en møter tidligere partnere her og der og ting kommer for en dag. Det har aldri vært noe problem. Enig, hadde en date spurt meg om hvem, hva og hvor mange jeg hadde ligget med på et tidlig stadiet, så hadde jeg blitt særdeles skeptisk. Et så åpenbart tidlig display av eietrang og kontroll, hadde ført til at jeg hadde tatt hatten og kommet meg videre. Dette er noe som ofte dukker opp langt ute i et forhold, og da blir det etter min mening håpløst å tilte i vinkler fordi man føler seg lurt opp i stry.
Gjest b Skrevet 12. mars 2010 #49 Skrevet 12. mars 2010 Kanskje sårbart om man bor på et lite sted, men ellers har ingen noe med hvor mange du har vært til sengs med. Bor heldigvis i en stor by og har aldri blitt spurt om antall. Hadde uansett ikke kunnet svart. Ikke fordi det er så sinnsykt mange, men at jeg aldri har telt (+ litt dårlig hukommelse;)) Når det gjelder kjærester har jeg aldri spurt dem heller.
kristian82 Skrevet 12. mars 2010 #50 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Er det vanlig å forhøre seg om den potensielle nye kjærestens antall tidligere partnere før en innleder et forhold? Jeg mener det ikke kritisk, jeg er nysgjerrig på om dette er noe folk gjør. Selv vil jeg ikke vite, og han har ikke spurt, og vi har aldri hatt noe behov for å snakke om det. Vi vet begge at den andre har erfaring, men et konkret antall vil jeg ikke høre - jeg tror det skader mer enn det gagner. I mine forhold er det noe som kommer med årene, hvor en møter tidligere partnere her og der og ting kommer for en dag. Det har aldri vært noe problem. Nei, ikke forhør nei. I perioden hvor jeg blir kjent med en jente, dater, så ja, ting som hvor lenge hun har vært singel, om hun har vært gift før, og hvor mange hun har hatt sex med kommer opp ja. Men er ikke interessert i detaljer/forhør, syns det bare er naturlig å vite før jeg innleder en relasjon, om hun f.eks. har vært samboer 4 ganger før og har pult 35 stykk. Like greit å avdekke totalt ulike holdninger og personlighet på et nogenlunde tidlig plan, syns nå jeg. Det skader mer enn det gagner å spørre? Da er du sammen med feil person, om han/hun har en så brokete fortid at du blir helt ødelagt, om han/hun forteller om den. Å det å leve i en slik utvitenhet/falskhet, hadde i alle fall ikke jeg klart. Enig, hadde en date spurt meg om hvem, hva og hvor mange jeg hadde ligget med på et tidlig stadiet, så hadde jeg blitt særdeles skeptisk. Et så åpenbart tidlig display av eietrang og kontroll, hadde ført til at jeg hadde tatt hatten og kommet meg videre. Dette er noe som ofte dukker opp langt ute i et forhold, og da blir det etter min mening håpløst å tilte i vinkler fordi man føler seg lurt opp i stry. Nå var det ikke snakk om hvem og hva. Vet ikke hva du anser som tidlig stadiet heller jeg? Du er kanskje en av de som kan knulle en dame/kar du har kjent i 12 minutter, men fyttigrisen så frekk du syns han/henne som du dater er, om de spør om partnerantall. Eietrang og kontroll? Hvordan begrunner du de påstandene? Bare fordi man syns det er naturlig å vite om man er like når det gjelder holdninger og personlighet, så er man altså det. :klø: Til å være så forpult liberal og frigjort, har du ikke mye toleranse den andre veien - til de som ikke deler ditt syn på sex osv. Ja, tar man ikke opp temaet, og det kommer for en dag 1 år ut i forholdet, så har man ikke noen grunn til å tilte nei. Da har man jo valgt å ikke ha det som tema, så da får en jo takle det som kommer. Det er uansett ikke et aktuelt alternativ for meg. Hele poenget er jo (som man ser i disse trådene) med folk fra hver sin "borg", som diskuterer, er jo at jeg IKKE er interessert i å bli sammen med en dame fra den andre "borgen", som har så totalt ulikt syn på absolutt alt som har med det temaet der å gjøre. Å det fatter jeg ikke, at skal være så jæveeeeeeelig rart at man helst vil finne ut av FØR man f.eks. blir samboere. Kort og godt, en dame som er swinger,nudist og bifil og har 50 sexpartnere, digger homser og bifile menn, hun har kanskje sjangs og kan matche MikeWaters, men hun matcher faen ikke meg! Derav greit å finne ut hvordan hun er,så hun heller kan jakte på MWaters, istedet for å kaste bort hennes (og min tid). Endret 12. mars 2010 av kristian82
Gjest MikeWaters Skrevet 13. mars 2010 #51 Skrevet 13. mars 2010 (endret) Jeg skjønner at man søker en partner som ikke røyker, men jeg forstår ikke hvorfor det er viktig at hun aldri har røykt. Hva gjør man hvis man finner ut at daten sin har vært med på en trekant eller to, eller eksperimentert med samme kjønn, eller hatt et forhold hvor swinging utgjorde et lite innslag, eller vært på nudiststrand mer enn ved en tilfeldighet? Er det takk og farvel da? Det handler nemlig ikke om mitt syn på sex, jeg bruker det ikke som en mal for å måle folks personlighet og/eller holdninger. Jeg krever ikke at mine kvinner skal ha alle de samme holdniger som meg, jeg krever ikke at de har lik personlighet som meg, jeg søker gjensidig respekt, ærlighet og åpenhet så får forholdet vise om det er grunnlag for seriøsitet på bakgrunn av hvordan forholdet uttarter seg. Det er klart er Zombiefilmer den eneste tingen man har felles, så vil det nok på et tidlig stadie vise seg å være dødfødt . Kjærlighet og seksuell tenning er ikke noe man bruker opp ved å gi til flere i løpet av livet, det er noe man nærer ved hjelp av positivitet, glede og lekent samspill. Negativ fokus og vinkling dreper kjærligheten og tenningen før den har begynt, og det er en viktig årsak til at mange forblir evig single. Endret 13. mars 2010 av MikeWaters
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #52 Skrevet 13. mars 2010 For å være ærlig så hadde jeg ikke blitt avskrekket om en mann jeg var forelsket i viste seg å ha hatt 30 sexpartnere i en alder av 30. Selv har jeg hatt 10 stykker. Men jeg tror at dersom jeg hadde hatt 30 stykker selv, ville jeg ha skammet meg over det. Fordi jeg er jente. Jeg klarer ikke å la helt være å bli påvirket av holdningene i samfunnet. Irriterende...
Gjest Gjest_mini_* Skrevet 13. mars 2010 #53 Skrevet 13. mars 2010 Hei Jeg må nok si jeg synes det høres ut som litt mange ja...Alderen din tatt i betraktning.. Jeg er ikke så mye eldere selv,er 25 og har to barn.siste forholdet jeg var i varte i overkant av 5 år.Jeg hadde sex første gang når jeg var 13 år,med min første store kjærlighet og angrer ikke et sekund!! Er så glad for at det var han jeg hadde sex med første gangen. Nå er jeg i et "nytt" fast forhod,og vi skal gifte oss. Har fra jeg beynte og ha sex til nå hatt 11 partnere.Noen faste og seiøse i et forhold og noen som ikke var fullt så seriøse.. Det viktigeste er vel at du tenker deg om hva du føler selv når du "holder på sånn" med ons osv...Er ikke noe særlig om man får stemplet som "løs" heller tenker jeg,som desverre fort kan bli et samtale evne spesielt på "små-steder"
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 #54 Skrevet 13. mars 2010 (endret) Jeg skjønner at man søker en partner som ikke røyker, men jeg forstår ikke hvorfor det er viktig at hun aldri har røykt. Hva gjør man hvis man finner ut at daten sin har vært med på en trekant eller to, eller eksperimentert med samme kjønn, eller hatt et forhold hvor swinging utgjorde et lite innslag, eller vært på nudiststrand mer enn ved en tilfeldighet? Er det takk og farvel da? Det handler nemlig ikke om mitt syn på sex, jeg bruker det ikke som en mal for å måle folks personlighet og/eller holdninger. Jeg krever ikke at mine kvinner skal ha alle de samme holdniger som meg, jeg krever ikke at de har lik personlighet som meg, jeg søker gjensidig respekt, ærlighet og åpenhet så får forholdet vise om det er grunnlag for seriøsitet på bakgrunn av hvordan forholdet uttarter seg. Det er klart er Zombiefilmer den eneste tingen man har felles, så vil det nok på et tidlig stadie vise seg å være dødfødt . Kjærlighet og seksuell tenning er ikke noe man bruker opp ved å gi til flere i løpet av livet, det er noe man nærer ved hjelp av positivitet, glede og lekent samspill. Negativ fokus og vinkling dreper kjærligheten og tenningen før den har begynt, og det er en viktig årsak til at mange forblir evig single. Nå vil jeg ikke sammenligne det at partneren har røyket før, med seksuell/kjærlighetsfortiden til partneren. Men for deg er de tingene de samme altså? :klø: Da er det nok enda mer håpløst enn jeg trodde å diskutere temaet med deg. Om daten fremviser dine holdninger og syn på sex, så ja, da er takk og farvel. Det handler ikke om ditt syn på sex og hva som er "normalt" å bry seg om eller ikke? Neivel, par innlegg ovenfor sa du jo man var både kontrollsyk og hadde eiertrang, om man tilhørte den gruppen som syns det er naturlig å vite litt om partneren - forhold og anntall - før man blir kjærester. Regner med du kom med disse karakteristikkene baser på hva DU syns er normalt og er vant til innenfor det temaet. Jo, kjærlighet og seksuell tenning kan "brukes opp". Deles det ukritisk med for mange, for ofte, over for lange perioder, mister det sin verdi. Det blir like spesielt som en masseprodusert genser fra H&M. De fleste som har slike perioder angrer også, skylder gjerne på usikkerhet, overgrep, eventuelt minimum at de lyver om fortiden sin. Det høres jo alt i alt "veldig" helsemessig sunt ut - mengde uforpliktende sex med ukjente og ulike personer, så bebreidelse og borforklaring, eventuelt i "beste fall" at personen lever på en løgn resten av livet. Å om ikke noe av dette er "fasit", så er det i alle fall for meg PERSONLIG slik jeg vurderer en dame med ditt syn på sex - hun og jeg er da så ulikt skrudd sammen i hue, at vi matcher like bra som Kuklux klan og en afrikaner. Det er langt fra alle MWaters, som kan finne seg en X-prostituert, og anse det faktum at hun har pult 4000 stykk, som uinteressant. Årsaken til at folk forblir evig single, tror jeg har null og nix med det å gjøre. Forøvrig latterlig å vinkle det dithen at majoriteten/alle, tenker på din måte - resten er evig single. Javel. Endret 13. mars 2010 av kristian82
Gjest MikeWaters Skrevet 13. mars 2010 #55 Skrevet 13. mars 2010 anse det faktum at hun har pult 4000 stykk, som uinteressant. Hvorfor bare 4000, si 10.000 når du først er i gang med å dra ting ut av proposjoner. Du mener jo også at bifile er en helserisiko for dagens heterofile kvinner så det er ikke overasskende galle fra den kanten. Forøvrig så er du og jeg natt og dag, og godt er det. Jeg blir trist av å diskutere med deg, og dette er siste gang jeg går på limpinnen. Æresord.
Gjest yojo Skrevet 13. mars 2010 #56 Skrevet 13. mars 2010 Nei, ikke forhør nei. I perioden hvor jeg blir kjent med en jente, dater, så ja, ting som hvor lenge hun har vært singel, om hun har vært gift før, og hvor mange hun har hatt sex med kommer opp ja. Men er ikke interessert i detaljer/forhør, syns det bare er naturlig å vite før jeg innleder en relasjon, om hun f.eks. har vært samboer 4 ganger før og har pult 35 stykk. Like greit å avdekke totalt ulike holdninger og personlighet på et nogenlunde tidlig plan, syns nå jeg. Det skader mer enn det gagner å spørre? Da er du sammen med feil person, om han/hun har en så brokete fortid at du blir helt ødelagt, om han/hun forteller om den. Å det å leve i en slik utvitenhet/falskhet, hadde i alle fall ikke jeg klart. Nå var det ikke snakk om hvem og hva. Vet ikke hva du anser som tidlig stadiet heller jeg? Du er kanskje en av de som kan knulle en dame/kar du har kjent i 12 minutter, men fyttigrisen så frekk du syns han/henne som du dater er, om de spør om partnerantall. Eietrang og kontroll? Hvordan begrunner du de påstandene? Bare fordi man syns det er naturlig å vite om man er like når det gjelder holdninger og personlighet, så er man altså det. :klø: Til å være så forpult liberal og frigjort, har du ikke mye toleranse den andre veien - til de som ikke deler ditt syn på sex osv. Ja, tar man ikke opp temaet, og det kommer for en dag 1 år ut i forholdet, så har man ikke noen grunn til å tilte nei. Da har man jo valgt å ikke ha det som tema, så da får en jo takle det som kommer. Det er uansett ikke et aktuelt alternativ for meg. Hele poenget er jo (som man ser i disse trådene) med folk fra hver sin "borg", som diskuterer, er jo at jeg IKKE er interessert i å bli sammen med en dame fra den andre "borgen", som har så totalt ulikt syn på absolutt alt som har med det temaet der å gjøre. Å det fatter jeg ikke, at skal være så jæveeeeeeelig rart at man helst vil finne ut av FØR man f.eks. blir samboere. Kort og godt, en dame som er swinger,nudist og bifil og har 50 sexpartnere, digger homser og bifile menn, hun har kanskje sjangs og kan matche MikeWaters, men hun matcher faen ikke meg! Derav greit å finne ut hvordan hun er,så hun heller kan jakte på MWaters, istedet for å kaste bort hennes (og min tid).
kristian82 Skrevet 13. mars 2010 #57 Skrevet 13. mars 2010 (endret) Hvorfor bare 4000, si 10.000 når du først er i gang med å dra ting ut av proposjoner. Du mener jo også at bifile er en helserisiko for dagens heterofile kvinner så det er ikke overasskende galle fra den kanten. Forøvrig så er du og jeg natt og dag, og godt er det. Jeg blir trist av å diskutere med deg, og dette er siste gang jeg går på limpinnen. Æresord. Typisk deg. Du har ikke saklig svar på 100 setninger jeg skriver. Så da kopierer du og kun svarer på 1 spissformulert setning. Men ikke overraskende fra den kanten. MEN Poenget er jo at det er din logikk. Skal man teste en logikk, må den stå sin test når den fullføres til det ytterste. Men da gjør du bare om på logikken din da altså? Så du har noen grenser du å? Hva skjedde med det at fortiden var like uinteressant som om personen HADDE røyket tidligere? Ser du det virkelig ikke selv? Bifile menn helserisko for hetrofile kvinner...Tja, du vet vel sikkert bedre enn leger og smitteeksperter der å du vel? http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=589625 Les spesielt det som står under "Kan spre seg" overskriften. Vi får se da vettu, det er snakk om i tiden FREMOVER PGA bifile menn, så om 2-5 år får vi se hvem som har rett. Forøvrig er det en god grunn til at homser og du (bifile menn) ikke får være blodgiver. Men det også er vel nok en gang noe du syns er tull og tøys. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=596599 Jeg blir ikke trist av deg..Hadde jeg kun blitt trist av å diskutere med deg (kan forøvrig ikke kalle det å diskutere siden du aldri imøtegår påstander) hadde det vært greit. Endret 13. mars 2010 av kristian82
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 14. mars 2010 #58 Skrevet 14. mars 2010 Bifile menn helserisko for hetrofile kvinner...Tja, du vet vel sikkert bedre enn leger og smitteeksperter der å du vel? http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=589625 Les spesielt det som står under "Kan spre seg" overskriften. Herregud, du krisemaksimerer som en gammel tante fra en liten bygd Det er forskjell på en bekymringsfull utvikling, og hva som faktisk utgjør helserisiko for en gitt gruppe mennesker. 1 av 10 menn i Norge kjøper sex av prostituerte, størsteparten av disse er godt gift, DET er grunn til bekymring det! Linken du oppgir oser av FRP-logikk av typen snikislamisering, en expert utgjør ikke nødvendigvis at det er riktig, den ene experten slår den andre ihjel osv....hvor mange heterofile kvinner har egentlig blitt smittet av sine bifile menn? Det vet man ingenting om sier du? Hmmmmm, det blir derfor ytterst viktig å bruke egen sunn fornuft og logikk. Ubeskyttet sex innebærer nemlig en viss risiko for å pådra seg sykdommer og det gjelder alle legninger. Heterofile er minst like slurvete med beskyttelse som homofile, bifile menn er det ikke laget noe særlig statistikk på, så her blir det virkelighetsoppfatningen og logikken til hver enkelt person som avgjør hva man ønsker å tro på og være "redd" for. Når det gjelder sakens kjerne så sliter jeg også litt med hvorfor det er så nøye om man har hatt 10, 20, 30 eller 40 sexpartnere så lenge man er trofast og ærlig i det forholdet man er i. En kravliste ift til potensiell partners tidligere seksuelle erfaringer blir utrolig barnslig og sykelig, og jeg er enig med andre her som sier at det virker litt på kanten av hva jeg selv ville godtatt å bli spurt og avhørt om i starten av et forhold. Og jeg har hatt få sexpartnere i mitt liv.
Gjest M27 Skrevet 14. mars 2010 #59 Skrevet 14. mars 2010 Det kommer ikke ann på antallet, men kvaliteten på sexpartnerene til jenta. Hvis ei jente har lagt seg langflat for menn som jeg betrakter som slubberter i forhold til meg, blir hun uaktuell i mine øyne.
Gjest yojo Skrevet 14. mars 2010 #60 Skrevet 14. mars 2010 Det kommer ikke ann på antallet, men kvaliteten på sexpartnerene til jenta. Hvis ei jente har lagt seg langflat for menn som jeg betrakter som slubberter i forhold til meg, blir hun uaktuell i mine øyne. Er noe enig i dette. Jeg synes fortsatt man skal styre seg noe, slik at man ikke har 50 partnere som 20 åring. Men, det er verre hvis en dame har vært på fler av guttene i samme gjeng osv. At alle "vet" at hun ligger med mange, er jo verre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå