Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 7. mars 2010 #21 Skrevet 7. mars 2010 Hvem har bestemt at dette er for mange? Hva er et riktig antall? Jeg kjenner mange "vanlige" mennesker som har hatt flere enn det, uten å angre et sekund. Det viktigste er at man selv har styringen, at man ikke lar seg selv bli brukt. Man skal vite når det er riktig å si nei. Å "bare" hoppe til køys med noen fordi man har mulighet kan bli feil, spesielt om det er for mye alkohol med i bildet. Det er vel i hovedsak et spørsmål om å kjenne seg selv og sine behov. Utover det tør jeg påstå at et aktivt sexliv med hyggelige sexpartnere og riktig beskyttelse er sunt. Som mann synes jeg det er bra at du har sex med mange. Da kan kanskje jeg få meg litt også. Man kan ikke først klage på at jenter er løse på tråden, for så å bli sur for at hun ikke er med..? For mange? 5 i året? Nei. Ikke i 2010
Gjest M Skrevet 7. mars 2010 #22 Skrevet 7. mars 2010 Er 17 år og 5 måneder og har hatt sex med to.. En ONS og kjæresten min som jeg har vært sammen med i snart 1,5 år
Gjest Gjest_Espen_* Skrevet 7. mars 2010 #23 Skrevet 7. mars 2010 Som mann synes jeg det er bra at du har sex med mange. Da kan kanskje jeg få meg litt også. Man kan ikke først klage på at jenter er løse på tråden, for så å bli sur for at hun ikke er med..? For mange? 5 i året? Nei. Ikke i 2010 Så det er årsantallet man skal regne på, for å få det "ok" ? Selv om man har pult 14 stykk å 1 år, så får man ta med de årene man ikke pulte så mange også, så er gjennomsnittet ok? Herregud. Innen hun er 25 har hun jo pult ca 60 stykk da. Så ja, jeg syns det er fryktelig mange. Men så lenge du selv syns det er bra, så er det det avgjørende!
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2010 #24 Skrevet 7. mars 2010 Det værste er nok ikke antallet, men heller hva dette vil gjøre med ryktet ditt hvis du fortsetter slik.. Det er en realitet at kvinner skal være kyske og ha så få partnere som mulig mens menn blir dunket på ryggen og oppmuntret når de har hatt mange. Slik er det og kommer nok til å være i et par generasjoner framover enda..sorry..
Tinkerbell_ Skrevet 7. mars 2010 #25 Skrevet 7. mars 2010 Dette er en uendelig diskusjon som man aldri kommer til å komme fram til og det kommer aldri til å bli noe enighet i hva som er mange og hva som ikke er det. Noen mener 5 sexpartnere er mye i løpet av et helt liv, andre mener 500. Så mitt råd er å drite fult i hva andre måtte mene om den saken! Det er ingen som har noe med hvor mange du har hatt deg med uansett.
Lady Stardust Skrevet 7. mars 2010 #26 Skrevet 7. mars 2010 Jeg tror ikke det er antall partnere man har hatt som spiller noen rolle, men i hvilke situasjoner man har hatt sex. Om alle partnere er ONS, om man legger seg etter hvem som helst bare for sex, osv, da kan det være for mange. Om man er i forhold, korte som lange, eller det virkelig har klaffet med personen, da synes jeg personlig ikke det er for mange.
Chandler Bing Skrevet 8. mars 2010 #27 Skrevet 8. mars 2010 Nå regner jeg meg for rimelig frisinnet og seksuelt liberal, men ikke fylt 18 og 20 partnere? Det synes jeg er altfor mange, alderen tatt i betraktning. Bor du i Hammerfest?
Gjest jaddda Skrevet 8. mars 2010 #28 Skrevet 8. mars 2010 Nei, her får det være skjerpings!! Det er 52 uker i et år, dette er over et spenn på 4 år, altså 208 uker. Er man singel i Norge det fort bli minst 10 stykker i året. Og ja, det er ofte i alderen 14-23 en har sex med et større antall mennesker fordi du ikke har lengre forhold. Å påstå at dette en "fryktelig mye" blir helt feil.
Gjest loveli Skrevet 8. mars 2010 #29 Skrevet 8. mars 2010 Ja, det er mange! Jeg er 24 og har ligget med 2 stk.
Gjest TS Skrevet 8. mars 2010 #30 Skrevet 8. mars 2010 Nå regner jeg meg for rimelig frisinnet og seksuelt liberal, men ikke fylt 18 og 20 partnere? Det synes jeg er altfor mange, alderen tatt i betraktning. Bor du i Hammerfest? Nei, jeg bor ikke i Hammerfest.
NovaFlare Skrevet 8. mars 2010 #31 Skrevet 8. mars 2010 Herregud, du må begynne å knipe sammen :gjeiper: Nei, ha litt mer selvrespekt, og vær litt mer kresen framover, det der er ikke attraktivt og noe du vil angre på senere. Jeg er 24 og har hatt 6 partnere, noe JEG synes er for mange.
Chandler Bing Skrevet 8. mars 2010 #32 Skrevet 8. mars 2010 Nei, jeg bor ikke i Hammerfest. Hei! Ser at spm mitt kanskje kunne tolkes feil. Vil bare presisere at jeg ikke mente å insinuere at jeg visste hvem du er på noen måte - og håper du ikke følte det slik. Hadde en liten diskusjon om forholdene i HF med en kompis som har bodd der oppe, og det gikk rimelig heftig for seg hvor alle lå med alle, uavhengig av alder og sivilstand
Gjest TS Skrevet 10. mars 2010 #33 Skrevet 10. mars 2010 Hei! Ser at spm mitt kanskje kunne tolkes feil. Vil bare presisere at jeg ikke mente å insinuere at jeg visste hvem du er på noen måte - og håper du ikke følte det slik. Hadde en liten diskusjon om forholdene i HF med en kompis som har bodd der oppe, og det gikk rimelig heftig for seg hvor alle lå med alle, uavhengig av alder og sivilstand Hihi, I know. Måtte bare skrive at jeg ikke bor der
Lipstick Skrevet 10. mars 2010 #34 Skrevet 10. mars 2010 Over 25 sexpartnere er mange, synes jeg. Nesten uansett hvor gammel en er. Jeg har ligget med 9, og begynner allerede å rote når jeg tenker over hvem jeg har ligget med. Husker de fortsatt, men blir det dobbelt så mange, kommer jeg til å få trøbbel med tellingen. Og da er det for mange, synes jeg.
skandale Skrevet 10. mars 2010 #35 Skrevet 10. mars 2010 Jeg synes faktisk ikke det er for mange, tatt i betraktning alderen din og hvor mange år dette strekker seg over. Enig med jaddda. Og dere som syns hun er løs fordi hun KAN ha 60 partnere i midten av tjueåra, hallo? Hun virker ikke videre fornøyd med dette, så jeg antar hun tenker litt lenger nå. A. Caron: Jeg var helt lik datteren din OG trådstarter. Jeg hadde sex 20 kjappe minutter etter skoletid og hverken venninner eller foreldre ante noen ting.
CamStatic Skrevet 10. mars 2010 #36 Skrevet 10. mars 2010 Jeg syns absolutt det er mange, og jeg tror ikke jeg ville vært sammen med en som ligget med så mange på så kort tid. Jeg er selv straks 22 år, og har kun vært med èn, og det er min samboer. Jeg skjønner at det ikke er helt realiteten for mange andre, men 20 stk før de har fylt 20 år? Nei, det er nok ikke et menneske jeg vil finne noe attraktivt.
NovaFlare Skrevet 10. mars 2010 #37 Skrevet 10. mars 2010 Jeg er selv straks 22 år, og har kun vært med èn, og det er min samboer. Jeg skjønner at det ikke er helt realiteten for mange andre, Nei, det er det ikke, og det kan jo raskt forandre seg om det skulle bli slutt, men jeg synes du skal være dritstolt av det!! Og det er sikkert typen din også :rødme: Min samboer er skikkelig glad for at jeg har hatt så få, han synes det er skikkelig usexy når jenter har hatt mange (gutter også) og jeg er så glad for at han har samme syn på det som meg.
Gjest Dorey Skrevet 10. mars 2010 #38 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Jeg er 21 år og har bare vært med èn og det er mannen min wub.gif Og det er jeg veldig stolt av! Vet at mannen min også synes det er fint : love0014.gif Endret 10. mars 2010 av Dorey
Gjest A. Caron Skrevet 10. mars 2010 #39 Skrevet 10. mars 2010 Jeg synes faktisk ikke det er for mange, tatt i betraktning alderen din og hvor mange år dette strekker seg over. Enig med jaddda. Og dere som syns hun er løs fordi hun KAN ha 60 partnere i midten av tjueåra, hallo? Hun virker ikke videre fornøyd med dette, så jeg antar hun tenker litt lenger nå. A. Caron: Jeg var helt lik datteren din OG trådstarter. Jeg hadde sex 20 kjappe minutter etter skoletid og hverken venninner eller foreldre ante noen ting. Og hvor foregikk dette da, bak busskuret? Du var/er nok ikke lik datteren min nei, og ikke engang prøv å sammenlikn deg med henne uten at du kjenner henne og vet hvilken type person hun faktisk er!
skandale Skrevet 11. mars 2010 #40 Skrevet 11. mars 2010 Naturligvis ikke, det var ikke slik ment. Jeg sier bare at jeg etter din korte beskrivelse av henne og venninnene kjente meg godt igjen, og mange foreldre ikke aaaner hva døtrene gjør selv om de virker helt uinteresserte i sex ellers. Og nei, det foregikk jo enten hjemme hos noen, i en bil eller liknende. Ikke vanskelig å hverken gjennomføre eller skjule.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå