Gjest Gjest_jente17_* Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er ei jente på 17 år, snart 18. Jeg hadde min første kjæreste når jeg var 14 år, og vi hadde sex sammen jevnlig i ca 2 måneder. Etter det har jeg hatt tilsammen 20 sexpartnere Mange ONS da. Og mange er det bare jeg som vet om, tør ikke engang å fortelle bestevenninna min det nøyaktige tallet... Jeg må bare spørre. Er dettte fryktelig mange?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 20 partnere på nesten 4 år er vel sånn cirka 5 i året da...det høres jo ikke så veldig mye ut. Jeg vet ikke hvordan de er spredt utover jeg eller om du hadde lengre forhold til noen av de?
Gjest TS Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 20 partnere på nesten 4 år er vel sånn cirka 5 i året da...det høres jo ikke så veldig mye ut. Jeg vet ikke hvordan de er spredt utover jeg eller om du hadde lengre forhold til noen av de? Hadde et forhold til han ene i 1,3 år... Og et forhold som varte i 6 måneder. Derfor blir det litt fler enn 5 i året desverre.
Gjest Gjest_Alex_* Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er ei jente på 17 år, snart 18. Jeg hadde min første kjæreste når jeg var 14 år, og vi hadde sex sammen jevnlig i ca 2 måneder. Etter det har jeg hatt tilsammen 20 sexpartnere Mange ONS da. Og mange er det bare jeg som vet om, tør ikke engang å fortelle bestevenninna min det nøyaktige tallet... Jeg må bare spørre. Er dettte fryktelig mange? 20 partnere og akkurat 18 år.....Gjennomsnittet for gutter og jenter hele livet er på rundt 8-11. Så ja, er vel mange, men det er jo gutter og jenter som ikke bryr seg om sånt da. Fortsetter du i samme tempo og er singel, så har du jo 50-60 partnere før du er 25 da...men fortsatt, er jo noen som liker det, men rent personlig syns jeg det er feil og utrolig mange.
kristian82 Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er ei jente på 17 år, snart 18. Jeg hadde min første kjæreste når jeg var 14 år, og vi hadde sex sammen jevnlig i ca 2 måneder. Etter det har jeg hatt tilsammen 20 sexpartnere Mange ONS da. Og mange er det bare jeg som vet om, tør ikke engang å fortelle bestevenninna min det nøyaktige tallet... Jeg må bare spørre. Er dettte fryktelig mange? Jeg syns det er fryktelig mange. MEN garantert de som ikke syns det er mange. Så viktigste er vel hva du personlig syns.
Guriane Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Vanskelig å si, det er jo opp til hver og en hva som oppfattes som mange. Det jeg henger meg mest opp i er at du fikk disse 20 partnerene fra du var 14 til du var 18..
Gjest Gjest_Tingeling_* Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er 35 og har hatt 20 partnere, og synes det er MANGE. Så, ja - du har ligget med en hel haug vil jeg si.
LetThemEatCake Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Jag är 20 och har haft 12 och tycker att det är för många (för mig), haha. Kanske är det mer det att jag ångrar några av dem? Hur som helst.. Det är ganska många, ja. Men vem har något att säga om det liksom? Din kropp - ditt liv. Jag är inte här för att döma i alla fall.
Gjest A. Caron Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 (endret) 20 sexpartnere fra du var 14 til 18??? Du, jeg har ei datter som fyller 15 snart, og VET at sex ikke er i nærheten enda, og heller ikke blant hennes venninner. Blir helt sjokka her... Èn ting er at du hadde kjæreste i en periode av disse 4 årene, det som skjedde da er vel på en måte akseptabelt nok. Men at du utover dette greide å høvle over 19 stykker, det fatter jeg bare ikke hvordan er mulig for ei så ung jente. Er det vanlig at en 14-15-åring stadig flyr ute i helgene, og havner til sengs med nye gutter så ofte som du beskriver? Jeg må si jeg lurer på om ikke hele innlegget ditt er ren trolling. Hvis ikke, så JA, det er altfor mange sexpartnere, alderen din tatt i betraktning! Endret 6. mars 2010 av A. Caron
Gjest TS Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Innlegget mitt er ekte, JA. Ser ikke poenge i å lyve om noe slikt. Jeg skrev dette selvfølgelig fordi jeg føler selv at det er altfor mange... Ikke alle 15 år gamle jenter har sex nei, det vet jeg. Vet ikke helt hvorfor, men i min hjemby (i Finnmark vist dette er nødvendig å slenge med) debuterer de fleste ganske tidlig, noe som er veldig synd. Selv ønsker jeg at jeg ventet til jeg var 16 ca. Men jeg trodde at jeg var klar som 14 åring, idag vet jeg at jeg ikke var klar. Så må jeg bare legge ved at det finnes mye verre jenter/gutter på min alder... Men bare fortsett dere, jeg vil gjerne høre flere meninger!
Gjesten Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 For å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg synes det er fryktelig mange MEN jeg synes ikke du skal henge deg så mye opp i det. Det er ingenting du kan gjøre for å senke antallet, så bare fortsett å leve livet ditt. Dog, det er kanskje lurt å tenke litt over hvor mange og hvem du har sex med.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Du er ikke mer tøs en hva andre Norske jenter er.
Gjesten Skrevet 6. mars 2010 #13 Skrevet 6. mars 2010 Du er ikke mer tøs en hva andre Norske jenter er. Forsiktig nå.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #14 Skrevet 7. mars 2010 Jeg synes det er mange.. Jeg er 20 og jeg tror, skal ikke si sikkert for som du også gir uttrykk for så kan man jo aldri vite, men tror ikke det er noen i min gjeng som er oppe i det antallet. I så fall kan jeg bare tenke meg et par stk.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #15 Skrevet 7. mars 2010 Du er ikke mer tøs en hva andre Norske jenter er. Whaaaat?? Mener du med det? Håper det var tull?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #16 Skrevet 7. mars 2010 20 sexpartnere fra du var 14 til 18??? Du, jeg har ei datter som fyller 15 snart, og VET at sex ikke er i nærheten enda, og heller ikke blant hennes venninner. Blir helt sjokka her... Èn ting er at du hadde kjæreste i en periode av disse 4 årene, det som skjedde da er vel på en måte akseptabelt nok. Men at du utover dette greide å høvle over 19 stykker, det fatter jeg bare ikke hvordan er mulig for ei så ung jente. Er det vanlig at en 14-15-åring stadig flyr ute i helgene, og havner til sengs med nye gutter så ofte som du beskriver? Jeg må si jeg lurer på om ikke hele innlegget ditt er ren trolling. Hvis ikke, så JA, det er altfor mange sexpartnere, alderen din tatt i betraktning! Jeg tror nok ikke du har helt kontroll på det desverre Morsom naiv mamma du. Kanskje, og da mener jeg kanskje, du har kontroll på din datter, men sikkert ikke hennes venninner. Det er veldig vanlig å debutere når man er ca 14 år i Norge.
Gjest Gjest_Karro_* Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 Jeg synes kanskje det var litt mange, men som det har blitt sagt tidligere så er det din egen kropp, og det er du som bestemmer. Selv er jeg 19 og har hatt fem partnere, der tre av dem er ONS. Har også klina med en del flere, på diverse fester og utesteder. Jeg bor i ei veldig lita bygd, og er blitt stemplet som løs på grunn av dette. Jeg føler ikke jeg selv er løs, men har bare blitt revet litt med når jeg er på byen Poenget mitt er at det er du som bestemmer, og derfor er det ingen som burde dømme deg og det du velger å gjøre
Gjest A. Caron Skrevet 7. mars 2010 #18 Skrevet 7. mars 2010 Jeg tror nok ikke du har helt kontroll på det desverre Morsom naiv mamma du. Kanskje, og da mener jeg kanskje, du har kontroll på din datter, men sikkert ikke hennes venninner. Det er veldig vanlig å debutere når man er ca 14 år i Norge. Såh... da har jeg altså konvertert til "mamma" også, jajajaja... (flirer). Nei, du vet, noen foreldre har faktisk evnen til å følge litt med på hva ens håpefulle bedriver på fritida si. Og ved å (uoppfordret) møte hjemme klokka 20 hver kveld uka gjennom, og kun overnatte (en sjelden gang) hos venninner jeg på forhånd har avklart at har sine foreldre tilstede, skulle det vært interessant å se jentungen få boltra seg i uhemmet sex med nye partnere i fleng hver helg Vet ikke helt hvem som fremtrer som mest naiv her, men enkelte foreldre har også utrolig nok greid å lære sine sønner og døtre ett og annet om moral, fornuft og selvrespekt. Selv i denne gale verden, med stadig flere alenemødre som opptrer mer som venninner med sine tenåringsdøtre, og gjerne flyr på byen sammen med de og sjekker opp mannfolk
FantasDick Skrevet 7. mars 2010 #19 Skrevet 7. mars 2010 Om du synes det er mange er det kanskje det? Hvis ikke, drit i hva andre mener!
Gjest Tösen Skrevet 7. mars 2010 #20 Skrevet 7. mars 2010 Hvem har bestemt at dette er for mange? Hva er et riktig antall? Jeg kjenner mange "vanlige" mennesker som har hatt flere enn det, uten å angre et sekund. Det viktigste er at man selv har styringen, at man ikke lar seg selv bli brukt. Man skal vite når det er riktig å si nei. Å "bare" hoppe til køys med noen fordi man har mulighet kan bli feil, spesielt om det er for mye alkohol med i bildet. Det er vel i hovedsak et spørsmål om å kjenne seg selv og sine behov. Utover det tør jeg påstå at et aktivt sexliv med hyggelige sexpartnere og riktig beskyttelse er sunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå