Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet om sko som hjelper mot ømme føtter? I jobben min må jeg stå opptil 8 timer om dagen, og da blir jeg sliten i beina kan man si. Jeg har hittil brukt Nike Shox, men de hjelper ikke. Så hvis noen vet om gode sko, si fra:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Ecco sko som arbeidssko.. De er de eneste jeg ikke har blitt sår i beina av :)

Skrevet

Skal sjekkes ut! Takk for svar!

Skrevet

Hehe, for en rar fasong! Takk for tips!

Gjest Gjest
Skrevet

Svigerfar sverger til MTB så lenge det ikke er glatt ute. Han vil ikke engang ta dem av seg inne, så gode synes han at de er. :)

Skrevet

Støtter MBT. Men ikke bruk dem mer enn et par timer om gangen de første dagene - du kommer til å bli støl og lemster på uante steder.

Skrevet

Støtter MBT her også, de er fantastiske.

Gjest Notte
Skrevet

Oj! Har alltid ledd av disse MBT skoene og synes de er forferdelig stygge, det samme med crocks.

Men, etter å ha lest meg litt opp om skoene så virker de veldig behagelige, og med en funksjon annet enn å se stygge ut. Hmm.. Lurer på om jeg må prøve et par slike. Om jeg bare hadde visst om disse når jeg sto på betonggulv i 8 timer...

Skrevet

Jeg vil også anbefale MBT sko. Jeg merker stor forskjell på en dag med disse og en dag uten. Syns ikke de er så veldig lekre, men helsa femfor forfengeligheten.

Skrevet

ja, MBT er helt fantastiske sko. Jobber selv i skobutikk, og anbefaler disse på det sterkeste til alle som går og står mye i løpet av en arbeidsdag. I tillegg til at de er veldig behagelige å bruke, motvirker de slitasjeskader som ofte kan oppstå som følge av arbeidslivet. Du kan hvertfall ta deg en tur å prøve de, du kommer ikke til å angre! Viktig at du får med deg all informasjon om disse skoene, og at selgeren kan mye om de. VIKTIG at de passer perfekt! Få også med deg alt de har av brosjyrer og les før du begynner å bruker de. Hør på hva selgeren sier, og følg tipsene og rådene h*n kommer med. Disse skoene er veldig dyre, men er tross alt en investering i helsa di - så de er verdt hver krone!

om du ikke er interessert i å bruke så mye penger er ECCO definitivt en god nummer to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...