Gjest gjestersen Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hei jeg er ei jente som gjerne kunne tenkt meg å synge i kor i trondheims området. Ikke i et seriøst kor, men et kor hvor man synger .. men det er like viktig med det sosiale biten og at man ikke er SÅÅÅ interessert i å bli verdens beste kor. Et lite tullekor, kan man vel si.. Er det noen som vet av noe slikt i trondheims området?? Gjerne med en aldersgruppe rundt 20-35
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Trondheim er jo korhovedstaden! Er bare å google "kor Trondheim", så kommer det opp masse. Venninna mi synger i et kor som holder til på byneset, heter Våren eller noe slikt. Finnes forøvrig "jeg kan ikke synge"-kor i de fleste store byene
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 http://www.koriallverden.com/about/ Bra å linke til et kor som ikke har opptak i år.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Bra å linke til et kor som ikke har opptak i år. Hvis du skal være frekk får du være litt mer sikker på din sak først. Koret har opptak de tre første øvingene i hvert semester, og har vel da opptak i august/september igjen. Vil tro dette vil være det samme for de fleste kor, kan ikke ta inn nye hele tida.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Hvorfor står det "Vi har desverre ikke opptak i år" da? Det går an å sette seg på venteliste for neste semester ja, men jeg gjentar, "Vi har desverre ikke opptak i år".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå