HulaHoop Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg må bare få si først at jeg har prøvd å søke meg fram på dette temaet her, men jeg får dessverre ikke funksjonen til å virke. Jeg har veldig ømme bryster. Dette går i perioder, men nå har jeg da altså en periode igjen hvor de er veldig vonde. I disse periodene er de gjerne vonde i 3 uker, og den uka jeg har mensen er de noen lunde normale igjen. Jeg kan våkne om natta da jeg snur meg over på den andre siden, fordi de er så vonde. Jeg orker bl.a ikke å løpe eller gjøre andre aktiviteter som kan gjøre at puppene mine "hopper". Jeg har tidligere vært til lege, mammografi og ultrayd grunnet masse fremtredende kjertler. Jeg går ikke på p-piller, har heller aldri gjort det. Men det jeg altså lurer på nå, er om noen har noe tips eller råd som kan gjøre det mindre ubehagelig for meg? Finnes det noen kjærringråd?
Lykkelitenen Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 jeg har samme problemet som deg og nattlysolje har virkelig hjulpet. jeg merker stor forskjell når jeg glemmer å ta de i en periode... Anbefaler deg å prøve
Siiw Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 omega 3? eller sports bh? da hopper dem ikke avsted...
HulaHoop Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 Er det flytende eller pilleform? Jeg sliter dessverre med å svelge tabletter.
HulaHoop Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 omega 3? eller sports bh? da hopper dem ikke avsted... Ja, mulig det kan hjelpe. Jeg tar tran hver dag. Er det ikke omega 3 i det? Ja, en sportsbh kunne vært noe. Men problemet er at det gjør vondt hvis det blir for stramt også. Dilemma :gjeiper:
Lykkelitenen Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 nattlysolje fås i piller, men det kan godt være de selges i flytende, bare å spørre på et apotek eller helsekost hjelper generlt på hud og pms, og som sagt, på mine superømme bryster har de gjort underverker!
HulaHoop Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2010 Åh, takk! Da skal jeg forhøre meg litt rundt.
Lykkelitenen Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 nattlysolje er foresten ikke ren omega 3, det er diverse andre fettstoffer i det også, som er det som gir effekten, så selv om du tar tran kan disse med fordel kombineres.... Sportsbh er must når man skal bevege selv, men for oss med virkelig ømme bryster er det ikke bare da det er ømt. Det er ømt å være borti brystene generelt... Jeg får smerter om jeg må rette på bhen og er anig brystene, så ille er det uten nattlysoljen min... Og det å ligge på magen er forferdelig, samme er sex uten bh når det er på det værste. Jeg har i tillegg store bryster, så de beveger seg jo ikke akkurat lite heller under akten...
Poppzy Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Å.. Dette har jeg også veldig mye. Får det ca 2 1/2 uke før mensen og når jeg får den så forsvinner det til neste gang det er 2 1/2 uke til neste mens. Dette har jeg slitt med i ca 6-7 måneder. Jeg har også store bryster. Jeg syns det hjelper å ha en stram bh på meg, men når jeg tar den av om kvelden.. Herregud så vondt! Har også blitt anbefalt nattlysolje, men har ikke rota meg til å få kjøpt det. Får vel gjøre det snart da. Orker ikke å ha det slik jeg. Skikkelig vondt..
LetThemEatCake Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Hur gammal är du? Brösten ömmar ju när de växer, så det kan ju vara en anledning? de fortsätter ju växa ända upp i 20-åren för många.
HulaHoop Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2010 Huff, ja, Poppzy! Det er veldig vondt å ta av bh`n på kvelden. Og så er det veldig vondt og begynne å bevege seg om morningen. Akkurat som om puppene har stivnet. Jeg er 23 år. Puppene mine har ikke vokst på mange år. Jeg har brukt 75b siden ungdomsskolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå