Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var storfornøyd med at Thomas Hylland Eriksen var gjest hos "Skavlan".

:)

Jeg også! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skavlan er en "myk" person, nesten på grensen til å virke litt sjenert og "klønete" synes jeg. Likevel er han supekjendis og tv-programleder.

Det er veldig sjarmerende - man får absolutt ikke inntrykk av at han selv tror han er "verdensmester", Tror faktisk dette er noe av hemmeligheten hans, på den måten får han intervjuobjektene til å si de utroligste ting.

Sånn helt på siden: Cheryl Cole er nydelig! Alltid artig å se når Skavlan blir litt "starstruck".

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Sånn helt på siden: Cheryl Cole er nydelig! Alltid artig å se når Skavlan blir litt "starstruck".

Hun var veldig sjarmerende. Skavlan får frem de andre, de har jo bare tilmålt tid i programmet, og det balanserer han bra.

Skrevet

Jeg var storfornøyd med at Thomas Hylland Eriksen var gjest hos "Skavlan".

:)

jeg og!

smart mann!

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

jeg og!

smart mann!

Ja, heldigvis. I tillegg er han kjekk ;-)

Jeg likte spesielt at Thomas Hylland Eriksen repliserte elegant på alle Bård Tuftes utsagn - uten å unnskylde seg eller være redd for uenighet - slik den "norske væremåten" ofte kan fortone seg.

Thomas: - Mange sjakkspillere er også gode fotballspillere: på grunn av sin romforståelse, etc.

Bård: - Haha...tror jeg ikke noe på, at fotballspillere også er gode sjakkspillere.

Thomas: - Det er snarere omvendt: en sjakkspiller kan være en god fotballspiller, men ofte ikke omvendt (mer sjelden at en fotballspiller også kan bli god i sjakk enn at en god sjakkspiller også kan bli god i fotball).

Thomas Hylland Eriksen ville ha frem at forballsupportere er en del av et gruppefellesskap. Bård nektet, da han mener han er individualist.

Da var det litt kult at Thomas H. E eksemplifiserte det med at han ikke hadde stor tro på at Bård ville sitte på en tribune helt alene med flagget og skjerfet sitt og hoie og brøle...

Way to go, Thomas :)

Skrevet (endret)

Så programmene hans i starten, ser sporadisk innimellom fordi andre absolutt må ha programmet med seg. Jeg fant fort ut han ikke falt i min smak. Jeg begriper ikke hvorfor han er populær i det hele tatt. Syns han virker tilgjort i sin litt nølende/ledende stil. Mulig det appellerer til moderligheten i befolkningen, men jeg syns at det bare blir for dumt det hele.

Og han er ubehøvlet innimellom. Alt kan sees gjennom fingrene med, om det serveres med glimt og feminin, guttaktig sjarme? (som jeg forøvrig ikke syns at han har)

Ser over hodet ikke for meg at den karen kan ha tatt i noe som får hendene til å bli skitne. Hvit nystrøket skjorte passer sikkert best. Nix...han og hans temaer/gjester bruker jeg ikke tid på i det hele tatt. Over og ut herfra.

Endret av Margareth
Skrevet

Jeg syns Skavlan har sin egen sjarm i intervjuene hans, som ingen andre verter har.

Syns også han stiller spørsmål som er unike og interessante.

Skjønner veldig godt hvorfor han har nådd langt og liker programmet hans :)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Syns han virker tilgjort i sin litt nølende/ledende stil.

Jeg kan ikke se det. Synes han bare gjør jobben sin på en behagelig måte. Han skal ikke dominere og vise "se meg, se meg", han skal legge til rette for at de andre skal drøfte temaene han leder.

Hva betyr "tilgjort"? Planlagt? Det er et must å planlegge sin rolle, da leder man. Programlederrollen er jo en rolle - da oppfører man seg selvsagt på en planlagt måte.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Det eneste som irriterer meg med han er helt klart engelsken hans. Blir nesten litt flau til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...