Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Synes du man børe tenke på hva man velger og diskutere for å vise hensyn overfor andre medlemmer så de ikke blir støtt? Burde man la vær og lage innlegg for diskusjon som kan støte andre medlemmer da de kan ha opplevd det (som voldtekt for eksempel)? Eller burde det være tillatt å diskutere alt? Hva er din mening?
Antlers Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg synes man alltid skal ta hensyn, men for meg er det ingen temaer som ikke kan diskuteres. Det hender jeg blir støtt av ting her inne, men sånn er det bare. Voldtekt er definitivt et vanskelig tema, men man kan ikke unngå det som emne bare fordi noen blir såret av det. Det er også stor forskjell på hvordan man tar det opp. Eks 1: "Alle jenter som blir voldtatt er skyld i det selv, fordi de går kledd som billige horer" (Her synes jeg man fint kan slette tråden/innlegget). Eks 2: "Det er feil å tro at man trygt kan gå kledd hvordan man vil ute på byen. Voldtekt er aldri offerets skyld, men mange er utrolig naive både når det gjelder oppførsel og klesstil. Det er viktig å ta visse forhåndsregler" (Dette synes jeg fint kan få stå).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå