Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden kjøper dere sånt egentlig?

Det lurer jeg også på enkelte ganger :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest mosen-ikke-logget-inn
Skrevet

He he, jeg vet akkurat hva du går igjennom :-)

Min sambo er også håpløs når det gjelder klesvask! Derfor har vi inngått en avtale; jeg har ansvaret for klesvask, han har ansvar for oppvaskmaskina. Grei deal synes jeg...

Hilsen Mosen

Skrevet

Tidlig i vårt forhold var gubben lei av å vente på at jeg skulle vaske ulldrakten min fra Benetton. Den hadde lagt lenge i kurven, og til slutt slengte han den i på et eller annet program. Den kom ut igjen i feil størrelse som aldeles ikke passet min gravide mage.

Jeg ble forbanna (selv om jeg skjønner han var lei av å vente på å få kurven tom), og han kom med diamantring til meg som trøst.

Dumt at han nå er en racer på vasking av alt (han har støv på hjernen), det blir lite diamanter nå for tiden. :briller:

Skrevet
Jeg ble forbanna (selv om jeg skjønner han var lei av å vente på å få kurven tom), og han kom med diamantring til meg som trøst.

Dumt at han nå er en racer på vasking av alt (han har støv på hjernen), det blir lite diamanter nå for tiden. :briller:

Tror det for skuslas del hadde hugget ganske godt inn i familieøkonomien om gubben skulle kjøpe diamant hver gang han vasket feil....

Skrevet

Tror det for skuslas del hadde hugget ganske godt inn i familieøkonomien om gubben skulle kjøpe diamant hver gang han vasket feil....

:hoho: jepp, det tror jeg også.. :hoho:

Han tror fremdeles at 40 grader er kaldt nok for ull, men har HELDIGVIS ikke gjort flere tabber. Nå ber jeg han gå ned å sette på maskinen, og forklarer DETALJERT hva som skal vaskes og hva som IKKE skal vaskes sammen.. + hva som IKKE skal i tørketrommelen....

Han HAR jo bodd alene i mange år før min tid, men da tror jeg " jeg slenger alt inni en maskin og ser om det går bra"- metoden var hyppig brukt... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...