Gå til innhold

Trekke tilbake venneforespørsel

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Dette gikk før. Finner ikke ut av det nå. Noen som vet om det fortsatt går?

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Gå til vennelista di og se etter navnet på den du la til, det skal stå ein X ved siden av navnet så du kan fjerne forespørselen.

Gjest Gjest
Skrevet

Får ikke opp venneliste som tidligere. Kun fra profilen min, men personene står ikke der. Kun om jeg søker på navn i søkefeltet. Nytt opplegg eller har jeg gjort noe rart med innstillingene?

Skrevet

Hvis den forespurte vennen ikke er i vennelisten din så har ikke vennen godtatt forespørseln enda, og grunnen til at vennen er i søkefeltet er pga din forespørsel om vennskap;)

Skrevet (endret)

Går det ikke an å gå inn på denne personen igjen, og der det vanligvis står "legg til som venn" (eller hva det står), skal du kunne klikke, så tror jeg du trekker tilbake forespørselen.

Klønete forklart, men håper du forstår.

Endret av HulaHoop
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Får ikke opp venneliste som tidligere. Kun fra profilen min, men personene står ikke der. Kun om jeg søker på navn i søkefeltet. Nytt opplegg eller har jeg gjort noe rart med innstillingene?

Brukerkonto -> rediger venner -> venner (står til venstre på sida) -> scroll nedover og se etter navn på personen. Står det der har personen ikkje svart på forespørselen enda, står ikkje navnet der har personen ignorert forespørselen (altså, takket nei).

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får alltid e-post om det når noen legger meg til på Facebook. Så det er likevel mulighet for at vedkommende vil se at du har prøvd å legge han/henne til.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
Brukerkonto -> rediger venner -> venner (står til venstre på sida) -> scroll nedover og se etter navn på personen. Står det der har personen ikkje svart på forespørselen enda, står ikkje navnet der har personen ignorert forespørselen (altså, takket nei).

Fant det!

Var på høyre side her. Ikke så stø i piratengelsk som jeg trodde :)

Takk for hjelpen.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
Går det ikke an å gå inn på denne personen igjen, og der det vanligvis står "legg til som venn" (eller hva det står), skal du kunne klikke, så tror jeg du trekker tilbake forespørselen.

Klønete forklart, men håper du forstår.

Det gikk ikke, men fant ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...