Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Vi spiste mye onionrings som tilbehør da vi var i USA, men her i Norge ser jeg det nesten aldri. Noen som vet om steder der de selger det?
FantasDick Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Foruten BK, McD o.l finner du dem ofte i frysedisken på vanlige dagligvarebutikker. Jeg synes disse er ganske gode! Steker dem i panne og dypper i salsa, om de ikke er tilbehør til et måltid
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Foruten BK, McD o.l finner du dem ofte i frysedisken på vanlige dagligvarebutikker. Jeg synes disse er ganske gode! Steker dem i panne og dypper i salsa, om de ikke er tilbehør til et måltid Skjønner at jeg er for lite på gatekjøkken!... Har de dem på Burger King og McDonalds, altså? Jeg har sett i mange butikker her jeg bor, men ennå ikke funnet dem i frysedisken. Vet du hvem som produserer dem? Jeg kunne jo tatt kontakt for å høre hvilken forhandler jeg kan sjekke.
Tabris Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Mega-butikken her jeg bor har i hvertfall løkringer i frysedisken. Jeg husker ikke produsenten.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Mega-butikken her jeg bor har i hvertfall løkringer i frysedisken. Jeg husker ikke produsenten. Jeg bruker også (stort sett) å handle på Mega, men her har de dem ikke (kjempestor butikk, med stort utvalg ellers), så det er nok litt forskjellig hva de tar inn. Vet jeg kunne lage løkringene selv, men synes det blir så mye styr med den frityrstekingen.
FantasDick Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Det var litt av et prosjekt å finne ut av løkring-mysteriet, men tror jeg fant noe nå. Sjekket i fryseren, og så løkringene mine var av merket "Royal Nassau". Etter litt googling fant jeg ut at dette merket er eid av Rieber & Søn. Etter enda mer googling fant jeg ut at Rieber & Søn solgte ut produsenten av frosne løkringer i 2009. Dette er riktignok lenge siden, så de selges sikkert under et annet navn/produsent nå. Hva det er, aner jeg ikke, så jeg kan dessverre ikke hjelpe. Men kan du ikke høre med butikkene du pleier å handle på, om de selger/kan ta inn løkringer selv om du ikke vet produsent?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Det var litt av et prosjekt å finne ut av løkring-mysteriet, men tror jeg fant noe nå. Sjekket i fryseren, og så løkringene mine var av merket "Royal Nassau". Etter litt googling fant jeg ut at dette merket er eid av Rieber & Søn. Etter enda mer googling fant jeg ut at Rieber & Søn solgte ut produsenten av frosne løkringer i 2009. Dette er riktignok lenge siden, så de selges sikkert under et annet navn/produsent nå. Hva det er, aner jeg ikke, så jeg kan dessverre ikke hjelpe. Men kan du ikke høre med butikkene du pleier å handle på, om de selger/kan ta inn løkringer selv om du ikke vet produsent? Takk til alle sammen, og spesielt til Zaphireh som har lagt seg skikkelig i selen her Jeg skal høre med butikksjef på de butikkene jeg handler mest. Tok en sjekk på McDonalds, og det ser ikke ut til at de har oninon rings, men Burger King har dem. Takk igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå