Gå til innhold

Hengende øyelokk


Fremhevede innlegg

Gjest Øydis
Skrevet

Jeg har problemer med at øyelokket på det ene øyet henger såpass mye så jeg merker det veldig god og det er ganske plagsomt på jobben foran pc-en. Jeg er 44 år, forresten. Det er ikke bare øyelokket som henger, øyebrynet sitter også lavere på den siden så jeg ser for meg at jeg må løfte brynet for at det skal bli bra, ellers kommer vel øyebrynet til å havne omtrent inne i øyet etter hvert. Dette synes ganske godt, jeg ser skjev ut i ansiktet. Det er ikke først og fremst det kosmetiske jeg er opptatt av, men allikevel... Noen som vet om det er mulig å få en slik operasjon dekket? Hvor mye vil det evt koste å få gjort det privat?

Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Denne typen operasjon vil ein som hovudregel få dekka av medisinske grunnar. Eg kjenner fleire som har fått det. Snakk med fastlegen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...