Gjest Øydis Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har problemer med at øyelokket på det ene øyet henger såpass mye så jeg merker det veldig god og det er ganske plagsomt på jobben foran pc-en. Jeg er 44 år, forresten. Det er ikke bare øyelokket som henger, øyebrynet sitter også lavere på den siden så jeg ser for meg at jeg må løfte brynet for at det skal bli bra, ellers kommer vel øyebrynet til å havne omtrent inne i øyet etter hvert. Dette synes ganske godt, jeg ser skjev ut i ansiktet. Det er ikke først og fremst det kosmetiske jeg er opptatt av, men allikevel... Noen som vet om det er mulig å få en slik operasjon dekket? Hvor mye vil det evt koste å få gjort det privat? Takk for hjelp!
Gjest navnelapp Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Denne typen operasjon vil ein som hovudregel få dekka av medisinske grunnar. Eg kjenner fleire som har fått det. Snakk med fastlegen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå