Gjest LiseLo Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Min mann er plaget med at han får kviser rundt munnen etter at han har slikket meg. Hvis kosen foregår på kvelden, våkner han opp til et kviseutbrudd rundt hele munnen. Jeg lurer på om det er flere som har opplevd dette eller hørt noe om det? Kviseutbrudde blir ikke like heftig hvis han vasker seg med et renseprodukt rundt munden etter akten, men fortsatt kommer det en del kviser. noen som har noen tips eller erfaringer? på forhånd takk for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Så rart, ikke opplevd før. Hvor er det han slikker(bak?)og vasker du deg før? Det må jo være snakk om bakterier eller herpes eller noe slikt? Syntes dette hørtes veldig rart ut.
Gjest LiseLo Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Jeg dusjer meg som oftes før, eller så har jeg dusjet samme dag, og det er kun snakk om slikking fremme og ikke bak.. synes også dette er merkelig, derfor jeg lurte på hva andre mener om det. Kan det kansje være herpes? kommer herpes frem som kviser? takk for svar
LetThemEatCake Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Är du barberad? Det kan ju vara så att han har känslig hud och att den blir irriterad av stubben?
Gjest LiseLo Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Är du barberad? Det kan ju vara så att han har känslig hud och att den blir irriterad av stubben? Ja jeg er barbert. Kansje det kan være det ja. Burde vel prøve å gå en stund uten å barbere meg for å se om det hjelper? Blir så glad for svar for dette er noe som faktisk plager meg litt. synes jo det er utrulig synd at han får kviser og ikke ser ut rundt munnen dagen etter at han har tilfredsstilt meg oralt
Lmsk Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Jeg pleier å få kviser etter jeg har sugd, men jeg får som regel bare 1 da..
Golde Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har samme problem, altså jeg får kviser etter jeg har sugd/slikket ham. Skulle gjerne visst hva jeg evt. kan gjøre for å unngå det. Han er ikke barbert der nede. Hører gjerne fra andre med erfaringer på området!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Ha ha... for et problem! Men fra spøk til revolver,jeg tipper det kan være allergisk hudreaksjon. Hva med å prøve Zyrtec fra apoteket i første omgang.(Eller et annet reseptfritt allergiprodukt). Hjelper det ikke, hva med å konsultere hudlege hvis det er uaktuelt og slutte med den formen for seksuell aktivitet? Joda, det er fullt mulig å reagere allergisk mot kroppsvesker.Det er vel noen som kjenner seg igjen i at man får kløe nedentil etter å ha hatt samleie med ny partner?
Golde Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Det er nok ikke allergi for mitt vedkommende. Jeg bruker antihistaminer fast i perioder, og kjenner de allergiske reaksjonene kroppen min får. Utslett, eksem, rødhet - ja, det er vanlig, men kviser? Nei, der tviler jeg! Vi snakker om kviseutbrudd på hele haka her!
tineline Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Uff, jeg vil bare si stakkars dere! Det er jo en viktig del av livet for mange, å få oralsex, meg selv inkludert. Lykke til med problemstillingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå