Gjest Gjest_Live_* Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hei.. Jeg har de siste ukene klødd/svidd når jeg har tisset, og det har vært litt merkbart kløe og svie i løpet av dagen, men hovedsaklig rett etter og under vannlating. Utfloden min har ikke forandret seg stort, og jeg har heller ikke fått noen spesielle blødninger. Jeg går på p-piller, og har hatt fast kjæreste i snart 3 år, og i begynnelsen av forholdet testet vi oss begge for klamydia, som ble negativt resultat. Men nå tror jeg jammen jeg har fått klamydia pga denne kløen og svien... og er livredd. Jeg har ikke vært utro, så eneste mulighet for å få det er vel nesten at kjæresten min har vært det? Tenker å ta en test straks, men er i utlandet i en uke fra i natt, og det kommer til å bli helt ødelagt om jeg skal gå rundt og tenke på dette hele tiden og samtidig ha kløe og svie i underlivet! Noen som kan gi meg noen beroligende ord eller oppmuntring om at det kan være noe annet? :/
FruLuna Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hei! Det er store muligheter for at det kan være noe annet. Mest sannsynlig er det f.eks. en soppinfeksjon eller en urinveisinfeksjon. Chlamydia gir ofte (dessverre) ingen symptomer, men det kan også gi slike symptomer som du nevner. Hvis du har mulighet, kan du ringe legen din nå og høre om du kan komme innom med en urinprøve for å se om det er urinveisinfeksjon, så du evt kan få antibiotika med deg før du drar. Forklar at du reiser i natt, så tar de deg sikkert inn hvis de har mulighet. Så ta det med ro - det er nok helt sikkert noe annet enn chlamydia. Jeg ville i hvert fall latt være å konfrontere kjæresten med om han har vært utro før du evt har påvist det - i hvert fall hvis du ikke har mistanke om det av andre grunner! Håper det ordner seg for deg
Gjest Gjest_Live_* Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Takk:) Jeg tror ikke det er sopp, for det har jeg hatt tidligere og det har vært annerledes. Men mulig en urinveisinfeksjon ja:) Får prøve å komme meg til legen med en gang. Grusomt om det utvikler seg i løpet av ferien, har hørt det er vondt! Satser på at kjæresten har vært snill og grei enn så lenge;)
buttergirl Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 jeg hadde akkurat de samme symptomene som deg, og det var klamydia :/ Men du trenger ikke anta at kjæresten din ha vært utro for det! Noen ganger vises ikke symptomene før etter flere år! Har du hatt andre sengepartnere før du ble sammen med kjæresten? Eller kanskje han har hatt andre før deg? Elles vil jeg si at behandlingen gikk veldig lett og uten smerter. Du bare tar to piller også merker du ikke mer til det. Sjekk deg så fort som mulig, jo lenger du går med infeksjon jo farligere er det! Masse lykke til!
Gjest FrøkenSnop Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Hei! Jeg fikk klamydia engang av en useksuell grunn. Lurer enda på den dag idag hvordan jeg på noen som helst måte kunne ha fått det! It just did.. Men skjønner din bekymring om at typen kunne ha vært utro. Jeg ville ikke latt dette plage meg nå som du er på ferie, for det er ikke noe du kan gjøre nå kos deg på ferie! Ta testen når du kommer hjem. Er det klamydia, så kan du ta det opp med typen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå