Gå til innhold

Hvordan skaffe langpanne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt langpange til komfyren min. Men nå trenger jeg det plutselig. Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvordan jeg kan skaffe en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enkleste er vel å ta en tur innom en butikk som selger komfyr av samme merke og se hva de har. Alternativt ta en tur på bruktmarked, men vær klar over at målene kan være veldig forskjellig fra komfyr til komfyr.

Gjest Gjest
Skrevet

Ta kontakt med leverandøren av komfyren. Så lenge du vet hvilken modell du har er det ikke noe problem å få tak i :)

Skrevet

Hvis du ikke må ha sånn svart langpanne som følger med stekeovner så kan du jo kjøpe en vanlig langpanne på ikea/nille/glassmagasinet eller andre steder de har kjøkkenutstyr. Blir sikkert billigere enn å få tak i en som hører til ovnen:)

Skrevet

Okei, Brunhilde og gjest, nå har jeg mailet leverandør og elkjøp så får vi se hva som skjer. Jeg har erfart at det er ulik størrelse på langpannene. Lånte min mors, og trodde målene passet. Men dessverre passet ikke kanten som plata skal henge på! Så det er ikke bare å kjøpe, dessverre..

Skrevet
Okei, Brunhilde og gjest, nå har jeg mailet leverandør og elkjøp så får vi se hva som skjer. Jeg har erfart at det er ulik størrelse på langpannene. Lånte min mors, og trodde målene passet. Men dessverre passet ikke kanten som plata skal henge på! Så det er ikke bare å kjøpe, dessverre..

Jeg kjøpte nettopp en langpanne i "gullfarge" hos Europris til 139 kr. Den fungerer fint, men er litt for liten til min komfyr, og dermed må jeg bruke rist under den. Det går kjempefint, så det trenger ikke være så komplisert, ts! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...