Gjest *miffy* Skrevet 5. mars 2010 #21 Skrevet 5. mars 2010 Den perfekte kroppen er for meg formfull. Jeg liker "myke" kropper. kort innpå: jeg ser ikke på Jessia Albas kropp som normal. Ikke hvis normal er folk flest iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #22 Skrevet 5. mars 2010 Normal er penest. Det så ut som en sunn og sterk kropp.
D@isy Skrevet 5. mars 2010 #23 Skrevet 5. mars 2010 Jeg syns de linkene er misvisende i forhold til hva som er svært slank (det du kaller normal), og det du kaller formfull (feminin med kvinnelige former). Jeg syns begge disse er like flotte, kanskje en blanding er det ultimate.
Gjest Dorey Skrevet 5. mars 2010 #24 Skrevet 5. mars 2010 Formfull, men veltrent! Det er flott med slanke (ikke tynne, stoor forskjell) kvinner med lange muskuløse legger, faste overarmer og markerte skuldre
Gjest hare Skrevet 6. mars 2010 #25 Skrevet 6. mars 2010 bilde nr 1 er ikke tynn, men anorektisk. normal tynn, da tenker jeg på type hollywood skuespillerinner som er veldig slanke, eksempelvis jessica alba eller undertøysmodeller som ikke har synlige ribbein. kate winslet har fantastisk flott kropp og ansikt, og nok det jeg vil si er det perfekte ideal for meg om jeg kunne velge kroppsform selv. jeg synes det når jeg var 18, og jeg synes det fortsatt nå som jeg er ti år eldre. formfull var jo også usedvanlig flott, men jeg ser jo ikke akkurat slik ut når jeg selv er samme vekt. så selv må jeg være ganske slank for å få en nogenlunde fin kropp. det kommer så an på proporsjonene og hvor de ligger:) hadde glatt lagt på meg 10 kilo dersom jeg hadde kroppsformen til kate winslet.
Gjest Gjest_Ziggy_* Skrevet 7. mars 2010 #28 Skrevet 7. mars 2010 Om jeg kunne velge fritt hvordan min kropp skulle sett ut, ville jeg nok valgt bilde nr. 1. Eller Keira Knightly
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #29 Skrevet 8. mars 2010 Jeg liker normal - formfull. Jeg fikk mye mer vondt av hun tynne enn av hun fyldige. Jeg får noen ganger lyst til å mate anorektikere, jeg får så vondt av dem. Synes også synd på folk som er så store at de har vondt for å bevege seg. Jeg var tynn da jeg vokste opp og så opp til damer som Catherine Zeta-Jones og Tiffani Thiessen. Heldigvis fikk jeg også former etterhvert. http://www.catherine-zeta.info/wallpapers.html http://www.nicewallpapers.info/es/tiffani-thiessen-1.html
Gjest *miffy* Skrevet 9. mars 2010 #30 Skrevet 9. mars 2010 Jeg var tynn da jeg vokste opp og så opp til damer som (...) Tiffani Thiessen. http://www.nicewallpapers.info/es/tiffani-thiessen-1.html Hun var faktisk også mitt store "kropps-idol" da jeg var liten, husker jeg hadde en Topp-plakat av henne på veggen Har aldri likt disse sylslanke jentene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå