Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Hei! Jeg ønsker å eksperimentere litt med en "detoxkur", eller jeg vil egentlig ikke kalle det detoxkur da jeg ikke skal sulte meg eller noe. Målet er ikke å gå ned i vekt (har allerede nådd det målet), men å renske kroppen, se om det har noen effekt. Eksperimentet er for moro skyld, egentlig. Jeg skal innta grønnsaker, frukt, vann, te og greier kun i flytende form i 5 dager, men jeg må ha en proteinkilde også. Noen forslag? Vær så snill, ikke si rå egg! :gjeiper: Drikker til vanlig skummet melk, så jeg tenkte å droppe dette også, gi magen en pause.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå