Nikko Skrevet 30. april 2012 #41 Skrevet 30. april 2012 Min samboer fikk dette i gave av meg i fjor sommer, vet ikke om han massøren holder på enda, men vi fant dette på Sol.no. Var i alle fall ikke bare "5 minutter og så rett på", jeg var med fordi jeg ikke tok sjansen på at hun dro hjem til han alene, men det var helt straight og ikke noe tull. http://debatt.sol.no/content/unn-deg-ro-amp-varme-hender-0 Enig med de som skriver at hvorfor skal det være forskjell på damer og menn på dette feltet? Trenger jo ikke være dønn forelsket for å nyte en kroppsmassasje som er litt mer enn fysioterapi, men uten at det av den grunn blir full rulle i sengehalmen! Og; da vi kom hjem etter massasjen hadde vi den beste natten på lenge, så dette var en win-win situasjon for både henne og meg!
gjest007 Skrevet 14. januar 2016 #42 Skrevet 14. januar 2016 Den 3/4/2010 at 23.50, Gjest Gjest_Lene_* skrev: Tanken på å ligge naken og bli massert av en fremmed mann er noe jeg finner enormt opphissende. Jeg opplevde en gang noe liknende på et slags SPA syden, men jeg vet ikke om noe slikt tilbys i norge. Noen her som har erfaringer med dette? Når man googler "erotisk massasje" får man stort sett treff på massasjestudioer for menn, og gjerne med thailandske kvinner. (det var ikke akkurat det jeg tenkte på) Noen som har tips til noen spennnende steder å gå for oss kvinner? Er det bare jeg som finner dette opphissende, eller er det flere som tenner på tanken? Fortsatt interessert?
-Jiinxs- Skrevet 14. januar 2016 #43 Skrevet 14. januar 2016 3 minutter siden, gjest007 skrev: Fortsatt interessert? Se litt nøyere så ser du at hun ikke lengre er en bruker her og at tråden er 6 år gammel!
Anbefalte innlegg