Gjest Gjest_huldra_* Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Har så dårlig samvittighet for mitt barn Hun er nå 14 år og jeg har ingen video film av henne. Hadde aldrig noen penger (har ikke nå heller) til å kjøpe en kamera til å filme hennes oppvekst. Har en vanlig kamere så har tatt masse bilder, men savner dette med å se henne "live" Er dette noe dem fleste har av sine barn?
Miss Puddel Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 eh, jeg TROR svogeren min tok noe video i ene barnedåpen, men ellers har det ikke blitt tatt noen videoer. Jeg HAR et kamerea som kan stilles i video også, men det blir til at jeg tar bilder i steden. Ser ikke på et smom noe tap.
Tallika Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Har det sånn selv, men trøster meg med at jeg har dem på kamera. og på det nye kamera kan jeg filme litt, og jeg får filma dem nå i allefall. ikke ha dårlig samvittighet dem for at du har jo minnene også er det kanskje fint å lære at man ikke har allverdens med penger og?
Gjest Gjest_Huldra_* Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Er lit deilig å høre at det ikke er bare meg, for alle vi kjenner har dette derfor det føles lit sårt. Men som sagt, har bilder :D
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Vi har ikke videokamera, men filmer litt med mobilen. Så legger vi de små filmsnuttene inn på dataen. Ofte er det morsommer med små snutter på 1-2 minutter enn de eviglange filmene enkelte har av babyer som ligger og pludrer i time etter time. Trenger ikke ha tv-kvalitet heller. Mobilfilmer duger i massevis hos oss.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 mine foreldre har aldri filmet noen av oss(vi er 4 barn. jeg er 20 og yngstemann er 12). det har heller ikke vært noe savn for oss når du i tillegg har tatt mange bilder så ser jeg ikke noe problem
MissStiles Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Det finnes heller ingen video film av barndommen min heller. Vet at dåpen til søsteren min ble filmet. Ellers var foreldrene mine flinke til å ta masse bilder. Så det holder.
Gjest Supermimz Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har selv veldig lite video av min barndom, utenom fra et bryllup. Det som kansje svir mest er mitt babybok som min mor ikke har giddet å gjøre noe spesielt med, utenom å skrive på to sider.
Harlekin Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor dette er noen krise? Jeg har ingen videofilm av oppveksten min og synes ikke jeg mangler noe akkurat. Du har jo bilder, det holder i massevis. Og så kan du jo sikkert fortelle mye om oppveksten til datteren din, dette er minst like verdifullt.
Jade Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Tror vi har noe film fra når jeg var liten, men det blir aldri sett på. Uansett, gjort er gjort (eller ikke gjort). Kjempeflott at du har tatt mye bilder. Forresten, hvis du har digitalkamera, så har du gjerne videofunksjon på det?
Gjest Dallandra Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Vi har ikke prioritert å kjøpe videokamera og har ikke film av våre barn. Savner det ikke og synes på ingen måte det er noen "mangel" i barnas oppvekst. Jeg tipper dessuten at de selv vil synes det er helt greit å slippe å se film av seg selv som pludrende baby i egne konfirmasjoner og brylluper.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Vi kjøpte videokamera for to år siden, da barna var 2 og 7 år. Vi har filma kanskje to timer tilsammen (inkl. nesten en hel skoleteaterforestilling med eldstebarnet). Vi kommer rett og slett ikke på at vi har det. Tar heller masse bilder. Bilder blir sett på, mens videofilmene aldri blir tatt frem og sett på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå