Gjest Muppi Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Det eneste stedet jeg kan chatte fra er fra jobben. Sitter i åpent kontorlandskap og må hele tiden passe på når folk går forbi!!Hvor chatter dere ifra?Jobb, hjemme??
Gjest Tex Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Vacation-time... Jeg sitter hjemme, jeg..... Løper frem og tilbake mellom pc`en og Ricki Lake...
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Nå sitter jeg på jobb, men har internett hjemme også, så det hender jeg sitter der.
viblie Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Jeg sitter også hjemme, har barsel i 1 måned til. Så er det tilbake til arbeidslivet
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #7 Skrevet 9. september 2003 Aurskog-Høland, fra en steingammal pc og analog linje. Det går faen så treigt. Har tid til å se både Glamour og Chicago Hope mellom hvert innlegg
brudjuni Skrevet 9. september 2003 #8 Skrevet 9. september 2003 Sitter på jobb. Har PC hjemme også, men hvem orker å sette seg vet hjemme-PC når man har sittet 8 timer foran den på jobb!
Siam Skrevet 9. september 2003 #9 Skrevet 9. september 2003 Jeg sitter på jobb, og sjefen min sitter rett bak meg og ser rett på skjermen min. Så jeg må passe litt på. Men siden jeg har sluttet å røyke og ikke tar noen røykepauser lenger, unner jeg meg litt moro innimellom når det er rolig.
Gjest Muppi Skrevet 9. september 2003 #10 Skrevet 9. september 2003 Jeg har også akkuratt sluttet å røyke og tenkte det samme som deg att jeg fortjener å kunne sitte og chatte litt dam men nei da, sjefen min mente da att jeg kunne ta ennå mere jobb siden jeg satt der!!!
Siam Skrevet 9. september 2003 #11 Skrevet 9. september 2003 Jøss! Det var da mange ganger den kom, da!
14062003 Skrevet 9. september 2003 #13 Skrevet 9. september 2003 Jeg har ikke tid til å åpne Internet Explorer en gang på jobb, så jeg leser bare KG hjemmefra. Har laptop, så jeg gjøre det i stua, kjøkkenet, spisestua, sengen, kontoret. Eneste stedet jeg ikke tar den med meg, er på do
Mrs. K Skrevet 9. september 2003 #14 Skrevet 9. september 2003 Jeg chatter og surfer bare hjemmefra. Får egentlig lønn for å jobbe, jeg. :blunke: Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #18 Skrevet 10. september 2003 Når det står flyttet, ved siden av innlegget, hvor er innlegget flyttet til????
hallingbrud Skrevet 10. september 2003 #20 Skrevet 10. september 2003 Sitter på Universitetet. Jobber med hovedoppgaven, så da passer det bra å ta seg en pause en gang i blant. Men jeg tror ikke jeg hadde giddi hvis jeg hadde en treg maskin...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå