Gå til innhold

Hvor chatter du fra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det eneste stedet jeg kan chatte fra er fra jobben. Sitter i åpent kontorlandskap og må hele tiden passe på når folk går forbi!!Hvor chatter dere ifra?Jobb, hjemme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vacation-time... :kul:

Jeg sitter hjemme, jeg.....

Løper frem og tilbake mellom pc`en og Ricki Lake...

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Nå sitter jeg på jobb, men har internett hjemme også, så det hender jeg sitter der.

Skrevet

Jeg sitter også hjemme, har barsel i 1 måned til. Så er det tilbake til arbeidslivet :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Aurskog-Høland, fra en steingammal pc og analog linje. Det går faen så treigt. Har tid til å se både Glamour og Chicago Hope mellom hvert innlegg :Gjesp:

Skrevet

Sitter på jobb. Har PC hjemme også, men hvem orker å sette seg vet hjemme-PC når man har sittet 8 timer foran den på jobb!

Skrevet

Jeg sitter på jobb, og sjefen min sitter rett bak meg og ser rett på skjermen min. Så jeg må passe litt på.

Men siden jeg har sluttet å røyke og ikke tar noen røykepauser lenger, unner jeg meg litt moro innimellom når det er rolig. :)

Skrevet

Jeg har også akkuratt sluttet å røyke og tenkte det samme som deg att jeg fortjener å kunne sitte og chatte litt dam men nei da, sjefen min mente da att jeg kunne ta ennå mere jobb siden jeg satt der!!!

Skrevet

Jeg har ikke tid til å åpne Internet Explorer en gang på jobb, så jeg leser bare KG hjemmefra. Har laptop, så jeg gjøre det i stua, kjøkkenet, spisestua, sengen, kontoret.

Eneste stedet jeg ikke tar den med meg, er på do :ler:

Skrevet

Jeg chatter og surfer bare hjemmefra.

Får egentlig lønn for å jobbe, jeg. :blunke:

Hilsen Trille

Gjest Anonymous
Skrevet

Når det står flyttet, ved siden av innlegget, hvor er innlegget flyttet til????

Skrevet

Sitter på Universitetet. Jobber med hovedoppgaven, så da passer det bra å ta seg en pause en gang i blant. Men jeg tror ikke jeg hadde giddi hvis jeg hadde en treg maskin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...