Gå til innhold

Til dere som har hatt nesemuslingoperasjon


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg gikk gjennom en nesemuslingoperasjon i januar. Siden det har jeg ikke hatt en eneste dag uten koagulert blod i det ene nesboret og jeg har også begynt å snorke (!). Jeg har sjeldent snorket tidligere. Nesen er nå ti ganger verre enn før jeg tok operasjonen, så jeg lurer på om noen av dere har opplevd det samme? Hadde jo vært fint om det bedret seg snart. Må nevne at jeg har vært særdeles dårlig med neseskylling, mest sannsynligvis en lite smart avgjørelse. Jeg merket dog ikke noe særlig forskjell da jeg brukte neseskylleren. Jeg snyter meg konstant og våkner opp (mest sannsynligvis etter en hel natt med snorking) med helt tett nese.

Tror jeg får innkallelse til ettersjekk i april, men om noen har tips fram til da hadde jo det vært flott.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Huff da. Tror de kan operere flere muslinger bak der.

Skrevet
Huff da. Tror de kan operere flere muslinger bak der.

Ja, det kan de. Men tror ikke de andre nesemuslingene er problemet. Legger til at det ble brukt radiobølger under operasjonen, om det gjør noen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...