Gjest Alabama Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Vil anbefale denne boka av Allen Carr til alle røykere. Der finner du motivasjon og hjelp til å stumpe røyken. Slutta for tre måneder siden, og har ikke hatt lyst på røyk siden, selv om det noen ganger er uvant å være i visse situasjoner uten røyken. Hadde røyka i ti år, og "slutta" tre ganger tidligere (med store problemer allerede fra dag en.. ) Denne gangen var det lett å slutte, allerede fra første dag og det har vært en fryd siden. Håper jeg klarer å overbevise noen av dere til å lese boka. Det er nemlig digg å slippe røyken!
Gjest megvel Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg deler din erfaring! Jeg leste "Endelig ikke-røyker for kvinner", og sluttet å røyke. Etter 4 år med utallige forsøk på å slutte ble det plutselig veldig lett! Den siste røyken ble veldig spesiell. Samboeren min ble med meg da jeg gikk ut for å ta den, noe han vanligvis ikke gjorde. Jeg følte det tvers igjennom meg at dette var virkelig den siste, nå var jeg faktisk fri. Siden har jeg aldri hatt et ønske om å ta en røyk igjen, og kommer ikke til å gjøre det. Har vært fri fra røyken i 1,5 år, og det har vært fantastisk. Anbefaler virkelig å lese disse bøkene! Ikke vær redd om du blir nervøs når du leser boka, det gjorde jeg også. La den fra meg flere ganger, og måtte begynne på nytt. Da jeg endelig leste den ferdig var jeg klar, og siden har jeg aldri angret!
Gjest Alabama Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Veldig bra, megvel!! Hehehh, jeg tok også med meg samboer på den siste røyken. Ble nesten litt høytidelig seremoni. Jeg ble også litt stresset mens jeg leste, og trodde ikke dette kom til å bite på meg. Men da jeg var ferdig, så var jeg fast bestemt på å gjennomføre det!
Gjest Gjest_nea_* Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 hei jenter jeg er i ferd med å slutte min 4 dag i dag,synest det er vannskelig jeg har lyst på røyk men har ikke tatt en enda gjør andre ting for å glemme det.Samboren min røyker derfor tror jeg det blir enda vannskligere.Hvor kan jeg kjøpe den boka??Endelig ikke røyker for kvinner??
Gjest megvel Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Den selges i de fleste bokhandler! Kanskje du skal kjøpe begge, så kan din samboer slutte sammen med deg? Send han nå hvertfall ut av huset, så slipper du at han røyker i samme rom som deg
Gjest Alabama Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Uff, føler med deg!! Anbefaler også at du løper til bokhandleren eller biblioteket. Min samboer røyker fortsatt, men han har lovet at han skal lese boka han også. Lykke til!!
Gjest Alabama Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Endelig ikke røyker for kvinner?? Jeg hadde bare den vanlige utgaven.
Gjest Gjest_nea_* Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Han kommer nok ikke til å slutte med det første hehe:)For meg er det verste morgenrøyken med kaffen og sosialt sett.Hva gjorde dere da??Jeg er også blitt arbeidledig nå flyttet til en ny by så da har jeg mye fritid.Har begynt å trene kommer meg mer ut og sånt,men forsatt har dere noen gode tips.Vil virkelig slutte det er kjempe skadelig folk skulle bare vist.Jeg ser på venninner som har røykt lenge ser mye eldre ut enn de som ikke har røykt.
Gjest Alabama Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Etterhvert innså jeg hvor ekkelt jeg egentlig synes det var med røyk. Både smak og lukt. Og at jeg egentlig ikke følte meg så veldig mye bedre etter en røyk heller.. Jeg gjorde om litt på morgenrutinene mine slik at jeg ikke hadde tid til å røyke på morgenen før jobb. Men egentlig var det veldig lite jeg trengte å gjøre. Når jeg leste boka ble det klart for meg at det ikke var nytelse i røyken, men avhengigheten til nikotinen som gjorde at jeg måtte fortsette å røyke.
Gjest Gjest_nea_* Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Da må jeg kjøpe boka for å få mer motivasjon:)har bestemt meg er ikke mye posetivt jeg kommer på om den giftige lille pinnen.... Takk for svar jenter,setter stor pris på det:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå