Gå til innhold

Flere utro gifte kvinner enn menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har inntrykk av at det er flere utro gifte kvinner enn menn--hva tror dere, er det flere nå enn før?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cha-Whoo
Skrevet

I de siste undersøkelse jeg leste, både en utført i Norge og en i USA, viste det seg at kvinner nå hadde forbigått menn og var oftere utro.

Nå skal det også nevnes at i samme undersøkelsen var gifte menn over 40 fortsatt mer utro enn gifte kvinner over 40, så det er de unge jentene som leder ann.

Litt vanskelig å si hva som kan være årsaken til dette. Det er kanskje noe med glasurgenerasjonen som har fått vokse opp med alle godene fra feminismen, men få av ansvarene som de første feministene måtte ta? Jeg lukter litt pose og sekk-syndromet, men det er bare min personlige mening.

Skrevet

Det må jo være en balanse når vi snakker om hetrofil sex. De gifte mennene må jo ha sex med noen. Hvis flere menn er utro...så må enten de utro kvinnene være sammen flere...eller så må det være mange kvinner uten forhold som har sex med gifte menn. Jeg tror det er ganske jevnt fordelt unntatt på et punkt. Mer enn 50% av menn har vært sammen prostituerte. Her tror jeg det er mange flere menn enn kvinner som har vært utro....

Gjest Trajan
Skrevet

Det har alltid vært mange utro gifte kvinner. Det er en myte at kvinner er mindre utro en menn.

Skrevet

I følge statistikk så er 50% menn og 30% kvinner utro. Fant ikke kilden til det nå men tror det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...