Gå til innhold

Silikon i rumpa

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva tenker dere om å ta silikon i rumpa? For å få rundere og bedre rumpefasong. Er det noen av dere som har gjort det og vil anbefale det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke det er vanlig, hvis det i det hele tatt er noen som utfører det her i Norge. Men vet at man kan få "rumpeløft" ved å flytte på fettet. Sistnevnte gir nok mye mer naturlig resultat. Silikoninnlegg på rumpeballene, kan du tenkte deg.... nei, det høres ikke bra ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Må da være fryktelig rart å sitte på..

• Liker 1
Skrevet

Er nok ubehagelig å sitte på ja... Protesene kjennes sikkert, glir frem og tilbake.... nei, det hadde jeg ikke gjort ;)

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

J.Lo? Tror nok bare at det er de african-american jentene som synes det er flott og tar det som komplement med a big booty.

Skrevet
Hva tenker dere om å ta silikon i rumpa? For å få rundere og bedre rumpefasong. Er det noen av dere som har gjort det og vil anbefale det?

Hvis du absolutt skal justere rumpa, så anbefaler jeg sykling, eller langrenn.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet
J.Lo? Tror nok bare at det er de african-american jentene som synes det er flott og tar det som komplement med a big booty.

Det er nok fler enn bare de som synes det er fint med en stram og rund rumpe.

• Liker 2
Skrevet

Har vel ikke hørt om noen som har gjort det i norge nei, og ville nok prøvd relativt mye forskjellig trening for å få spretten rumpe før vurderingen av å gjøre noe kirurgisk med rumpa ble vurdert.

Overhode ikke, det er da mange andre som setter pris på en rund og spretten rumpe.

• 2 år senere...
Gjest nina-gjest
Skrevet

Jeg har utrolig lyst på det selv. Hvorfor skal silikon pupper være mer normalt og akseptert enn silikon i rumpa?jeg er mer opptatt av at rumpa mi ser bra ut enn puppene. Det er ikke alltid man får den spretne rumpa av å trene. Kommer mest ann på gener. Jeg trener hardt men rumpa mi blir aldri større enn den er. Jeg vurderer å reise til latin amerika og opereres. Colombianerne er vist verdens beste pumpe kirurger:)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Plastikkirurgi - Plastikkirurgene

Rumpeforstørring

Rumpen har gjennom tidene alltid vært ett av de viktigst brukte kriteriene for å beskrive en fin figur. Selv om vi lenge har vært mest fokusert på ansiktet, er trenden nå i ferd med å snu.

Klesmoten går mer og mer i retning av trangt sittende plagg som sitter best på en kropp med fine kurver. Takket være stjerner som Kim Kardashian, Serena Williams og Jennifer Lopez som gjerne snakker om sine rumper har store bakdeler fått en ny vår. 
Runde rumper har uten tvil vært de siste sesongenes hotteste trend, og det er kjendisene som har mye av æren for det nye kroppsidealet. 
Selv om det finnes diverse truser osv til å fremheve konturen på rumpa er det enten med implantater eller fettinjeksjon eller i kombinasjon at man får en fin og velformet rumpe.

Vi er stolt av å være den eneste klinikken i Norge med høykompetanse på dette fagområdet.

Implantatene er laget av cohesive silikon gel, som er mye mer kompakt og slitesterk enn de som brukes til brystforstørring. 
I nnholdet lekker ikke ut av implatatet selv ved eventuell skade. Rumpen både ser ut og føles som om den er veltrent.

I motsetning til brystforstørring, plasseres rumpeimplantater i en lomme som er laget i selve rumpemuskelen. 
Dette gjør at de beveger seg i takt med muskelen og kjennes som helt naturlige. 
Denne plasseringen er også grunnen til at det er vesentlig mindre risiko for kapseldannelse enn ved brystforstørring.

Fettransplantasjon er en annen effektiv måte å forstørre rumpen på. 
Med denne metoden blir fettet sugd ut enten fra magen, sidene eller lårene. 
Etter overføring til en mindre sprøte, sprøytes fettet inn i rumpen.

Operasjonen utføres i lett narkose. Du får en naturlig dyp søvn gjennom hele inngrepet som tar 2-3 timer. 
Arret plasseres mellom rumpeballene og er lite synlig. Ved fett injeksjon er det bare noen få innstikkssteder og ingen arr.

Du kan få tilsendt detaljert informasjon om operasjonen ved å kontakte oss. 

Bor du utenbys og ønsker en telefonkonsultasjon, er det bare å fylle ut vår helseskjema. 
Send i tillegg noen bilder til oss for vurdering, og du blir oppringt av kirurgen.

VÅRE PRISER:

FORSTØRRING MED PROTESER: FRA NOK.45.000,-

FORSTØRRING MED FETTVEV: FRA NOK.45.000,-

FORSTØRRING MED LØFT: FRA NOK.60.000,-

KONSULTASJON: NOK.350,-

TELEFONKONSULTASJON: NOK.250,-

Følg oss på Facebook!

Plastikkirurgene Pilestredet Park 31, 0176 OSLO - Tlf: 22 20 37 03 - Fax: 22 11 36 60 - [email protected]

• Liker 1
Gjest Lyric
Skrevet

Det finnes billige silikon som fås i jernvarehandelen, og man kan kjøpe sprøyte på apoteket, så er det bare å kjøre i vei til en billig penge!

Gjest Maruwan
Skrevet

Ikke at jeg har noe imot plastisk kirurgi, men syns ofte at fokuset blir litt vel overfladisk. Er liksom bare snakk om pupper og rumper og sånn.

Hvorfor er det f.eks. ingen som snakker om å ta silikon i hjernen? Eller i hjertet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...