Gå til innhold

Vondt midt i magen, over navlen


Gjest Gjest_Pia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*

Hei!

Med fare for å høres ut som en mega-hypokonder, så lurer jeg på om noen vet hvorfor jeg har vondt i magen? Det er ikke mageknipe det er snakk om. Når jeg strekker litt på meg (f.eks så langt man kan strekke seg uten å strekke armene i været) får jeg en intens smerte midt i magen, såvidt rett over navlen (kanskje litt mer bak navlen egentlig, om dere skjønner hva jeg mener). Det er ikke snakk om at jeg er stiv i magemusklene, dette gjør direkte vondt. Har bare hatt det i dag, men har aldri i hele mitt liv opplevd det før, og syns det er litt smårart bare. Det gjør forøvrig vondt å trykke på det området også. Når jeg trykker kjennes det ut som om jeg har ett mega-blåmerke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det komme av at du har hatt på en litt trang bukse? Spesielt de med metallknapp kan gi meg slike smerter du beskriver hvis jeg har sittet litt fremoverbøyd en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pia_*
Kan det komme av at du har hatt på en litt trang bukse? Spesielt de med metallknapp kan gi meg slike smerter du beskriver hvis jeg har sittet litt fremoverbøyd en stund.

Nei, jeg har gått med kosebukse i både i dag, i går og på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supermimz
Hei!

Med fare for å høres ut som en mega-hypokonder, så lurer jeg på om noen vet hvorfor jeg har vondt i magen? Det er ikke mageknipe det er snakk om. Når jeg strekker litt på meg (f.eks så langt man kan strekke seg uten å strekke armene i været) får jeg en intens smerte midt i magen, såvidt rett over navlen (kanskje litt mer bak navlen egentlig, om dere skjønner hva jeg mener). Det er ikke snakk om at jeg er stiv i magemusklene, dette gjør direkte vondt. Har bare hatt det i dag, men har aldri i hele mitt liv opplevd det før, og syns det er litt smårart bare. Det gjør forøvrig vondt å trykke på det området også. Når jeg trykker kjennes det ut som om jeg har ett mega-blåmerke der.

Det hørest kjent ut..Jeg fikk en lignende smerte når jeg spiste noe jeg ikke tolte så godt.. hørest ut som du kan være litt forstoppet kansje? Har du vært på do i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Eg hadde liknande smerter over lang tid, og det viste seg at eg hadde muskelknutar på diafragma. :? Eg vart massert av ein massør, og etter 3-4 månader med massasje to gongar i veka gjekk det over. Utruleg smertefullt og langvarig for min del.

Du kan bruke Ibux, opptil 600 mg alt etter kroppsvekt, og massere sjølv sidevegs når du ligg. Viss det er muskulære smerter, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pia_*

Takk for svar, alle sammen!

Nei, jeg er ikke forstoppa. Alt det går sin naturlige gang :) Men jeg skal prøve det med å massere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

jeg har vont i mangen... å jeg luer på ka det kan være?`jeg har spist litt cips.. kan det henne eg ikke tåler det, eller kan det være noen annet??? det kom no `?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vont i mangen... å jeg luer på ka det kan være?`jeg har spist litt cips.. kan det henne eg ikke tåler det, eller kan det være noen annet??? det kom no `?

Hvorfor skriver du ikke det på din egen tråd? om du ikke er ts da :) men så ikke sånn ut på nicket og skrivemåten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...