nixie Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Det har seg sånn at jeg er borte fra alle mine venner og familie i mange måneder som utvekslingsstudent og merker jeg har blitt skikkelig avhengig av Facebook av dette! Det er egentlig litt kjipt, jeg vet ikke om det gjør hjemlengselen bedre eller verre for meg. Det blir bare aldri det samme her selv med nye bekjentskaper. Det første jeg MÅ gjøre hver morgen er å slå opp mail og facebook. Jeg har veldig få venner her, det er et studie der jeg ikke møter andre mennesker. Trives egentlig veldig godt i mitt eget selskap, men jeg jeg føler alltid at jeg må se om noen tenker på meg. Er det flere her som er avhengig av denne interaktive kontakten med omverdenen? Skulle ønske jeg kunne stengt av og bare leve her og nå, i den "virkelige" verden. Tror dere det har noe for seg? :/ kan legge til at jeg bor med to andre her, men de har det akkurat på samme måte og det er jo godt å være litt "alene" og ikke bare sammen med dem hele tiden, også. Men den "alene" tiden blir det som regel facebook, da... Vanskelig å få nye venner når man ikke omgås noen, heller... Har vært litt ute på byen, men jeg veit ikke helt hvordan jeg kan gå frem for å få venner der akkurat, det er kanskje ikke det rette. Smådeppa til tider! :/ Endret 3. mars 2010 av nixie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå