Gå til innhold

Oppblåst mage


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Nei, jeg er ikke gravid.

Ikke har jeg luft i magen heller.

Er 163 høy og veier 61 kilo så fedme kan det heller ikke være.

Hva ken det da være?

Og hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Twinklestar*
Skrevet
Nei, jeg er ikke gravid.

Ikke har jeg luft i magen heller.

Er 163 høy og veier 61 kilo så fedme kan det heller ikke være.

Hva ken det da være?

Og hva kan jeg gjøre?

hmm har noe av det samme problemet selv. grunnet allergi.

det kan hende at du kanskje er intollerant/allergisk for ett eller annet ?

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet
hmm har noe av det samme problemet selv. grunnet allergi.

det kan hende at du kanskje er intollerant/allergisk for ett eller annet ?

takker :)

Gjest Supermimz
Skrevet
Nei, jeg er ikke gravid.

Ikke har jeg luft i magen heller.

Er 163 høy og veier 61 kilo så fedme kan det heller ikke være.

Hva ken det da være?

Og hva kan jeg gjøre?

Hva spiser du til daglig da? Prøv å eksperimentere, evt fjerne feks brød og se hvordan magen blir da, en annen dag frukt OG brød,og så legg til brus,melkeprodukter osv, for å se hva du reagerer på. Jeg får selv luft i magen av frukt,gjærbakst,brus,godteri.

Skrevet

Tråden er ryddet

SportyShorty, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...