Gjest Blubberella Skrevet 23. januar 2011 #41 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Hvilken festlig tråd ...Hør på ww som kan dette mye bedre enn ALLE ANDRE her inne - forde hun har vært pessar bruker siden hun var bare 18 år ...he he Hallo - pikken glir FORBI livmorhalsen din . PIKKEN GLIR FORBI LIVMORHALSMUNNINGEN . FAKTISK KAN EN KORT PIKK PÅ 8 - 13 CM STØTE LIKE VONDT MOT MUNNINGEN - OM den ikke glir forbi den istede .Slik det er ment å gjøre , så det ikke er ubehagelig . Skjeden blir lengre når man blir opphisset, så selv om du kjenner livmormunnen 8 cm inn når du setter inn pessar, betyr ikke det at en 8 cm penis hadde gjort vondt dersom du var opphisset og utvidet i lengden. Hvis penisen skal snike seg langt forbi livmormunnen (i et normalt underliv) må den være ganske så tynn og smidig (og ha en litt uvanlig bøy på tuppen)... Penisen treffer riktignok ikke rett mot livmormunnen, men det er ikke snakk om at penis skal gli flere cm forbi livmormunnen... (http://www.health24.com/images/_content/Male_female_intercourse.jpg) Bilde av livmor og livmormunn sett fra siden: http://www.biologie.uni-hamburg.de/b-online/library/onlinebio/femalerepro_2.gif At du har pirket i vaginaen din i mange år betyr ikke automatisk at du er ekspert på anatomi. Endret 23. januar 2011 av Ylvina
womenwomen Skrevet 23. januar 2011 #42 Skrevet 23. januar 2011 Heisann, Det er mulig dette er et håpløst spørsmål å stille da de fleste kvinner ikke har reelle begrep om lengde da de ofte bruker øyemål(etter min erfaring), men jeg spør allikevel i håp om at noen faktisk har det. Hvor mye skal til for at penis blir for lang? Jeg ble født med 17 cm (målt ovenfra og trykker linjalen inn i huden), men har nå økt til 18 cm ved hjelp av diverse øvelser. Planen var å fortsette til jeg når 20 cm, men blir dette for langt? Saken er at jeg liker gjerne å bunne dama og gni meg mot henne, men frykter at dette kan bli et problem med 20 cm. Har dere noen gang vært sammen med en som var for lang? Seriøst spørsmål om noen tror det er kødd Syns det er deilig å bli bunnet jeg . Kan godt bli bunnet av en på 17 - 18 cm . Uten noe problem . Tror ikke jeg har møtt noen " lengre " enn 18 cm . Penis treffer ikke livmorhalsen min.Har aldri hatt problemer med det .... Regner da med at penis glir FORBI den og ikke stanger mot den , om han støter noenlunde hensynsfult og normalt . Den er jo mye lavere nede enn 18 cm ...på de fleste kvinner . Men mulig disse kvinnene har en uheldig plassering av den ...og at de derfor opplever at penis stanger mot livmorhalsen .I stede for å gli forbi innover .Som jeg tror er mest normalt . Men lengre pikk enn 17 - 18 cm trenger ingen menn . kjempefin lengde det - perfekt ! Da kan man bruke alle forskjellige stillinger . 1
womenwomen Skrevet 23. januar 2011 #43 Skrevet 23. januar 2011 Hvilken festlig tråd Skjeden blir lengre når man blir opphisset, så selv om du kjenner livmormunnen 8 cm inn når du setter inn pessar, betyr ikke det at en 8 cm penis hadde gjort vondt dersom du var opphisset og utvidet i lengden. Hvis penisen skal snike seg langt forbi livmormunnen (i et normalt underliv) må den være ganske så tynn og smidig (og ha en litt uvanlig bøy på tuppen)... Penisen treffer riktignok ikke rett mot livmormunnen, men det er ikke snakk om at penis skal gli flere cm forbi livmormunnen... (http://www.health24.com/images/_content/Male_female_intercourse.jpg) Bilde av livmor og livmormunn sett fra siden: http://www.biologie.uni-hamburg.de/b-online/library/onlinebio/femalerepro_2.gif At du har pirket i vaginaen din i mange år betyr ikke automatisk at du er ekspert på anatomi. Hvorfor får noen kvinner vondt når livmortappen utsettes for støt av penis , mens andre ikke merker den i det hele tatt , uansett hvor lang den er ? Er det kunn jeg som er tilstrekkelig opphisset før jeg har samleie her inne da ? Siden så mange andre syns det er vondt ? Men ikke jeg ? Mulig de har en mindre elastisk skjede i lengden - pga hormoner og p-pillebruk ...mulig . Eller at selve tappen er plassert skjevt / feil innvendig .
Antlers Skrevet 23. januar 2011 #44 Skrevet 23. januar 2011 Syns det er deilig å bli bunnet jeg . Kan godt bli bunnet av en på 17 - 18 cm . Uten noe problem . Tror ikke jeg har møtt noen " lengre " enn 18 cm . Penis treffer ikke livmorhalsen min.Har aldri hatt problemer med det .... Regner da med at penis glir FORBI den og ikke stanger mot den , om han støter noenlunde hensynsfult og normalt . Den er jo mye lavere nede enn 18 cm ...på de fleste kvinner . Men mulig disse kvinnene har en uheldig plassering av den ...og at de derfor opplever at penis stanger mot livmorhalsen .I stede for å gli forbi innover .Som jeg tror er mest normalt . Men lengre pikk enn 17 - 18 cm trenger ingen menn . kjempefin lengde det - perfekt ! Da kan man bruke alle forskjellige stillinger . Jeg er tydeligvis vanskapt jeg også, for penis (om den er lang nok til det) glir inn bak. Dette har heller ikke vært et problem med en penis som er rett (som i ikke krum). Ellers så er jeg kanskje bare flinkere til å bøye meg riktig Jeg får også vondt når penis støter rett i livmormunnen - noe som kan skje i visse stillinger. Veldig godt poeng det med nedsunken livmor, forresten. Da vil det naturligvis lettere gjøre vondt.
Gjest Blubberella Skrevet 23. januar 2011 #45 Skrevet 23. januar 2011 Hvorfor får noen kvinner vondt når livmortappen utsettes for støt av penis , mens andre ikke merker den i det hele tatt , uansett hvor lang den er ? Fordi både kvinner og menn er litt forskjellige skapt. Mange normale varianter, så både du og jeg og de fleste andre er normale. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2011 #46 Skrevet 23. januar 2011 Jeg ble født med 17 cm (målt ovenfra og trykker linjalen inn i huden), men har nå økt til 18 cm ved hjelp av diverse øvelser. Planen var å fortsette til jeg når 20 cm, men blir dette for langt? Saken er at jeg liker gjerne å bunne dama og gni meg mot henne, men frykter at dette kan bli et problem med 20 cm. Jeg slutter aldri å undre meg over dem som hevder å ha penislengder som går langt over det som de fleste menn har. Det skjer i stort sett alle diskusjonsfora hvor man diskuterer seksualitet. Stort sett alle hevder å være 16-20 cm eller mer. Men her kommer det interessante: Ifølge forskjellige undersøkelser ligger gjennomsnittslengden på en manns penis på 13-15 cm. Rundt 80% av alle menn (4 av 5 stykker) har en lengde som er 15 cm eller UNDER!!! Rundt 20% har en lengde som er OVER 15 cm. Er det virkelig slik at alle som diskuterer penislengder i disse fora tilhører siste gruppe? Neppe. Jeg selv har "bare" 14 cm, men har aldri fått noen klager fra de damene jeg har hatt sex med. Tror faktisk at jeg er ganske normalt utstyrt. http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
Tøysetulla Skrevet 23. januar 2011 #47 Skrevet 23. januar 2011 Jeg syntes det er utrolig merkelig å måle jeg da... Aner ikke hvor lang min mann sin er.. Han er ikke av de største jeg har hatt, men absolutt den beste... X'en min hadde den største, men om den var 14 eller 20 aner ikke... Jeg syntes den var mer enn stor nok, men tenkte aldri på å måle for å si det sånn.. Av andre seksualpartnere jeg har hatt har det selvfølgelig vært forskjell på både lengde og omkrets, men det viktigste er ho hvordan han bruker den... er det jeg husker når jeg tenker tilbake, ikke hvem som var stor el liten, men jævlig dårlig eller himmelsk god!!!
Gjest Blubberella Skrevet 23. januar 2011 #48 Skrevet 23. januar 2011 Jeg slutter aldri å undre meg over dem som hevder å ha penislengder som går langt over det som de fleste menn har. Det skjer i stort sett alle diskusjonsfora hvor man diskuterer seksualitet. Stort sett alle hevder å være 16-20 cm eller mer. Kanskje fordi de presser linjalen langt inn i magen for å legge til noen cm?
Hinata Skrevet 23. januar 2011 #49 Skrevet 23. januar 2011 Kanskje fordi de presser linjalen langt inn i magen for å legge til noen cm? Eventuelt måler fra rumpehullet og opp 1
Gjest vet alt Skrevet 24. januar 2011 #50 Skrevet 24. januar 2011 Kanskje fordi de presser linjalen langt inn i magen for å legge til noen cm? Når man måler penis måler man fra benet på oversiden av penis, da dette gir det "sikreste" resultatet. Hvis man måler på undersiden eller på siden vil det vere vanskelig å vite hvor man skal måle fra, og det vil være vanskelig å få nøyaktige målinger. Når man måler på denne måten blir det selvfølgelig en cm eller to som ikke vil ha noen praktisk betydning, men det er nærliggende å tro at det i de aller fleste medisinske undersøkelser blir målt på denne måten.
-Vixen- Skrevet 24. januar 2011 #51 Skrevet 24. januar 2011 Haha, artig tråd! Personlig synes jeg "midt på treet" er mye bedre enn om penisen er for stor, det blir liksom en del begrensninger med stillinger og intensitet når jeg ender opp med å være forsiktig fordi det ellers blir vondt- spesielt om den er for lang
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #52 Skrevet 24. januar 2011 Lurer på når menn skal forstå at damer flest ikke bryr seg om penislengden, jeg. Så lenge den er noenlunde innenfor normalen, bryr vi oss ikke. Jeg ser ikke forskjell på 15 og 20 cm, men jeg kjenner det godt! Mannen min har 15 cm, og den er helt perfekt. Bunner ikke. Har vært sammen med en med 20 cm, og det var veldig upraktisk. Mange stillinger som ikke funka fordi han kom for langt inn, og jeg lå bare og spente meg og bekymret meg for at han skulle komme for langt inn... Heller for kort enn for lang!!!
Stefan Skrevet 24. januar 2011 #54 Skrevet 24. januar 2011 18-19cm, lengre enn det er smerteee. Ikke om man er forsiktig...
KaDust Skrevet 24. januar 2011 #55 Skrevet 24. januar 2011 Ikke om man er forsiktig... Neinei, sant det.
Gjest Eurodice Skrevet 24. januar 2011 #56 Skrevet 24. januar 2011 Ikke om man er forsiktig... Da vet vi hvilken kategori du er i .
Gjest Kaja Skrevet 3. mars 2011 #57 Skrevet 3. mars 2011 Min mann har 23, hørtes jo grusomt stort ut etter å ha lest alle innleggene. Men perfekt for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå