Gå til innhold

Når er den for lang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er for lang når det gjør vondt :eeeh:

Tror ikke du trenger å gjøre disse øvelsene dine lenger, ingen som kjenner forskjell på 17 og 20 uansett! Xen var vel 21, kjæresten er litt mindre, men jeg har allikevel bedre sex med min nåværende. True story!

Teknikken som avgjør vet du.

Kan legge til til slutt: it`s not the size of the boat that matters, it`s the motion of the ocean ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, det er mulig å gjøre penis lengre og tykkere. Hvorfor skulle jeg lyve om det? Anonym på et anonymt forum uten noe å selge? De to mest grunnleggende øvelsene som man kan gjøre GRATIS er 1) Melking av penis ved erigert (eller 70-80%) tilstand. Mao, du presser mer blod inn i penis enn der er ved en vanlig ereksjon. Etter en "økt" er penis tydelig større. På sikt blir dette permanent; 2) Strekking. Rett og slett strekking av penis. Man kan strekke både ligamentene som fester penis til kroppen og selve penislegemet.

I begynnelsen kan man fint øke ved hjelp av korte økter på 20 minutt en 3-4 ganger i uka. Etter hvert blir det vanskeligere.

Ja men hvorfor?!?? :kjefte: Kjære vakre vene. Vi lever i en gal verden.

Du er garantert bra nok som du er! :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor mye skal til for at penis blir for lang?

/quote]

Når halvparten er utenfor, eller for å svare mer seriøst, når det gjør vondt ved normale støt.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Hør på ww som kan dette mye bedre enn ALLE ANDRE her inne - forde hun har vært pessar bruker siden hun var bare 18 år ...

PIKKEN GLIR FORBI LIVMORHALSMUNNINGEN .

/quote]

Vet du hva, ww, det kan faktisk tenkes at det er andre erfarne kvinner her på forumet også, som kanskje ikke har det helt store behovet for å flashe sitt intime liv og å rope ut for all verden hvor praktfull og sexy man er.

Du sier konsekvent "livmorhalsmunning". Du mener antagelig "livmormunnen". Jeg har også inngående kjennskap til pessar. Det var det eneste preventivmiddelet jeg kunne bruke, ettersom jeg ikke tålte noen form for p-piller. Så du er ikke så enestående som du tror.

Endret av Belladonna
Gjest Penis
Skrevet

3 cm utgjør en temmelig god forskjell både visuelt og praktisk :)

Mine mål er med linjalen trykket inn til benet, så i realiteten vil nok 20 cm tilsvare kanskje 18 cm synlig penis.

Jada, jeg kan forstå at noen synst dette hørest helt sykt ut. Det gjorde jeg egentlig selv med en gang jeg fant det ut og det gikk opp for meg at det faktisk var mulig. Mange ganger har jeg spørt meg selv hva det egentlig er jeg bruker tiden min på, men jeg fortsetter allikevel :D

Jeg har ingen problemer med selvbildet eller penisen, men når jeg har muligheten, hvorfor ikke? ;)

Zaphireh,

Lengden til eksen din er ikke STOR. Litt over gjennomsnittet, så helt akseptabelt mao ;)

Omkretsen om du har målt riktig er derimot LANGT over gjennomsnittet. 16,5 cm omkrets er meget mye volum, så jeg kan forstå at du hadde problemer, hehe.

Eller likte du størrelsen?

Jeg har selv vurdert å jobbe mot 15 cm omkrets når jeg har nådd mine lengdemål, men har kommet til at det trolig er for mye for de fleste kvinner.

• Liker 1
Gjest Glør
Skrevet (endret)
Jeg har selv vurdert å jobbe mot 15 cm omkrets når jeg har nådd mine lengdemål, men har kommet til at det trolig er for mye for de fleste kvinner.

Hvordan kom du frem til det? Skjeden er svært fleksibel i bredden, det er i forhold til dybde man får problemer, hvis den er for lang.

15 cm i omkrets er heller ikke så ekstremt, men ligger i øvre normalområde.

Endret av Glør
  • Liker 1
Skrevet
Zaphireh,

Lengden til eksen din er ikke STOR. Litt over gjennomsnittet, så helt akseptabelt mao ;)

Omkretsen om du har målt riktig er derimot LANGT over gjennomsnittet. 16,5 cm omkrets er meget mye volum, så jeg kan forstå at du hadde problemer, hehe.

Eller likte du størrelsen?

Hm, jeg synes 16,5 hørtes mye ut jeg også, men sjekket med et målebånd nå (lol) og det ser ut til at det stemmer, han var nok 15-16, ja. Heftig størrelse, brukte evigheter på å bli vant til det og det gjorde vondt hver gang vi hadde sex, også helt på slutten av forholdet. Nå tenner jeg på litt smerte også, så det var egentlig ganske greit. :)

Hva er snittet på omkrets, egentlig?

Gjest Penis
Skrevet
Hvordan kom du frem til det? Skjeden er svært fleksibel i bredden, det er i forhold til dybde man får problemer, hvis den er for lang.

15 cm i omkrets er heller ikke så ekstremt, men ligger i øvre normalområde.

Er du godt versert i penisstatistikk? :)

15 cm er vel godt over normalen?

Hvor mye ønsker du?

Jeg ønsker ikke slike "problemer" som Zaphireh hadde, hehe.

Hm, jeg synes 16,5 hørtes mye ut jeg også, men sjekket med et målebånd nå (lol) og det ser ut til at det stemmer, han var nok 15-16, ja. Heftig størrelse, brukte evigheter på å bli vant til det og det gjorde vondt hver gang vi hadde sex, også helt på slutten av forholdet. Nå tenner jeg på litt smerte også, så det var egentlig ganske greit. :)

Hva er snittet på omkrets, egentlig?

Hehe. Jeg er usikker på snittet på omkrets. Det er så mange ulike statistikker ute og går.

Vil tro at gjennomsnittet ligger rundt 12.

Du tenner på smerte? :rødme:

Gjest Mister 19 ;-)
Skrevet

Min erfaring med min 19 cm stake er at den bunner de fleste og at noen absolutt ikke liker det, mens andre elsker det. Så det finnes neppe ETT svar på dette. Hadde en dame jeg ikke fikk ta bakfra pga hun hatet bunning ;-/. Andre damer virker som om dem tenker jo mer jo bedre ;-).

Mann i 30-åra

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Store peniser er bare for å se på, ikke brukes. har du ikke sett det i kvinnemagasinene hvor det er avbildet sexy mannfolk :P

med stor penis er du flott for utstilling ;)

Gjest Penis
Skrevet
Min erfaring med min 19 cm stake er at den bunner de fleste og at noen absolutt ikke liker det, mens andre elsker det. Så det finnes neppe ETT svar på dette. Hadde en dame jeg ikke fikk ta bakfra pga hun hatet bunning ;-/. Andre damer virker som om dem tenker jo mer jo bedre ;-).

Mann i 30-åra

Interessant :-) Regner med du ikke noen gang har hatt ønske om at den skulle være kortere? :fnise:

Nå spør jeg både deg og resten av folket. Hvordan måler dere lengden? Trykker dere linjalen inn mot benet ovenfor penis eller er dette målt kun fra huden?

Målet mitt er 20 cm målt fra benet, så i praksis vil det nok ikke være mer enn 18 cm uten å presse inn linjalen. Burde vel ikke by på problemer? Jeg har litt kurve også ;)

Gjest Penis
Skrevet

Og jada, jeg vet selvfølgelig at det ikke bare er å tro at en stor penis er det samme som bra sex.

Men blir ikke dere kvinner mer tente og opphisset av et stort lem?

Skrevet (endret)
Jeg ønsker ikke slike "problemer" som Zaphireh hadde, hehe.

Hehe. Jeg er usikker på snittet på omkrets. Det er så mange ulike statistikker ute og går.

Vil tro at gjennomsnittet ligger rundt 12.

Du tenner på smerte? :rødme:

Nei, de problemene jeg hadde er vel ikke noe å trakte etter. :ler:

Ja, er nok mange forskjellige statistikker der ute, men det er jo store variasjoner i penisstørrelse også, og det meste er jo "normalt". Samboeren min er ikke så stor (har ikke målt), men jeg har absolutt ikke noe å utsette på størrelsen hans! Vi har herlig sex uansett, også blir jeg ikke så "av" i kjevene av å gi han oralsex. ;)

Smerte tenner meg, ja - i rette sammenheng selvsagt. :)

Endret av Zaphireh
Gjest mann30
Skrevet

Lengde på penis skal måles fra skambenet, det er den eneste riktige måten man kan måle på.

Om man har en mage som stikker litt ut utenfor der så har man en god grunn til å slange seg om man vil at penis skal se lengre ut :gjeiper:

Jeg har 15-16 cm og den er 5 cm tvers over, omkretsen har jeg ikke målt, men regner med den er rundt 13-14 cm siden den er oval :)

Skrevet
Hvilken anatomilære har du hatt? Har du bestilt fagbrev i anatomi fra Nytt & Nyttig?

HAHAHA! :D

Skrevet

min er 22cm.. målt på samme måte som deg.. har ikke følt at dette er for langt. nå har ikke jeg hatt så mange sexpartnere, så det er mulig de var vide og dype alle, men min erfaring er at det ikke er noe problem, så lenge du føler deg fram..

Og størrelsen virker det som bare er et pluss..

min forrige eks lå og holdt rundt den gjennom hele natta, første natt vi lå sammen.. som om hun ikke klarte å gi slipp:) og det er veldig kult å få sånn respons av ei jente du liker godt..

det varierer veldig hvor langt jeg kommer inn ettersom åssen stilling, og vinkel på både penis og vagina, jeg bare stopper opp når det gjør motstand, og tar ikke for hardt i.. og når vinkelen er rett, og vi har holdt på en stund kan jeg gå så og si helt inn, men å gnikke skambeinet mitt mot klitoris har ikke gått etter min erfaring.. men mulig jeg også bare har vært for forsiktig..

noen ganger gjør det jævlig vondt for henne(sånn at hun skvetter til og sier aaah! høyt og ukontrollert, altså i smerte), men det er bare med et støt, hvis jeg treffer med feil vinkel, eller noe.. og det har bare skjedd når vi er på begynnelsen av samleiet.. og det er heller ikke nødvendigvis da jeg går lengst inn at det skjer..

men klart, hvis jeg hadde banga på med all kraft, og spesielt i begynnelsen før hun blir utvidet, hadde det sikkert gjort jævli vondt for henne..

men det blir liksom ikke naturlig å gjøre det når det er såpass mye motstand i penetreringen i seg selv.. med mindre man er sadist, da..;) tror ikke det hadde vært noe godt for meg heller..

uansett, bare jeg tar det forsiktig i begynnelsen, kan jeg stort sett gjøre som jeg vil..

så jeg sier go for it! :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
min forrige eks lå og holdt rundt den gjennom hele natta, første natt vi lå sammen.. som om hun ikke klarte å gi slipp:) og det er veldig kult å få sånn respons av ei jente du liker godt..

Hehe. Fantastisk kult. En slik respons hadde jeg heller ikke hatt noe imot :)

Jeg har reflektert litt over saken og kommer til at jeg fortsetter nok mot 19 cm og revurderer målene mine der.

22 cm blir nok i lengste laget for min del(hadde nok tatt meg et par år og noen tusen timer).

• 10 måneder senere...
Skrevet

Heisann,

Det er mulig dette er et håpløst spørsmål å stille da de fleste kvinner ikke har reelle begrep om lengde da de ofte bruker øyemål(etter min erfaring), men jeg spør allikevel i håp om at noen faktisk har det.

Jeg ble født med 17 cm (målt ovenfra og trykker linjalen inn i huden), men har nå økt til 18 cm ved hjelp av diverse øvelser.

Planen var å fortsette til jeg når 20 cm, men blir dette for langt?

Saken er at jeg liker gjerne å bunne dama og gni meg mot henne, men frykter at dette kan bli et problem med 20 cm.

Har dere noen gang vært sammen med en som var for lang?

Seriøst spørsmål om noen tror det er kødd :)

[/quote

nei, det er ikke for langt, det er helt perfekt. så hvis du vil ha 20 cm, så går du for det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at det meste over 20 cm blir i meste laget. 17-18 er fint. :)

Skrevet

Jeg synes at det meste over 20 cm blir i meste laget. 17-18 er fint. :)

Men hvor tykk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...