Gå til innhold

Når er den for lang?

Fremhevede innlegg

Gjest Penis
Skrevet

Heisann,

Det er mulig dette er et håpløst spørsmål å stille da de fleste kvinner ikke har reelle begrep om lengde da de ofte bruker øyemål(etter min erfaring), men jeg spør allikevel i håp om at noen faktisk har det.

Hvor mye skal til for at penis blir for lang?

Jeg ble født med 17 cm (målt ovenfra og trykker linjalen inn i huden), men har nå økt til 18 cm ved hjelp av diverse øvelser.

Planen var å fortsette til jeg når 20 cm, men blir dette for langt?

Saken er at jeg liker gjerne å bunne dama og gni meg mot henne, men frykter at dette kan bli et problem med 20 cm.

Har dere noen gang vært sammen med en som var for lang?

Seriøst spørsmål om noen tror det er kødd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil nok si at smertegrensa mi går på 18-19 cm, jeg liker ikke å bli bunnet i det hele tatt, det er direkte vondt. Som mange før meg har sagt, så er det ikke lengden som betyr noe (eller tykkelsen for den saks skyld), men teknikken og hele pakka rundt. Jeg ville aldri ha dumpet en fantastisk fyr pga størrelsen hans, uansett om den var for stor eller for liten. Alt går med litt tilpasning og kreativitet. :)

Endret av Hinata
  • Liker 2
Skrevet
Heisann,

Det er mulig dette er et håpløst spørsmål å stille da de fleste kvinner ikke har reelle begrep om lengde da de ofte bruker øyemål(etter min erfaring), men jeg spør allikevel i håp om at noen faktisk har det.

Jeg ble født med 17 cm (målt ovenfra og trykker linjalen inn i huden), men har nå økt til 18 cm ved hjelp av diverse øvelser.

Saken er at jeg liker gjerne å bunne dama og gni meg mot henne, men frykter at dette kan bli et problem med 20 cm.

Kan menn gjøre øvelser?? Hvorfor gjør ikke alle menn disse da, trodde ikke det var mulig å få den til å vokse jeg..

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke nøyaktig i cm, men samboeren min har 16 cm og det er perfekt. Har hatt sex med en som selv sa den var 20 cm, og den var ihvertfall for lang. Bunning er direkte smertefullt, spesielt rundt eggløsning og rett før mensen. Livmorhalsen er ganske ømfintlig :-)

jeg velger heller en litt for kort enn en litt for lang for å si det sånn.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
Kan menn gjøre øvelser?? Hvorfor gjør ikke alle menn disse da, trodde ikke det var mulig å få den til å vokse jeg..

Det er det heller ikke. Bare noen som gjør penger på stakkarer som ikke vet bedre.

Skrevet

Kjæresten min er ca 17cm, litt mer enkelte ganger. Da er det vondt om han kjører hardt på, både for meg og han. For oss trenger den altså ikke være mer enn 16-17cm.

Gjest Glør
Skrevet

Den er for lang når den funker inn i livmorhalsen, og det varierer vel fra kvinne til kvinne. Min grense går ved 18-19 cm.

Skrevet

Om man kommer helt i bunnen slik at det gjør vondt...er helt avhengig av stillingen. Man lærere seg fort hvor langt man kan gå...og når man kan det. Noen kvinner er følsomme for om man er i bunnen...andre ikke.

Skrevet
Jeg ble født med 17 cm

Det må da ha sett pussig ut..

• Liker 3
Skrevet

Det tenkte jeg og på! :skratte:

Gjest Eurodice
Skrevet

Du er jo en verdenssensasjon! Nyfødt baby med 17 cm lang penis :ler: .

Gjest Penis
Skrevet

Interessant.

Jeg skal innrømme at jeg ikke har hatt sex på noen måneder nå og det var egentlig mitt siste samleie som motiverte meg til å fortsette med "treningen" min.

Jeg kan neppe ha vært mer enn 16 cm lang da pga at jeg hadde litt svak potens i den perioden, men jeg opplevde ihvertfall da at den med fordel kunne ha vært en porsjon lengre og også tykkere.

Det eneste problemet slik jeg ser det med at jeg når 20 cm, er at jeg trolig ikke får bunnet og "massert" dama i misjonærstillingen, noe som er en utrolig deilig teknikk for oss begge. Jeg (vi) liker intimiteten og hun får lett orgasme pga klitorisstimulans. Forøvrig en glimrende teknikk om dere ikke kjenner den. Utenom det så er det jo bare å passe på å ikke støte helt inn, men jeg vet ikke om det er verdt det hvis jeg må ofre teknikken ovenfor.

Dere tenner vel litt ekstra på en lang penis? Rent visuelt?

Til dere som siterer nøyaktige målinger i cm, har dere faktisk målt partner eller er det bare et anslag? :)

Vil dere med andre ord fraråde meg å jobbe mot 20 cm?

Og ja, det er fullt mulig både å forlenge og øke penis i tykkelse. Det kan gjøres helt gratis og uten hjelpemidler, men det krever jevnt arbeid over tid.

LOL :fnise: Godt poeng ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Er IKKE mulig, du er dum som tror det.. og morsomt at du ikke forteller hvordan, som om du vet det :)

Gjest Penis
Skrevet

Ja, det er mulig å gjøre penis lengre og tykkere. Hvorfor skulle jeg lyve om det? Anonym på et anonymt forum uten noe å selge? De to mest grunnleggende øvelsene som man kan gjøre GRATIS er 1) Melking av penis ved erigert (eller 70-80%) tilstand. Mao, du presser mer blod inn i penis enn der er ved en vanlig ereksjon. Etter en "økt" er penis tydelig større. På sikt blir dette permanent; 2) Strekking. Rett og slett strekking av penis. Man kan strekke både ligamentene som fester penis til kroppen og selve penislegemet.

I begynnelsen kan man fint øke ved hjelp av korte økter på 20 minutt en 3-4 ganger i uka. Etter hvert blir det vanskeligere.

Dette blir bare mer og mer kjent, så det er nok ikke lenge til det er allmenn informasjon. Det kom nylig ut en bok om temaet:

Interesserte kan oså søke opp "The Chartam Study" et studie utført av en doktor på 70-tallet om nettop dette og med gode resultat.

Om noen menn skulle lese det jeg har skrevet, så ber jeg dere være forsiktige og lese mye om dette før dere begynner. Det er fullt mulig å skade seg selv.

Når det er sagt, kan vi gå tilbake til topic?

Min siste post er fortsatt ubesvart :rødme:

• Liker 1
Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

Jeg vil fraråde det, ja.

Man ser ikke mye forskjell mellom 17 og 20 cm (eller hva det var), men det er kjipt når man kjenner den bunner og det gjør vondt.

Gjest womenwomen
Skrevet
Heisann,

kvinner har fryktelig - ja latterlig DÅRLIGE ANATOMI KUNNSKAPER ...om sin egen kropp ...spesielt underlivet sitt hører jeg i disse svarene de gir her inne ...Hør på ww som kan dette mye bedre enn ALLE ANDRE her inne - forde hun har vært pessar bruker siden hun var bare 18 år ...he he Så hun har faktisk vært nødt til å kjenne med fingern langt oppi der for å finne ut om pessaret sitter på plass der det skal ...1000 ganger ...før ! Høres ut som de andre kvinnene ALDRI har kjent etter hvordan de kjennes ut der ??? Merkelig .

Hallo - pikken glir FORBI livmorhalsen din . Men livmorhalsen forandrer " stilling " alt etter syklusen din .Noen ganger er den høyere opp enn andre ganger .Livmorhals tuppen/ munningen kan de selv kjenne med fingeren inni skjeden .Den kan ligge høyt hos noen og lengre ned hos noen . Hos meg når jeg den med fingeren ca kanskje rundt 7 - 8 cm opp i skjeden nås munningen . Livmorhals munningen forandrer seg med syklusen . Av og til er den liten og hard ( umoden ) og av og til stor og myk og åpen ( moden ) i de mest fruktbare periodene ... da er det viktig pessaret sitter perfekt ...om man ikke vil risikere graviditet .For det er stor sjangs for dette da. Når munningen er hovnet og stor .Det er også da kvinner gjerne er MEST KÅTE , når de er mest fruktbare .Og sex føles mest deilig da .

PIKKEN GLIR FORBI LIVMORHALSMUNNINGEN . FAKTISK KAN EN KORT PIKK PÅ 8 - 13 CM STØTE LIKE VONDT MOT MUNNINGEN - OM den ikke glir forbi den istede .Slik det er ment å gjøre , så det ikke er ubehagelig .

Så det er ikke bare lange pikker som kan støte vondt .Er den u- naturlig kort - glir den jo ikke forbi munningen - men støter rett i den ...au au ! Bedre med en lang da : ) Enn for kort .

Jeg er nok ikke dypere enn 17 - 18 cm . Det er evig lang nok pikk for de fleste !

Kvinner setter pris på litt tykkelse - mer enn lengde .Er TYKKELSEN som stimulerer best .

NB ! Etter en graviditet & fødsel - kan livmormunningen falle litt nedover i skjeden desverre ...hos mange . Noen kvinner føler da at de har fått såkalt " forkortet skjede " forde presset på bekkenbunnen under graviditeten har gjordt så munningen faller ned ...Ofte reiser den seg oppover igjen ...men hos noen aldri . Ergo - derfor kan også samleie føles ubehagelig hos noen - etter fødsel .Forde livmormunningen har sunket nedover i skjeden .Alt for langt ned .

Håper dere alle lærte noe av dette innlegget ...

NB ! Noen kvinner kan ha medfødt skjev plassering av livmorhals også ...det kan og være grunn til ubehag .

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en partner en gang i tiden som jeg synes var fryktelig godt utstyrt. Både av hva jeg så og kjente. Jeg måtte jo fram med målebåndet, for moro skyld, og fant ut at han var (bare?) 17 cm lang og 16,5 i omkrets, tror jeg det var. Jeg synes da vitterlig at det ikke høres stort ut etter hva jeg har lest på diverse fora (eksempelvis KG), men det var mer enn nok for meg i alle fall. Vil ikke ha noe større. Ble bunnet så det gjorde vondt i formelig alle stillinger så lenge han ikke var forsiktig, men han måtte virkelig ta det pent om vi skulle kjøre bakfra, for det var vondt det!

Gjest womenwomen
Skrevet
Hvilken anatomilære har du hatt? Har du bestilt fagbrev i anatomi fra Nytt & Nyttig?

Livmorhalsen stikker så lite ned i skjeden at mannen kan faktisk ikke "gli forbi" med penisen sin... Da har isåfall du fått kraftig sig i sakene dine.

Bare se her: http://www.nettdoktor.no/sykdommer/images/...lskreft_ill.gif

Jeg snakker om MUNNINGEN på livmorhalsen . MUNNINGEN - forstår de nå ??? Og den vistes ikke godt fra denne vinkel på tegningen din . Derfor er folk uvitende om at livmorhalsen har en MUNNING ...faktisk .Jeg har rett ..

• Liker 1
Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg snakker om MUNNINGEN på livmorhalsen . MUNNINGEN - forstår de nå ??? Og den vistes ikke godt fra denne vinkel på tegningen din . Derfor er folk uvitende om at livmorhalsen har en MUNNING ...faktisk .Jeg har rett ..

HALLO - Pessaret dekker til MUNNINGEN / ÅPNINGEN på livmorhals munningen .Er jo slik " pessaret " fungerer preventivt . Dette vet jeg - gi opp ...

Desverre er norske lege bøker ikke helt oppdaterte og viser ikke bilder av selve munningen .Vanskelig å finne bilder .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...