Marihøneprikker Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg vurderer å ta silikon i puppene. Og da skal jeg ta det i Bergen. Er det noen som kan anbefale meg noen klinikker i Bergens område?
Marihøneprikker Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg vurderer å ta silikon i puppene. Og da skal jeg ta det i Bergen. Er det noen som kan anbefale meg noen klinikker i Bergens område? Jeg trenger veldig noen gode anbefalinger!
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Du skal få den bestre av dem alle. IKKE GJØR DET!!! Du ødelegger en sunn og frisk kropp til ingen nytte. Begynn å høre litt på mannfolka her inne og slutt å tro at dine medsøstre som er like usikre på seg selv som deg kan gi deg råd om hva som gjør deg attraktiv. Du bør heller finne en psykolog til å bygge selvfølelsen din enn å kaste vekk pengene på å bli ødelagt.
Marihøneprikker Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 Noen andre anbefalinger enn skjennepreken av blærete mann? 1
Gjest brutal_mann Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Noen andre anbefalinger enn skjennepreken av blærete mann? Det er ingen skjennepreken. Det er noen sannhetens ord om hvor forvaklet ditt eget selvbilde er.
Saeria Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Var jeg deg, ville jeg gått til konsultasjon hos flere av klinikkene, for så å evt. ta en avgjørelse på hvor du vil gjennomføre en evt. operasjon. Fana medisinske, klinikk bergen og volvat er alternativer.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Var jeg deg, ville jeg gått til konsultasjon hos flere av klinikkene, for så å evt. ta en avgjørelse på hvor du vil gjennomføre en evt. operasjon. Fana medisinske, klinikk bergen og volvat er alternativer. Jeg kan anbefale deg Plastikkirurgisk Institutt i Bergen. Du får en hel klokketime til vurdering og god oppfølging etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå