Gjest Seksuelt frustrert Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg er jente 29 år. Har ikke barn. Siden jeg var 16 har jeg prøvd både Trionetta, P-sprøyte, P.plaster, og nå P-ring (gkk på p-ring i 9 mnd.) Jeg er i et stabilt forhold. Men jeg mister lysten totalt på prevensjon, så totalt at jeg ikke har en eneste liten kribling når jeg ser på/tenker på partneren min. Og føler aldri for å ta på meg selv heller, da jeg er helt død, mens jeg går på prevensjon. Kondom er sikkert greit, hadde det ikke vært for at min kjære har prestasjonsangst og den ikke står lenge nok til å få den på, og vil ikke han ha en negativ opplevelse med et kondom på? Jeg setter enormt pris på svar om noen vet om et prevensjonsmiddel jeg ikke blir totalt aseksuell på.
Antlers Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Jeg brukte Ladycomp i 3 år, og var godt fornøyd med den. Med denne typen prevensjon er det jo ingen bivirkninger, men på røde dager kan man ikke ha sex uten å bruke annen beskyttelse. Nå bruker jeg Cerazette som er en østrogenfri minipille, og denne har ikke hatt noen innvirkning på sexlyst, i motsetning til vanlige p-piller jeg brukte før.
Theia Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har det på samme måte som TS her. Har siden midten av tenårene brukt p-piller, og sist brukte jeg minipillen Cerazette, men har blitt nærmest aseksuell av alle sammen. Nå har jeg hatt hormonspiral i rundt 5 mnd, og selv om sexlysta har blitt mindre med den, er den mye bedre enn pillene noen gang har vært. Men samtidig har jeg slitt mye med smerter, og har enda jevnlig ganske sterke smerter, så vet ikke om jeg skal fortsette med den. Ser på ladycomp, men må nok spare for å ha råd til det
Gjest Seksuelt frustrert Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Hei, takker for svar, Ladycomp er bestilt, jeg og min kjære spleiser på den:) Apropos å fortsette å være aseksuell så går det ikke for oss, han klarer ikke å fortsette å være forelsket i en robot og bli avvist på alle punkter, ikke engang et glimt i øyet:( Vi er helt enige om at Ladycomp kan være tingen for oss, vi takker for svar:)
Antlers Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Tror du kan få Ladycomp på avbetaling. Det fikk ihvertfall jeg, og da betalte jeg ca 500 pr måned. Det er mye billigere enn annen prevensjon, for den varer antagelig livet ut. Av og til er det også brukte Ladycomps til salgs på finn.no og lignende steder Se der, ja... Søkte litt inne på siden deres, og der står det følgende: Fleksibel betaling Standardbetingelse er pr. postoppkrav eller kredittkort. Ønsker du Pearly, Ladycomp eller Babycomp i ratebetaling, ber vi deg ta telefonisk kontakt. * Ratebetaling koster kr 90 pr gang. Esempel: Pearly koster kr 3750 inkl frakt. 5 rater = første rate pr postoppkrav, deretter 4 månedlige betalinger. Hver rate blir kr 750 + kr 90 i omkostninger = 5 rater à kr 840
Theia Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Tusen takk for tipset, Antlers, da blir det kanskje Ladycomp eller Pearly på meg også når man kan få det på avbetaling :D
Antlers Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Tusen takk for tipset, Antlers, da blir det kanskje Ladycomp eller Pearly på meg også når man kan få det på avbetaling :D Bare hyggelig Jeg vil anbefale at du kjøper Ladycomp fremfor pearly, for å være helt ærlig. Pearly har ikke lys i displayet og må sendes inn for batteriskift ca hvert 2. år. Batteriskift koster kr 280,- (vet ikke om det er inkludert sending). Dessuten kan du lett sende inn og oppgradere Ladycomp til en Babycomp om det skulle bli aktuelt å få barn senere. Prevensjonsmessig er de nøyaktig like trygge, så den delen er jo grei, men om man tenker litt lenger frem i tid kan det lønne seg med Ladycomp selv om selve kjøpesummen er litt større.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå