Gå til innhold

Til gutta! Lukt under samleiet.. (jenter og da egentlig)


MsZ

Anbefalte innlegg

Jeg pleier vanligvis ikke lukte eller smake noe som helst (sier kjæresten) Men fikk for en stund siden baktriell vaginose.. Vi hadde seff ikke sex på en stund, da jeg synes det er fryktelig å måtte være redd for å lukte vondt.

Nå trodde jeg at jeg var blitt helt frisk, og vi har hatt sex etter vaginosen uten å merke noe som helst. Han har da også slikket meg.

Men plutselig i går luktet jeg helt grusomt etter at vi hadde hatt sex. Han hadde da ikke slikket meg (heldigvis) Men jeg trodde jeg skulle dø av skam.. Det er bare min største skrekk...!

Han tok det helt fint, men så han syntes det var litt ekkelt, og nå er jeg redd for at han skal synes det er ekkelt å slikke meg, ha sex osv..

Så jeg lurer på hvordan dere ville reagert i en sånn situasjon? Og hva tenker dere om det?

Hadde dere syntes det var ekkelt/vært skeptisk til å slikke igejn..?

Eventuelt hva kan jeg gjøre/si for å hjelpe han og ikke syntes det er grusomt..?

Og sist men ikke minst, bør jeg ta så på veifor det som jeg gjør? Jeg føler meg virkelig ekkel etter dette, og kommer til å være redd for at dette skal skje igjen.. *help*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner veldig godt at du syntes det var flaut. Ville jeg også!

Men, jeg tror ikke du skal ta så på vei..Dere hadde ikke sex en periode sa du? Da vet han vel hvorfor? Å da skjønner han sikkert hva lukten kom av, der igjen skjønner han at det ikke er din feil..

Jeg tror jeg ville sagt noe om det kanskje.

Vet han hva det går ut på og sånn? Det kan være litt greit, da burde han i værtfall forstå det. Han har jo ikke kjent noe dårlig lukt tidligere, derfor tror ikke jeg han vil bli traumatisert pga denne filletingen. Særlig om han vet hva du plages med.

Jeg fikk soppinfeksjon etter en pencillin-kur for en stund siden, noe som førte til at jeg ikke ville ha sex, ikke med kondom engang.

Følte meg skikkelig Ufresh. Å da forklarte jeg kjæresten hvorfor, og hva det betydde. han tok det helt fint, å ventet lydig til jeg ga klarsignal. Første gangen vi hadde sex etter det, hadde han ingen problemer med å gå ned på meg.

Informer ham:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...