Gjest Snart Frue Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Jeg skal inn til oslo i helga og tenkte at sålenge jeg er der kan jeg jo slenge innom noen butikker hvor de har decor til bryllup.. smykker osv osv... Er det noen her inne som kan anbefale steder det er verdt å stikke innom?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Decorium ligger i Øvre Slottsgate (under Brudekjolen), men der stenger de når de har lyst, og dermed er det mulig å vite når. Så har du den som ligger vis a vis Standard, nesten oppe ved Wessels plass, der har de mye fint.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Decorium ligger i Øvre Slottsgate (under Brudekjolen), men der stenger de når de har lyst, og dermed er det mulig å vite når. Så har du den som ligger vis a vis Standard, nesten oppe ved Wessels plass, der har de mye fint. Decorium er den vis a vis Standard. Den under Brudekjolen heter Bryllupsbutikken!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Ja! Det var det jeg mente også, men da jeg søkte opp Decorium så sto det Øvre Slottsgate 7. Trodde det var jeg som husket feil, men tydeligvis ikke. I allefall, disse to, ikke så langt fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå